Strona 5 z 8 PierwszyPierwszy ... 34567 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 41 do 50 z 72

Temat: jakie obroty silnika?

  1. #41

    Data dołączenia
    Apr 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Poznań
    Auto
    Audi
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Podziękował
    4 razy

    Domyślny

    czy to jest normalne ze gdy redukuje bieg o 1 .. np z 1700 obrotow skacze mi na 2200 to musze dlugo sprzegla trzymac zeby nie szarpnelo ? W benzynach chyba krocej trwa redukcja

  2. #42

    Data dołączenia
    Jan 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    Audi
    Model
    S3 8L
    Silnik
    1.8T APY
    Pomógł
    14 razy
    Podziękował
    6 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez patryciusz Pokaż post
    Też nie do końca z tym mieszaniem biegami, bo taka Honda na 2 biegu osiągnie 120 km/h a w diesel z wielkim momentem masz już 4 bieg
    Zależy co rozumiesz przez wielki moment - miałem w ARL przy 2500 obrotów 426 NM i wcale 4ka wbita nie była a i moment za wielki z perspektywy czasu nie był, albo to mnie ścigacze tak skrzywiły...
    sporo od skrzyni zależy i turbo jakie masz w aucie - wtedy odpowiednio wysoko pozwalasz sobie na kręcenie silnika

  3. #43
    batman500's Avatar
    Data dołączenia
    May 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Rybnik
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Pomógł
    16 razy
    Podziękował
    10 razy

    Domyślny

    wiesz ja zrzucajac z biegu dodam gazu mniej wiecej na tyle obr na jakie mi przejdzie po redukcji i zmiana jest plynna
    Ostatnio edytowany przez batman500 - 05-04-12 o 23:10

  4. #44

    Data dołączenia
    Oct 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Świętokrzyskie
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF

    Domyślny

    Witam
    Mógłby ktoś dla mnie rozszyfrować ten wykres dla 1.9 TDI (110KM
    Do ilu obrotów mogę go kręcić aby jechać ekonomicznie i na jakich obrotach jechać?
    Oraz w jakim przedziale obrotów najlepiej przyspiesza??

  5. #45
    batman500's Avatar
    Data dołączenia
    May 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Rybnik
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Pomógł
    16 razy
    Podziękował
    10 razy

    Domyślny

    chcac jezdzic ekonomicznie i dynamicznie biegi zmieniaj przy 2,3 tys najwyzszy momen masz 1,9 tys wiec najlepiej jezdzic pomiedzy 1.9 - 2.3 tys

  6. #46
    robakhh's Avatar
    Data dołączenia
    May 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    londyn
    Auto
    audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.6 AVU
    Pomógł
    2 razy
    Podziękował
    19 razy

    Domyślny

    a co mi koledzy poradzicie avu w autoamcie czterobiegowym i w zaleznosci od wcisnietego gazu sam zmienia nie raz jest to kolo 2k a nie raz kolo 3k no i oczywiscie duzo wyzej jak wcisne do spodu ale chodzi mi o w miare ekonomiczne poruszanie po miescie, na trasie przy jezdzie okolo granic max momentu 3.8k wyszedl mi 7,5 litra zapakowany po dach . a po miescie ponad 11 wiem czytalem ze one duzo pala ale czy nie da rady jakos tego zmniejszyc jezdzac plynnie??

  7. #47

    Data dołączenia
    Oct 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Świętokrzyskie
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez batman500 Pokaż post
    chcac jezdzic ekonomicznie i dynamicznie biegi zmieniaj przy 2,3 tys najwyzszy momen masz 1,9 tys wiec najlepiej jezdzic pomiedzy 1.9 - 2.3 tys
    O.k ale czy taka jazda nie zaszkodzi turbinie?
    Jezdzac z takimi obrotami turbina raczej nie bedzie sie wlanczac?

  8. #48
    batman500's Avatar
    Data dołączenia
    May 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Rybnik
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Pomógł
    16 razy
    Podziękował
    10 razy

    Domyślny

    turbina sie nie wlacza tylko dziala caly czas po pierwsze a uwazam ze jezdzac powyzej 2 tys do 2,5 bo nie mowie ze sztywno max 2,3 bo normalne ze czasem pociagniesz nawet do 3 (bo nikt nie jezdzi patrzac ciagle na obrotomierz ) to turbinka bedzie miec sie dobrze ja powyzej 2 tys slysze mily swit turbiny jak przegazuje na jalowym wiec uwazam ze wtedy pracuje juz jak nalzey dla turbiny zle jest jak jedzisz 50 na 5 badz 4 , ja po miesci mam max 3 a wtrasie 4,5 a 6 daje jak juz mam ok 120 minimum

  9. #49

    Data dołączenia
    Oct 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Świętokrzyskie
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF

    Domyślny

    Jeśli w tej granicy obrotów (1900-2500) najlepiej przyspiesza to bieg powinniśmy zmieniać w okolicy 3tyś. obrotów. Aby po zmianie biegu wskazówka obrotomierza spadała w granice 2tyś. Wtedy przyspieszenie będzie najbardziej efektywne?
    Poprawcie mnie jeśli się mylę

  10. #50
    batman500's Avatar
    Data dołączenia
    May 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Rybnik
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Pomógł
    16 razy
    Podziękował
    10 razy

    Domyślny

    no tak ale chciales by bylo w miare ekonomicznie ale ciagnac do 3 tys to ekonomi nie zaznasz ja zmieniam 2,3 ,2,5 i jest ok normlane ze czasem go podciagne ale nie raz wole go rozpedzic do 3 tys zmiana biegu i tak by miec z 2,5 popuscic gaz lekko pedal "dotknac"auto smiga dalej zwazo a spalanie na fisie nizsze

Strona 5 z 8 PierwszyPierwszy ... 34567 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •