Witam
Chciałbym odświeżyć temat bo mam problem z czujnikiem położenia wałka rozrządu 2. Czujnikiem Halla G40. VAG: 16725 - czujnik położenia walka rozrządu 2 / poza zakresem.
Samochód nie da rady się wkręcić na wyższe obroty niż 5000-5200 obr/min, szarpie podczas jazdy ma skoki mocy.
Dodam, że wymiana czujnika niestety nie pomogła... Zaczęło się to od wymiany uszczelniaczy w głowicy. Przed wszystko było okej kręcił się do 6500 obr/min. Ustawienie rozrządu? Jest poprawne został sprawdzony 3x prze zemnie i przez 2 innych mechaników. Na biegu jałowym obroty falują.... Dodam też informację, że silnik ma kolejność zapłonu 1-2-3-4, a nie taką jak zaleca producent gdyż na ustawieniu producenta jest słabszy i się telepie na biegu jałowym, a na tym ustawieniu 1-2-3-4 jeździłem i było okej przez ponad 2 lata i wnioskuję, że nadal jest oki skoro pali i jeździ.
Jakieś podpowiedzi ?
1.6 AVU