Strona 28 z 73 PierwszyPierwszy ... 18262728293038 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 271 do 280 z 728

Temat: Problem z odpalaniem

  1. #271
    mirek_miro's Avatar
    Data dołączenia
    Jul 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    R-ce
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8V
    Silnik
    2.0 TFSI - CNTC (220 KM)
    Pomógł
    13 razy
    Podziękował
    42 razy

    Domyślny

    Byłem u mechanika i powiedział, że możliwy jest też kiepski rozrusznik lub akumulator. Jako przykład podał to, że miał identyczną sytuację z passatem. Sporadyczny błąd G28 i problem z odpalaniem. Problem rozwiązał się sam po tym jak właścicielowi padł rozrusznik i wymienił na nowy. Dziwne bo "na słuch" wydaje się, że ładnie kręci...

  2. #272

    Data dołączenia
    Jun 2012
    Płeć
    kobieta
    Miasto
    Łodzkie
    Auto
    Audi a3 1.8
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    inny
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    VAG-COM Version: Release 311.2-N

    Control Module Part Number: 06A 906 018 C
    Component and/or Version: 1,8l R4/5V MOTR AT V04
    Software Coding: 04030
    Work Shop Code: WSC 00012
    5 Faults Found:
    16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity
    P0134 - 35-00 - -
    17915 - Idle Control Sys: Lower Regulation Limit Reached
    P1507 - 35-00 - -
    16502 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Signal too High
    P0118 - 35-10 - - - Intermittent
    16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low
    P0102 - 35-10 - - - Intermittent
    17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
    P1570 - 35-10 - - - Intermittent






    16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity
    P0134 - 35-00 - -
    17915 - Idle Control Sys: Lower Regulation Limit Reached
    P1507 - 35-00 - -



    U mnie byly takie bledy pozostaly dwa ostatnie.

    Czyli musze wymienic sonde lambda moze byc taka ??
    http://allegro.pl/sonda-lambda-audi-...461311823.html

    A dwa to co to jest za drugi blad chce ja wkoncu ogarnac do kupy ??

  3. #273

    Data dołączenia
    Nov 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    gregor10.pl
    Auto
    dope
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0T AXX
    Pomógł
    151 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    jesli chcesz ja doprowadzic do 'kupy' w dosłownym znaczeniu to możesz brać tą sonde z allegro, jesli chcesz doprowadzić swoją A3ke do stanu przyzwoitej używalności to należy TYLKO I WYŁĄCZNIE KUPIĆ SONDE LAMBDE BOSCHA.

    drugi błąd jest związany z uszkodzoną sondą ,lambdą , jesli wymienisz i reszta osprzetu będzie sprawna to błąd zniknie.

  4. Podziękowania dla gregor10 za pomoc w problemie

    dzakas001 (30-07-12)

  5. #274

    Data dołączenia
    Jun 2012
    Płeć
    kobieta
    Miasto
    Łodzkie
    Auto
    Audi a3 1.8
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    inny
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    OK dzieki wielkie czyli te 2 bledy zwiazane sa z sonda a co powiesz na uzywke ??

  6. #275
    mirek_miro's Avatar
    Data dołączenia
    Jul 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    R-ce
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8V
    Silnik
    2.0 TFSI - CNTC (220 KM)
    Pomógł
    13 razy
    Podziękował
    42 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez mirek_miro Pokaż post
    witam, mam podobny problem
    Mam audi a3 ASZ 130km 2001r
    Problem polega z odpalaniem. Bardzo ciężko odpala. Czasami trzeba kilka razy zakręcić, aby "złapał". Po zapaleniu - nie żadnych problemów. Auto ma moc, nie gaśnie, nie przerywa.
    Vag mówi: problem z czujnikiem położenia wału G28 - sporadyczny
    Kupłem więc czujnik, podpinam i lipa - bez zmian. Nadal problem z odpalaniem.
    Za namową mechanika rozebrałem całą instalacje prowadzącą od czujnika do samego komputera. Z tego co widzę na pierwszy rzut oka wszystko wydaje się być ok. Nie ma żadnych oznak naruszeń izolacji kabla wiec raczej nie ma mowy o przerwanym kablu.

    Dokładnie nie pamiętam kodu błędu, ponieważ błędy sprawdzał mi mechanik. Po wymianie czujnika g28 i usunięciu blędu problem NIE został rozwiązany (nadal wyskakuje błąd czujnika - g2. Objawy są identyczne co przed wymianą.
    Gdy podczas odpalania wskazówka obrotomierza "podskoczy" powyżej 1tyś obr to auto nigdy nie łapie lecz gdy wskazówka nie "podskoczy" - silnik zapala bez problemu. Ten problem jest sporadyczny ale uciążliwy. Czasami auto zapali po rząd 3-4 razy bez problemu a innym razem trzeba go zakręcić kilka razy, aby zapalił. Nie ma reguły.

    Czytałem kilka tematów i niektórym po wymianie nadal wyskakiwał błąd ale problem z odpalaniem został rozwiązany. Może wiec u mnie błąd g28 nie ma nic wspólnego z problemem z odpalaniem?

    update:
    Zrobiłem obejście wiązki łączącej komputer z czujnikiem - bez zmian.
    Tak wiec: czujnik położenia wału sprawny, instalacja prowadząca do kompuera - sprawna
    Rozwiązanie problemu dla potomnych
    Po konsultacji z mechanikiem sprawdziłem rozrusznik (tak, wiem, że rozrusznik nie ma nic do tego ale co mi szkodzi spradzić).
    -Rozebrałem rozrusznik. Przeczyściłem wszystkie styki, wyczyszczilem komutator, szczotki, przesmarowałem przekładnie planetarną.
    -przy okazji podładowałem akumulator
    -przeczysciłem przedowy masowe w okolicach akumulatora
    -sprawdziłem również przekaźnik nr 53 (wymontowałem i zamontowałem).

    Efekt? - Audi pali jak marzenie. Nie ma żadnych problemów z zapalaniem i pali "od strzała"

  7. #276

    Data dołączenia
    Jun 2012
    Płeć
    kobieta
    Miasto
    Lublin
    Auto
    Audi a3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AGR

    Domyślny

    Sprawdź pompke paliwa. Moze być juz padnieta.

  8. #277

    Data dołączenia
    Aug 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Nowe Miasteczko
    Auto
    Audi a3 1.8
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.8 AGN

    Domyślny

    Wiitam mam problem z audi a3 1.8 97rok... mianowicie auto potrafilo zgasnac w trakcie jazdy... po zatrzymaniu sie wyciagnieciu kluczyka wlozeniu ponownie odpalalo bez problemu... osatnio podjechalem na Stacje zatankowalem auta juz nie odpalilem... rozrusznik kreci normalnie iskra na swiecy takze jest... dodam ze posiadam autoalarm zakladany przez poprzedniego wlasciciela oraz tzw odciecie zaplonu....(przycisk po ktorego wciscnieciu dopiero zaswiecaja sie kontrolki) jezdze od mechanika do mechachanika kazdy rozklada rece... jesli ktos moze wiedziec ukierunkowac chociaz co mogloby to byc to bardzo prosze o pomoc. Pozdrawiam

  9. #278
    Golem1's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Pruszków
    Auto
    Audi a3
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Pomógł
    253 razy
    Podziękował
    15 razy

    Domyślny

    Spróbuj od odłaczenia tego dokładanego alarmu i sprawdź czy on coś nie komplikuje sprawy i podłacz się pod vaga może jakieś błędy pokaże.
    Doposażanie - Elektryka - Diagnostyka Grupy VAG

  10. #279

    Data dołączenia
    Aug 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Nowe Miasteczko
    Auto
    Audi a3 1.8
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.8 AGN

    Domyślny

    juz problem z glowy podlaczylem sie pod vaga okazalo sie ze przekaznik wysiadl i nie wlaczal pompy paliwa. Juz wszystko zrobione smiga jak trzeba.

  11. #280
    arsen - berbcia's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    miasto
    Auto
    A3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ASZ

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez mirek_miro Pokaż post
    Rozwiązanie problemu dla potomnych
    Po konsultacji z mechanikiem sprawdziłem rozrusznik (tak, wiem, że rozrusznik nie ma nic do tego ale co mi szkodzi spradzić).
    -Rozebrałem rozrusznik. Przeczyściłem wszystkie styki, wyczyszczilem komutator, szczotki, przesmarowałem przekładnie planetarną.
    -przy okazji podładowałem akumulator
    -przeczysciłem przedowy masowe w okolicach akumulatora
    -sprawdziłem również przekaźnik nr 53 (wymontowałem i zamontowałem).

    Efekt? - Audi pali jak marzenie. Nie ma żadnych problemów z zapalaniem i pali "od strzała"
    Mam dokładnie ten sam problem, i z tego co czytam po necie jest to jakby "stała " awaria w ASZ ... czujnik wymieniłem na nowy, bo w starym przetarł sie kabel i samochód gasł na dołkach... Po wymianie czujnika samochód coraz gorzej odpala, czasami świeci się kontrolka od ESP po odpaleniu(nie zawsze czasami jest ok) błąd 16705 - "sporadyczny" G28.. standard.. G28 jak pisałem wyżej wymienione... Ciekawe jest to, że co "przypadek" inne rozwiązanie... W rozrusznik jakoś nie wierze, kręci dobrze no i przed "awarią" nie było z nim ŻĄDNYCH problemów... problemy zaczęły się dopiero po tym jak padł czujnik(kabel) G28... Jakieś tipsy , porady, pomysły?
    Passat B5 1.9 TDi 171KM +
    A3 8L 1.9 TDi 160KM+
    Polo 9N 1,4 TDI 95KM+

Strona 28 z 73 PierwszyPierwszy ... 18262728293038 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •