Strona 4 z 7 PierwszyPierwszy ... 23456 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 31 do 40 z 62

Temat: stuki przedniego zawieszenia nie do zdiagnozowania

  1. #31

    Data dołączenia
    Jul 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Ostrów Wlkp
    Auto
    Audi A3 S-Line ABT
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Pomógł
    3 razy
    Podziękował
    13 razy

    Domyślny

    Nadal w poszukiwaniu luzów na przednim zawieszeniu od pewnego czasu luz który jest gdzieś ( nie wiadomo gdzie ) zaczął być odczuwalny na pedale sprzęgła - przenosi się moze macie jakieś propozycje ????

  2. #32
    czaro10's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Mazowsze
    Auto
    Audi
    Model
    S3 8V
    Silnik
    inny
    Pomógł
    558 razy
    Podziękował
    68 razy

    Domyślny

    U mnie byly stuki jak krecilem kierownica w lewo lub w prawo. Nawet z wylaczonym silnikiem jak krecilem kierownica to w jednym jakby miejscu na pelny obrot kierownicy. To byla przekladnia, cos sie zwalilo w silniku wspomagania. Nawet nie rozbieralem go tylko calosc wymienilem.

    Mi to zdjagnozowal mechanik, nasluchiwal skad to dochodzi a ja krecilem. Ja od srodka tez syszalem, ale ten dzwiek byl mniej wiecej na wysokosci kierowcy.

  3. #33
    czaro10's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Mazowsze
    Auto
    Audi
    Model
    S3 8V
    Silnik
    inny
    Pomógł
    558 razy
    Podziękował
    68 razy

    Domyślny

    Tym bardziej, przez internet nikt tego nie zdiagnozuje.

  4. #34
    Klamson's Avatar
    Data dołączenia
    Dec 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków
    Auto
    Audi
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    inny

    Domyślny

    Hmm Miałem taki problem w Ibizie, w sumie wyglądało to tak jak opisujesz, też czułem dziury na sprzęgle i po wielu wizytach u różnych "fachowców" w końcu udało się dojść do tego że to Silentbloki wiec może sprawdź pod tym kątem.

  5. #35
    wojt's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Śląsk
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Pomógł
    91 razy
    Podziękował
    44 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez mil3k6 Pokaż post
    A maze masz luz na przekładni kierowniczej na listwie u mnie tez nie moga nic zdjadnozować - luzu na zawieszeniu nie ma a jadnak jak jade powoli to cos stuka albo raczej drży
    Udało ci się już z tym uporać? Ja mam dokładnie to samo, coś stuka/drży przy wolnej jeździe. Nie słychać tego bardziej z żadnej strony, tak jakby z przodu ogólnie. Wymieniłem łączniki stabilizatora, bez rezultatu. Przy okazji zdjętych łączników zostały sprawdzone gumy stabilizatora, trzymają mocno, żadnych luzów. Na żadnej stacji diagnostyczniej nikt nic nie widzi... Jedyna rzecz, to delikatne luzy na tylnych gumach przedniego dolnego wahacza. Tego jeszcze nie robiłem, ale to nie powinno powodować tych stuków.

    Przy wyłączonym silniku szarpiąc kierownicą (krótkie szarpnięcia w obie strony) słychać stuknięcia, ale to podobno normalne, bo nie ma wspomagania. Przy włączonym silniku nie ma żadnych stuków podczas kręcenia.

    W moim poprzednim S3 8L baardzo podobne objawy powodowały wybite gumy stabilizatora, ale w 8P nie występują one jako osobna część, tylko jako komplet z całym stabilizatorem. Skoro mechanik powiedział, że przy zdjętych łącznikach stabilizatora nie dało się nawet przekręcić, to znaczy, że chyba nie o te gumy chodzi. Mam rację?

  6. #36
    wojt's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Śląsk
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Pomógł
    91 razy
    Podziękował
    44 razy

    Domyślny

    Moje problemy ze stukami przeniego zawieszenia zosta?y rozwi?zane. Powodem by?y dolne tylne tuleje wahacza. Co dziwne gumy nie by?y jako? "obkrojone" tylko metalowy trzpie? mia? luz wewn?trz gum.

    Przy okazji wizyty u mechanika okaza?o si?, ?e s? stuki w jednym tylnym amortyzatorze, takie g?uche pukanie, raczej s?yszalne przy mniejszych pr?dko?ciach (wcze?niej my?la?em, ?e stuka tylna kanapa lub p??ka). Mechanik stwierdzi? ?e to albo mocowanie amortyzatora, albo on sam. Nie znam si? na tym, powiedzcie mi tak na ch?opski rozum. Czy mocowanie mo?e faktycznie wydawa? takie stuki? Patrz?c na zdj?cia w necie nie wiem co mog?o by tam ha?asowa?. Wymian? zleci?bym znajomemu, wi?c zaoszcz?dzi?bym par? st?wek...

    Przyk?adowa aukcja mocowania:
    http://moto.allegro.pl/gorne-mocowan...322990141.html

  7. #37

    Data dołączenia
    Jul 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Ostrów Wlkp
    Auto
    Audi A3 S-Line ABT
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Pomógł
    3 razy
    Podziękował
    13 razy

    Domyślny

    Wojt czy to te wymienia?e? Bo tez mam takie stuki jak jade wolno po kostce.

    http://moto.allegro.pl/tuleja-wahacz...321268003.html

  8. #38
    wojt's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Śląsk
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Pomógł
    91 razy
    Podziękował
    44 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez mil3k6 Pokaż post
    Wojt czy to te wymienia?e? Bo tez mam takie stuki jak jade wolno po kostce.

    http://moto.allegro.pl/tuleja-wahacz...321268003.html
    Tak, dok?adnie te. Tyle, ?e u mnie faktycznie by?o to widoczne na szarpakach...
    Ostatnio edytowany przez wojt - 16-05-12 o 09:12

  9. #39

    Data dołączenia
    Jul 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Ostrów Wlkp
    Auto
    Audi A3 S-Line ABT
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Pomógł
    3 razy
    Podziękował
    13 razy

    Domyślny

    Ja własnie wróciłem z przeglądu i panem 20 mni szukaliśmy na nich luzu i nie znaleźliśmy wiec to chyba nie one juz sam nie wiem gdzie ten luz moze być. jest ona bardzo mały i słychac go na kostce brukowej przy lekko skręconych kołach moze to maglownica

  10. #40
    wojt's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Śląsk
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Pomógł
    91 razy
    Podziękował
    44 razy

    Domyślny

    Maglownicę zazwyczaj słychać na prostych kołach, tam zawsze najpierw pojawiają się luzy. Na skręconych kołach powinno być cicho.

Strona 4 z 7 PierwszyPierwszy ... 23456 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •