Strona 45 z 81 PierwszyPierwszy ... 35434445464755 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 441 do 450 z 809

Temat: Bierze olej

  1. #441

    Data dołączenia
    Mar 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    1.8T
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    47 razy
    Podziękował
    12 razy

    Domyślny

    audiczka a3 czy tam audidiesela3 bo widzę, że po banie założyłeś nowe konto, proponuję dolać ole do tego samego poziomu na bagnecie co było wcześniej i po butelce sprawdzić ile wlałeś, proste???

    Ginekologiem nie jestem, ale zerknąć mogę

  2. #442
    wojt's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Śląsk
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Pomógł
    91 razy
    Podziękował
    44 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez lawina Pokaż post
    audiczka a3 czy tam audidiesela3 bo widzę, że po banie założyłeś nowe konto
    A wcześniej chyba jeszcze cabanmat. Nie daje chłopak za wygraną Sorry za OT.

  3. #443
    bajer151's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Toruń
    Auto
    AUDI
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0TDI BKD

    Domyślny

    Witam,

    Mam mały albo i duży problem z moim Audi. Samochód posiadam od maja 2012 i do tej pory przejechałem nim 5 tys km. Jadąc w trasie pokazała mi się kontrolka o niskim stanie oleju. Musiałem dolać około 0,5 litra oleju że znów był maksymalny stan na bagnecie. Samochód ma silnik 2.0 TDI BKD i przejechane 150 tys km, turbina sprawdzona, jest wszystko ok. Jedyne co to czasami puści niebiesko- szarego dymka. Ma ktoś pomysł co może być przyczyną brania oleju? Czy może jest to normalne w tych silnikach? W ASO dowiedziałem się, że norma spalania oleju dla tego silnika to 1l/1000km

  4. #444

    Data dołączenia
    Jan 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kielce
    Auto
    BMW 120D
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Wiesz teraz wszyscy producenci pisza ze norma to 1l/1000km. Zeby sie zabezpieczyć. Dymka puszcza jak jedziesz czy jak go odpalasz bo to tez ma znaczenie. Jak mu dasz w czajnik to kopci i na jaki kolor ?? moze najzwyczajniej w świecie poszly CI uszczelniacze na zaworach albo masz gdzies jakis wyciek drobny i spierdziela. Nie zawsze turbo moze byc przyczyna brania oleju...
    Sprobuj jeszcze dolac na pol stanu. Wujek mial tak w audi jak wlale wiecej lub mniej to bral olej a jak zalewa na pol stanu to sie nie rusza i jest gitara. Niemieckie auta to dziwne auta tutaj wszystko jest mozliwe, znam to z autopsji

  5. #445
    komono's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wadowice
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8V
    Silnik
    1.4 TFSI - CXSB (125 KM)
    Pomógł
    97 razy
    Podziękował
    200 razy

    Domyślny

    bajer151 poszukaj info o pękającej głowicy w BKD
    Było: A3 8P 1.9TDI, 147KM by CS.
    Jest: A3 8V 1.4TFSI s-tronic, 165KM by KingSoft

    Nowa A3 8V - Czarnulka by komono!
    "Ile można spać? Trzeba forum ogarniać" - motto moderatora(ów)!

  6. #446
    cosmo-pl's Avatar
    Data dołączenia
    Dec 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    StalowaWola/Warszawa
    Auto
    a3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8 AGN
    Pomógł
    98 razy
    Podziękował
    12 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez bajer151 Pokaż post
    Witam,

    Mam mały albo i duży problem z moim Audi. Samochód posiadam od maja 2012 i do tej pory przejechałem nim 5 tys km. Jadąc w trasie pokazała mi się kontrolka o niskim stanie oleju. Musiałem dolać około 0,5 litra oleju że znów był maksymalny stan na bagnecie. Samochód ma silnik 2.0 TDI BKD i przejechane 150 tys km, turbina sprawdzona, jest wszystko ok. Jedyne co to czasami puści niebiesko- szarego dymka. Ma ktoś pomysł co może być przyczyną brania oleju? Czy może jest to normalne w tych silnikach? W ASO dowiedziałem się, że norma spalania oleju dla tego silnika to 1l/1000km
    Żeby rozmawiać o zużyciu oleju, to najpierw trzeba je zmierzyć.. 5 i 0,5l w dieslu tego typu to żadne zużycie przy takim przebiegu. Oleju w tych silnikach się dolewa, po to ta kontrolka. Wszystko zależy od stylu jazdy. Bąki niebiesko-czarne są właśnie od turbiny najczęściej, czasem od uszczelniaczy, rzadko od pierścieni. Jak sprawdziłeś turbinę, odpiąłeś dolot i sucho tam jest, czy sprawdziłeś ciśnienie ładowania.. Głowica na 99% Ci nie pękła, bo to by były inne objawy trochę.

  7. #447
    bajer151's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Toruń
    Auto
    AUDI
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0TDI BKD

    Domyślny

    Głowica była wymieniana przy 109 tys km w niemieckim serwisie także odpada. Silnik jest suchy i nie widać żadnych wycieków. Sprawdzę te uszczelniacze. Samochód puszcza dymka przy dodawaniu gazu na niskich biegach ( przynajmniej wtedy to zauważam) ale też nie dzieje się to za każdym razem.

  8. #448
    komono's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wadowice
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8V
    Silnik
    1.4 TFSI - CXSB (125 KM)
    Pomógł
    97 razy
    Podziękował
    200 razy

    Domyślny

    Ja bym radził koledze podjechać do mechanika, który ma sprytny płyn i sprawdził głowicę - koszt 15-20zł a pewność 99% w tych silnikach nigdy nic nie wiadomo

    EDIT:
    Aaa już miałeś wymienianą głowicę uprzedziłeś mnie
    Było: A3 8P 1.9TDI, 147KM by CS.
    Jest: A3 8V 1.4TFSI s-tronic, 165KM by KingSoft

    Nowa A3 8V - Czarnulka by komono!
    "Ile można spać? Trzeba forum ogarniać" - motto moderatora(ów)!

  9. #449
    bajer151's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Toruń
    Auto
    AUDI
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0TDI BKD

    Domyślny

    cosmo-pl sprawdzałem ciśnienie doładowania i odpinałem dolot, jest wszystko ok. Wcześniej miałem Golfa z silnikiem ALH i prawie w ogóle nie brał oleju a miał przejechane 250 tys km. Może dlatego jestem tym zaskoczony.

  10. #450
    cosmo-pl's Avatar
    Data dołączenia
    Dec 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    StalowaWola/Warszawa
    Auto
    a3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8 AGN
    Pomógł
    98 razy
    Podziękował
    12 razy

    Domyślny

    na 99% uszczelniacze. To co bym sprawdził to ciśnienie na cylindrach z próbą olejową, bo to Ci na 100% potwierdzi. Ja bym się nie przejmował na Twoim miejscu. Jaki olej nalany?

    Dzisiejsze silniki diesla są jak portki - na jeden sezon. Ciężko więc je porównać do starej dobrej szkoły..
    Ostatnio edytowany przez cosmo-pl - 16-07-12 o 00:43

Strona 45 z 81 PierwszyPierwszy ... 35434445464755 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Tags for this Thread

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •