Strona 9 z 161 PierwszyPierwszy ... 78910111959109 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 81 do 90 z 1609

Temat: [8L] Klimatyzacja w 8L - problemy, porady, serwis

  1. #81
    domel79's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Gniezno
    Auto
    VW
    Model
    Inny
    Silnik
    2.0TDI BMM
    Pomógł
    311 razy
    Podziękował
    12 razy

    Domyślny

    czujnik temp zewnetrzej sprawny?

  2. #82
    Piotrekb_s3's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Brzeziny
    Auto
    GTI ED30
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    25 razy
    Podziękował
    6 razy

    Domyślny

    A sprawdzałeś tą cewkę na sprzeżarce na krótko??

  3. #83
    siwy_1994's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Żory/SZO squad
    Auto
    Seat
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Podziękował
    8 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez domel79 Pokaż post
    czujnik temp zewnetrzej sprawny?
    A który to jest?Ale chyba sprawny bo na kts-ie była temp zewnętrza 21*C

    Sprężarkę podłączyłem na krótko i ruszyła. Wentylatory jak się zagrzeje mocniej też się kręcą ,ale jak włączę klime stoją i sprężarka też nie drgnie. Musze jednak do elektryka oddać chyba. Tak jakby nie dostawał prądu na sterownik wentylatorów, i dalej też nie dostaje na sprężarkę. co zasila ten sterownik znaczy do czego się to łączy do przekaźnika pod kolumną kierownicy?. Czytałem schematy ale zielony jestem z nich.

  4. #84
    Piotrekb_s3's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Brzeziny
    Auto
    GTI ED30
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    25 razy
    Podziękował
    6 razy

    Domyślny

    Sprawdz jeszcze kostkę połączeniową koło podłużnicy, taką na 4 piny pod podstawą akumulatora, często tam piny gniją.

  5. Podziękowania dla Piotrekb_s3 za pomoc w problemie

    siwy_1994 (15-04-12)

  6. #85
    siwy_1994's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Żory/SZO squad
    Auto
    Seat
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Podziękował
    8 razy

    Domyślny

    ale podłączeniową kostkę do modułu wentylatorów?

  7. #86
    Piotrekb_s3's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Brzeziny
    Auto
    GTI ED30
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    25 razy
    Podziękował
    6 razy

    Domyślny

    nie, kolo lewej podłużnicy jest kostka połączeniowa od kabli idacych na cewkę sprężarki, wzbudzenie alternatora i jeszcze coś. Idż wzrokiem po instalacji od cewki kompresora w stronę podstawy akumulatora to ją znajdziesz. Wizualnie może być ok ale sprawdź przejścia miernikiem dokładnie bo często te kable puchną w środku.

  8. #87
    siwy_1994's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Żory/SZO squad
    Auto
    Seat
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Podziękował
    8 razy

    Domyślny

    dobra ale to jutro z kanału dziś przy niedzieli nie wypada DZIĘKI WIELKIE PÓKI CO

  9. #88
    Piotrekb_s3's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Brzeziny
    Auto
    GTI ED30
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    25 razy
    Podziękował
    6 razy

    Domyślny

    Nie musisz z kanału tego robić. Wykręć podstawe akumulatora i masz dostęp do niej. A co do pracy w Nd to nie rób nić dzisiaj bo i tak się spier....

  10. #89
    siwy_1994's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Żory/SZO squad
    Auto
    Seat
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Podziękował
    8 razy

    Domyślny

    no wiem coś o tym kiedyś malowałem ścianę w niedziele i cała zjechała z tynkiem bo jeszcze nie wysechł chyba i poprawiałem 3 dni. Wracając do audi nie wiem ale wydaje mi się ze nie ma tam niczego takiego oprócz tych 2 co idą do modułu jest jedna co pod podłożnicą wpina się do chłodnicy chyba..

    EDIT: No faktycznie są tam 2 kostki jedna na 3 piny a druga na 2 pod podłużnicą i tym modułem. Jest jeszcze jedna koło tych cięgien zmiany biegów i też idzie gdzieś w stronę sprężarki 4 pinowa ale tylko 3 piny są pełne a jeden pusty. ide zdj zrobić.

    ZDJĘCIE? KTÓRE TO?
    Ostatnio edytowany przez siwy_1994 - 15-04-12 o 14:56

  11. #90

    Data dołączenia
    Jan 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Płock !
    Auto
    Audi z Q
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0 TDI PD BMM (140KM)
    Pomógł
    51 razy
    Podziękował
    25 razy

    Domyślny

    Numer 2 nie jest podłączony wcale ? To by rozwiązywało wszystko..ponieważ to powinno być podpięte do czujnika/przełącznika termicznego wentylatorów który jest montowany w samochodach z klimą :/. Czunik ten powinien być w tym grubszym gumowym wężu na którym leży, ale chyba miałeś zmieniany kawałek węza w kytorym powinien byc czujnik bo nie wygląda na oryginal. Mniej więcej tak ten wąż w tym miejscu powinien wyglądac. Niestety nie mam dokladniejszego foto na chwile obecna
    http://www.fotosik.pl/showFullSize.p...e7b8502015d398

    Numer 2 to są wtycznki wentylatorów a 1 to rozrusznik i osprzęt

  12. Podziękowania dla panus1 za pomoc w problemie

    siwy_1994 (15-04-12)

Strona 9 z 161 PierwszyPierwszy ... 78910111959109 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Tags for this Thread

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •