Strona 6 z 10 PierwszyPierwszy ... 45678 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 51 do 60 z 92

Temat: [8P 1.9TDI] Problem z odpalaniem

  1. #51

    Data dołączenia
    Dec 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Katowice
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD

    Domyślny

    Witam,

    Ja również mam problem z odpalaniem silnika na zimnym....2.0 TDI z 04r. - już wymieniałem różnego rodzaju uszczelki (które polecał mechanik) ale to nie przyniosło za bardzo poprawy (( teraz mechanik stwierdził że to może być problem z głowicą... nie wiem na ile jest to szczał z jego z strony jak wcześniej...ale może ktoś już spotkał się z takim problemem i to właśnie był problem z głowicom ???

  2. #52
    komono's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wadowice
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8V
    Silnik
    1.4 TFSI - CXSB (125 KM)
    Pomógł
    97 razy
    Podziękował
    200 razy

    Domyślny

    wpisz w szukajce"BKD głowica"... albo "2.0TDI głowica"
    Było: A3 8P 1.9TDI, 147KM by CS.
    Jest: A3 8V 1.4TFSI s-tronic, 165KM by KingSoft

    Nowa A3 8V - Czarnulka by komono!
    "Ile można spać? Trzeba forum ogarniać" - motto moderatora(ów)!

  3. #53

    Data dołączenia
    Dec 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Katowice
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD

    Domyślny

    Szukałem tylko nigdzie nie znalazłem odpowiedzi że to głowica była problemem przy odpalaniu....tylko że spiernicza płyn z chłodnicy (też mam ten objaw)... dlatego też pytam czy spotkał się ktoś z tym że po uszczelnieniu głowicy zniknął problem z odpalaniem na zimnym...

  4. #54
    Miro's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków i okolice
    Auto
    Biały Smok
    Model
    Inny
    Silnik
    2.0T CCZA
    Pomógł
    783 razy
    Podziękował
    129 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez szczypiorsss Pokaż post
    Szukałem tylko nigdzie nie znalazłem odpowiedzi że to głowica była problemem przy odpalaniu....
    nie oslabiaj mnie kolego, bo na ten temat na tym forum napisano wszystko, ale to wszystko

    tylko przykladowe dwa duze tematy , ktore masz podwieszone w tym dziale , tak zebys nawet szukac nie musial :

    http://www.a3-club.net/forum/showthr...-z-ch%B3odnicy

    http://www.a3-club.net/forum/showthr...ilniku-2-0-TDi

    jak sie ludzisz ze masz dziure w chlodnicy, to zrob test, wyjdzie zaraz gdzie jest dziura, tyle ze wtedy nie ma zadnego problemu z odpalaniem

    masz klasyczny objaw peknietej glowicy na jednym z cylindrow, pali ciezko, bo musi wypchac wode, bez zdjecia glowicy sie nic nie dowiesz..
    dlaczego? ano dlatego ze plyn nie miesza sie z olejem, spalin w plynie tez nie bedzie, sa to pewnie stosunkowo male ubytki.
    na uszczelke pod glowica tez nie licz, bo to sie w BKD/AZV nie zdaza.

    wszystko ale to wszystko opisane na foru, co robic, co kupic, jak sprawdzic itd, nie ma potrzeby sie po raz milionowy powtarzac.
    Nie pomagam na PW, nie muszę
    Od tego jest forum i tematy na nim



  5. #55
    Chicken's Avatar
    Data dołączenia
    May 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków
    Auto
    Kurczak
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Pomógł
    3 razy
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    Mi tez słabo palił na gorącym, CompSporty zmieniły tablice rozruchu i pali idealnie niewazne -20 czy +30 )
    Ale od dwóch lat nie wymienialem płynu chlodniczego to glowica chyba nie walnieta ... Zreszta problem dotyczył gorącego silnika

  6. #56

    Data dołączenia
    May 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Heerhubawaard/Oleśnica
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8P
    Silnik
    1.9TDI BKC
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Panowie a ja chciałbym się zapytać o takie coś. Na zimnym pali mi w miarę ok. A ciepłym ciężko (kręci dłużej i jak załapie to bardzo mocno zatelepocze silnikiem) i zapali.
    Mechanik mówi że to wtrysk siada (mimo że brał go VAGiem i wyszło że nie ma błędów). Powiedział też że jak jest to "dopiero początek padania wtrysku" to VAG tego nie pokaże. Wierzyć mu w to? Czy też problem leży w tych dawkach rozruchowych?

  7. #57

    Data dołączenia
    Jun 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Dąbrowa Górnicza
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    ja stawiam na dawkę rozruchową korektę mapy mi zrobił comsport i jest git. Jeśli vag pokazał git z wtryskami to raczej zła diagnoza że pada, bo moim zdaniem albo wtrysk jest walnięty albo nie. a w twoim przypadku powiedział ci że masz git.

  8. #58

    Data dołączenia
    May 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Heerhubawaard/Oleśnica
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8P
    Silnik
    1.9TDI BKC
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    wiesz też tak myślę że coś mi on tu tymi wtryskami coś kręcił (a ponoć dobry mechanik z niego - tak mówią) No nic podjadę do tunera i mi zrobi to (przy okazji dam mu pare KM ekstra )

  9. #59

    Data dołączenia
    Mar 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    opolskie
    Auto
    Seat
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    43 razy
    Podziękował
    10 razy

    Domyślny

    Korekta mapy wtrysku w ECU , okazyjnie mozesz podniesc moc Robote rob u dobrego tunera.
    Ostatnio edytowany przez petertom - 08-07-12 o 02:58

  10. #60
    Qid's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    PL
    Auto
    Audi
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    145 razy
    Podziękował
    4 razy

    Domyślny

    Dawkę paliwa, możesz sobie sam przestawić Vag-em. Jak to zrobić ? ;opisane masz na tym forum, dla przykładu post 50.

Strona 6 z 10 PierwszyPierwszy ... 45678 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •