Strona 5 z 9 PierwszyPierwszy ... 34567 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 41 do 50 z 86

Temat: obroty, przepustnica, epc :)

  1. #41

    Data dołączenia
    Mar 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Mazowieckie
    Auto
    Audi
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    9 razy
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    umnie jest tak na zimnym potrafi zgasnąć gdy wciskam sprzęgło i hamulec

  2. #42
    pustack17's Avatar
    Data dołączenia
    Aug 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Śniadowo
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.6 AKL
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    u mnie faluje gdy jest podpięta wtyczka a gdy ją zdejmę obroty na 900 się równo trzymają. Mam jeszcze jeden problem gdyż na postoju przegazowałem i pod tłumikiem była czarna trawa uwalona w oleju, czy ktoś pomoże co to może być? Dodam jeszcze że spaliny strasznie śmierdzą i auto bierze olej.

  3. #43
    Rytel's Avatar
    Data dołączenia
    Sep 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wyszków
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.6 BFQ
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    9 razy

    Domyślny

    od czego ta wtyczka?

  4. #44
    pustack17's Avatar
    Data dołączenia
    Aug 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Śniadowo
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.6 AKL
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Rytel Pokaż post
    od czego ta wtyczka?
    to ta wtyczka na zdjęciu:
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/...18c506e1b.html
    a tu zdjęcia tego co wydostaje się z tłumika, przegazowałem go przez minutę i takie coś na trawie zostało, wygląda jak olej:
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/...e83e0800f.html
    tłumik okopcony cały:
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/...6f7175ba6.html

    Nie mam czym zdjagnozować błędów bo kabla nie mam.

  5. #45

    Data dołączenia
    Mar 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Mazowieckie
    Auto
    Audi
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    9 razy
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    ta wtyczka to od przepływomierza może walnięty jest

  6. #46
    pustack17's Avatar
    Data dołączenia
    Aug 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Śniadowo
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.6 AKL
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez michalski Pokaż post
    ta wtyczka to od przepływomierza może walnięty jest
    I przez to tak dziwnie spaliny wyglądają i śmierdzą?

  7. #47
    Rytel's Avatar
    Data dołączenia
    Sep 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wyszków
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.6 BFQ
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    9 razy

    Domyślny

    u mnie podobnie, gdy przepływomierz jest podłączony to na ssaniu obroty strasznie rosną do góry i spadają, gdy ssanie się wyłącza normalnie trzyma obroty. A gdy odłączę przepływomierz i odpalam do obroty normalnie stoją, zero jakichkolwiek falowań, czy przepływomierz do wymiany ?

  8. #48
    Rytel's Avatar
    Data dołączenia
    Sep 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wyszków
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.6 BFQ
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    9 razy

    Domyślny

    podpowiecie? mam zamiar kupić jakoś używkę ori

  9. #49
    Rytel's Avatar
    Data dołączenia
    Sep 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wyszków
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.6 BFQ
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    9 razy

    Domyślny

    napiszę jeszcze taką ciekawostkę ze odpiąłem dziś przepływomierz i przejechałem sie, autko normalnie się zbierało zero jakichkolwiek szarpnięć i obroty równiutko trzymało

  10. #50
    pustack17's Avatar
    Data dołączenia
    Aug 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Śniadowo
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.6 AKL
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    Ja wreszcie poradziłem sobie z tym problemem. Zmodyfikowałem odmę tak że odłączyłem ją od tej rury łączącej przepustnicę i filtr powietrza. tą rurkę zaślepiłem, a na odmę założyłem wąż i te gazy odprowadziłem pod samochód. Była tam jeszcze taka cienka rurka pod odmą to ją zaślepiłem. Przejechałem już 750 km i elegancko chodzi. Przy okazji spalanie 6.1 l, a wcześniej było bardzo duże i auto kopciło.

Strona 5 z 9 PierwszyPierwszy ... 34567 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •