Ciekawe spostrzeżenie jak jest ciepło, np autko na słonku postoi to pompka działa normalnie...
Ciekawe spostrzeżenie jak jest ciepło, np autko na słonku postoi to pompka działa normalnie...
"Make friend with your fast"
Mossberg i Taurus 357 Magnum, Miłości Dwie Moje
|
no u mnie juz nie miało Co działać
Apropo pompki mam pytanie:
Mam dziwny problem z centralnym zamkiem - przestał zamykać i otwierać auto zamykając go kluczykiem zamykają sie np. prawe drzwi i klapa, innym razem wszystko poza klapa, czasami wszystko poza bakiem. Tak samo jest przy otwieraniu - nie można otworzyć auta od strony kierowcy a otwierając klapę drzwi się otwierają.
Spotkał sie ktoś z czymś takim? Czy jest to wina pompki czy czegoś innego?
Moje Audi A3: www.goo.gl/PXsCHC
Czyli mam sprawdzic polaczenia przy kazdym zamku? Pompka po zamknieciu/otwarciu dziala przez kilka sekund i sie wylacza wiec sadze ze to wina wezykow.
Moje Audi A3: www.goo.gl/PXsCHC
golyg Nie tylko przy zamkach, ale od tego zacznij, łączenia sa jeszcze z przodu przy łączeniu drzwi, odkecasz platik (gdzie jest otwieranie klapy - je tez musisz odkręcic) pod tym plastikiem jest łączenie wężyków, analogicznie po drugiej stronie. Następne łączenia są przy pompce na nadkolu w bagażniku po lewej stronie.
Ja miałem podobny problem, ale okazało się, że to gumka w siłowniku, już wymieniłem, swoją drogą to po weekendzie wrzuce fotki co i jak.
Powodzenia w wymianie.
Pozdrawiam
Odświeżę temat:
Do pompki dostała mi się woda/wilgoć przez co musiałem zakupić drugą pompkę.
Do tej pory myslałem, że podpięcie takiej samej pompki 8L0 862 257 k powinno załatwić sprawę, ale już sprzedawca coś próbował tłumaczyć, że trzeba będzie zsynchronizować pompkę do kluczyka lub na odwrót (cos jakby kodowanie). Czy ktoś wie o co chodzi?
Bo jak pytałem gościa w ASO to powiedział, że nie ma takiej potrzeby bo za to odpowiada jeszcze jakiś inny element, który jest bodajże w słupku i nie trzeba nic kodować.
Niestety po zamontowaniu wymienionej pompki działają szyby, a centralny nie. Po naciśnięciu kluczykiem zamykania/otwierania nic się nie dzieje, a jak naciskam przyciskiem z samochodu to słysze że pompka pracuje, ale ani nie zamyka, ani nie otwiera drzwi.
Z nieszczelnością raczej nie powinno być problemów bo jak wpięta była ta pierwsza nieco zalana pompka to z kluczyka rygielki podnosiły się i opadały- tylko najczęsciej dół i góra po jednym naciśnięciu. Jednocześnie wyklucza to też problem z kluczykiem.
Czy ktoś przerabiał coś podobnego?
witam a ja mam inny problem z pompka bez roznicy czy otwieram czy zamykam buczy przez okolo 20 s jaka to moze byc przyczyna
najczestsza przyczyną długiego buczenia jest nieszczelność wężyków lub uszkodzenie elementu w pompce.Oryginalnie napisane przez Piotr_AS
Buczy przez to, ze próbuje na pompowac te wężyki ale nie daje rady bo powietrze gdzieś ucieka.
Miałem kiedyś pompkę, która też długo pompowała, przyczyną był uszkodzony mały silniczek? i płytka drukowana, który znajduje się w pompce jest on pod tą częścią do której podłącza się rureczki, załozyłem drugi i wszystko zaczęło działać, pompkę sprzedałem, a kupujący był zadowolony
Części na sprzedaż do: Audi TT 8N BAM A3 8P Sportback R32 S-line Audi A3 8L 1,8T 3d Audi A3 8L 1,8T 5d Audi S3 8L 1,8T
Piotr_AS, dobierz się do pompki centralnego (jest w lewy boczku) wyjmij ją wypnij wężyki, i wstaw jakieś dwa krótsze, które zatkaj szczelnie i spróbuj zamknąć, jeśli nie będzie buczeć dłużej niż 3 sekundy to nieszczelność, jeśli dalej buczy to już pompka
There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)