Strona 11 z 16 PierwszyPierwszy ... 910111213 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 101 do 110 z 156

Temat: Stuki w zawieszeniu

  1. #101

    Data dołączenia
    Nov 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    gregor10.pl
    Auto
    dope
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0T AXX
    Pomógł
    151 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Zakłądaj komplet i ori tak jak kolega mówi (przy lemfolderze może się zdarzyć że w pudełku znajdą sie ori drążki a jak nie to masz pewnosc ze kupujesz zamiennik z najwyzszej polki).

  2. Podziękowania dla gregor10 za pomoc w problemie

    matisnh (31-01-12)

  3. #102
    kadlubek's Avatar
    Data dołączenia
    Jul 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    W-wa / Wrocek / Chełm
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF
    Pomógł
    31 razy
    Podziękował
    38 razy

    Domyślny

    Od paru dni , z pojawieniem sie mrozów , stuka mi zawieszenie, mam wrażenie że to amortyzatory od mrozu się usztywniają . Mam nadzieję że po odpuszczeniu mrozów, ich praca się poprawi a one się nie rozpadną ?

  4. #103
    qba29dm
    Guest

    Domyślny

    w sobotę wymieniam 2x drążki + 2x końcówki i zobaczę co dalej bo u mnie też słychać stuki z przodu:/ do tej pory wymieniłem przed kilkoma dniami silentblocki tylne wahaczy przenich (jedna już trup była a druga wymieniona, bo uważam, ze należy parami wymieniać elementy zawieszenia )

  5. #104
    Hinuś_S-line's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Bydgoszcz
    Auto
    SEAT
    Model
    Inny
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Pomógł
    11 razy
    Podziękował
    7 razy

    Domyślny

    jedź na stacje diagnostyczną to ci sprawdzą co dolega. Zapytaj ile wezmą za wjazd na szarpaki i tyle. Myślę, że nie więcej jak 20zł.

    albo inaczej................po prostu zrób głośniej radio

  6. #105
    qba29dm
    Guest

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Hinuś_S-line Pokaż post
    jedź na stacje diagnostyczną to ci sprawdzą co dolega. Zapytaj ile wezmą za wjazd na szarpaki i tyle. Myślę, że nie więcej jak 20zł.

    albo inaczej................po prostu zrób głośniej radio

    byłem, znaleźli pękniętego silent blocka i nic poza tym gieli i naprężali zawieszenie na maksa i nic poza:/ uważam, ze luzy w układzie kierowniczym są, bo wystarczy na postoju w cichym garażu pogibać w lewo i prawo kierownicą - dlatego na drugi ogień idą drążki i końcówki jak nie pomoże to sworzeń lewi i prawy plus poduszki amorków po nitce do kłebka, nie ma opie*****nia jak to mówi Robert

  7. #106
    qba29dm
    Guest

    Domyślny

    Witam,

    stuki to były wybite poduszki amorków

    Następny problem poniżej:

    próbowałem zdiagnozować, ale bezskutecznie. Otóż wrzucam wsteczny "R" - skrzynia automat i wciskam gaz, auto zaczyna cofać, po czym coś stuknie dość głośno w przednim zawieszeniu:/ Wrzucam "D" ruszam kawałek do przodu - cisza, potem znów "R" i do tyłu i znów stuk:/ Tak jakby jakaś śruba nie była dokręcona i coś stuka za kazdym razem - zawsze pojedyńcze głośne stuknięcie.

    Dodam, że wymieniałem ostatnio poduszki amorków z łożyskami, końcówki drążków i same drążki też. Zarówno przed jak i po wymianie coś stuknie przeraźliwie przy cofaniu:/ Ze środka ciężko ocenić co to jest:/ Możliwe, że sworzeń wahacza?

  8. #107

    Data dołączenia
    May 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Olsztyn
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    ja miałem tak samo i... nadal mam. nie ma to żadnego znaczenia a wymieniłem 90% części z przodu. jest stuk, na stacji też to wykrywa ale nie wie co to może być (teoretycznie tulejka na wahaczu ma luzik ale wymieniłem ją i dalej to samo, po czym gościu mówi że dalej tulejka ) nie przejmowałbym się i cieszył z auta, bo jak zaczniesz sprawdzać to możesz się strasznie w koszta wpakować

  9. #108
    qba29dm
    Guest

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez grucha2666 Pokaż post
    ja miałem tak samo i... nadal mam. nie ma to żadnego znaczenia a wymieniłem 90% części z przodu. jest stuk, na stacji też to wykrywa ale nie wie co to może być (teoretycznie tulejka na wahaczu ma luzik ale wymieniłem ją i dalej to samo, po czym gościu mówi że dalej tulejka ) nie przejmowałbym się i cieszył z auta, bo jak zaczniesz sprawdzać to możesz się strasznie w koszta wpakować
    no wlasnie auto miało malowany lewy błotnik, ciekawe czy nie ruszony był też McPershon?:/ U mnie wygląda to tak: cofam i strzał, a jak ruszę do przodu to cisza, potem znów cofam i strzał:/ Na prostych kołach bardzo rzadko słychać ale na skręconych, np. jak z parkingu wyjeżdżam tyłem - to zawsze:/

  10. #109

    Data dołączenia
    May 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Olsztyn
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    to mam identycznie. mój był puknięty w lewą stronę i teraz jak robię zbieżność to mechanik mi mówi ze prawy wahacz jest krzywy (w pionie jest zły kąt i nie da się ustawić tego poprawnie). więc pewnie ten strzał (który też dobiega z lewej strony) jest między innymi od tego. samochód nie sciąga, prowadzi się dobrze, mechanik mi też mówił żeby tego nie ruszać bo to nic poważnego.

  11. #110
    PROSTO's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    64-100
    Auto
    a6
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    308 razy
    Podziękował
    11 razy

    Domyślny

    jaki to ma zwiazek z stukaniem w zawieszeniu?
    poczytaj o sprezynach
    Who I am? I am a the Champion.

Strona 11 z 16 PierwszyPierwszy ... 910111213 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •