Strona 1 z 17 12311 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 1 do 10 z 162

Temat: ciężko pali na zimnym AHF

  1. #1
    surman5's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Ostrowiec Św.| De
    Auto
    turbo pierdek
    Model
    Inny
    Silnik
    1.9TDI AXR

    Unhappy ciężko pali na zimnym AHF

    koledzy wertowałem trochę forum i się nie doszukałem czegoś dla mojego problemu.
    objawy:
    -trochę ciężko pali rano, tak jakby nie palił na wszystkie cylindry, chociaż po wymianie świec już jest lepiej, ale wciąż nie pali na strzała,
    - jak już odpali to zakopci i raz nawet wypluł coś z rury
    - zaraz po odpaleniu obroty idą na sekunde do 1400, a potem spadają na 1050-1000, po jakimś czasie spadają do 900, po zgaszeniu silnika i ponownym odpaleniu znowu obroty wskakują na sekundę na 1400 i spadają na 1000,
    Koleszka od którego kupiłem ma jakiegoś trefnego mechanika i przyznał, że wymienił czujnik temperatury silnika ale jakiś najtańszy w sklepie i żeby wszystko współgrało ze sobą, to zamontował gdzieś jakiś opornik......
    Miałem wcześniej golfa 110KM AFN i po mieście łykał 5-5,5L oleju/100km, a mój AHF z klimatronikiem przy bardzo krótkich trasach po mieście ( do pracy 2km i z pracy 2km) łyka tak nawet z 7L/100km, czy to normalne??
    Jutro jadę na VAG-a więc może wyjdzie szydło, no ale liczę na Waszą pomoc
    Ostatnio edytowany przez klamamoto - 06-10-15 o 12:31

  2. #2
    MaGGu's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Okolice Krakowa
    Auto
    Audi S3 8V
    Model
    S3 8V
    Silnik
    2.0 TFSI - CJXC (300 KM)
    Pomógł
    57 razy
    Podziękował
    9 razy

    Domyślny

    Może masz pudełko szczęścia, Boxa
    Audi A3 8L VP - 192 KM 404NM by DynoSoft - SOLD
    Audi A3 8L PD - 224KM 430 NM by COMPSport - SOLD
    Audi A3 8P BKD - 216KM 435NM by DynoSoft - SOLD
    VW GOLF 6 R20 CDLF - 350KM 445NM by COMPsport - SOLD

    Audi S3 CJXC Sportback - 385KM 492NM by
    COMPsport - NOW


  3. #3
    surman5's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Ostrowiec Św.| De
    Auto
    turbo pierdek
    Model
    Inny
    Silnik
    1.9TDI AXR

    Domyślny

    tak między słowami ten koleszka (co od niego kupiłem auto) coś tam bąknął że może jakiś chip jest niby,ale nie na bank, bo mówi że ma kopa, ehh, wiadomo że tego mojego byłego golfa to bym tą audi łyknął strasznie, no ale bez przesady, jak da się sprawdzić czy ten nieszczęsny box mógłby być? czy na VAG-u to wyjdzie??

  4. #4
    n0w3y_pl's Avatar
    Data dołączenia
    May 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Westbury
    Auto
    HOOONDA
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    14 razy
    Podziękował
    7 razy

    Domyślny

    A ja uwazam ze kolega od ktorego kupiles autko mial problem z odpalaniem jak silnik byl cieply i kolega zamocowal magiczne pudelko z allegro ktore polepsza odpalanie cieplego silnika problem tylko taki ze te pudelko podnosi obroty zaraz po odpaleniu na jakies 1300 -1400 obrotów z racji tego ze silnik dostaje maxymalna dawke paliwa, zamocowalem to u kolegi w octavi ahf i ma wlasnie takie objawy.

    kopa to by mial jak by objechal typR

    Bylo 8L 1.9 TDI 110@170
    Bylo 8P 2.0 TDI 140@200/425
    Jest honda civic 2.2 i-ctdi 220/450
    plany - ...

  5. #5
    surman5's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Ostrowiec Św.| De
    Auto
    turbo pierdek
    Model
    Inny
    Silnik
    1.9TDI AXR

    Domyślny

    czy możesz coś więcej powiedzieć mi w tym temacie? gdzie tego szukać itd. a co mogło być przyczyną tego że nie chciał mu palić na ciepłym ? czy może czujnik 109 o którym coś czytałem? czy może coś innego??

  6. #6
    Sztomel's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Rybnik
    Auto
    Volkswagen Golf Mk4
    Model
    Inny
    Silnik
    1.9TDI ALH
    Pomógł
    210 razy
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    surman5 to że obroty przy odpaleniu wchodzą powyżej normalnych a następnie spadają jest przyczyną albo zainstalowanego boxa - w tym celu sprawdź wtyczkę wiązki idącej od pompy wtryskowej (jest to wtyczka 10-cio pinowa i sprawdź czy do pinu numer 2 i 3 jest podpięty jakiś kabelek i gdzie on idzie - z pewnością do puszki boxa) tak jak na tej fotce (nie sugeruj się zaznaczonym G28 tylko tymi białymi kabelkami idącymi od wtyczki z pompy wtryskowej):



    albo masz zabrudzony elektrozawór N109 na pompie wtryskowej, który daje takie efekty jak u Ciebie, N109 jest w tym miejscu :



    wystarczy go wykręcić i wypłukać dokładnie w benzynie ekstrakcyjnej a następnie przed ponownym wkręceniem dobrze wydmuchać i osuszyć.
    http://www.a3-club.net/forum/signaturepics/sigpic10577_1.gif

  7. #7
    n0w3y_pl's Avatar
    Data dołączenia
    May 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Westbury
    Auto
    HOOONDA
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    14 razy
    Podziękował
    7 razy

    Domyślny

    Ja dalej obstawiam pudeleczko do pomocy z odpalaniem na cieplym. Powód dlaczego mial problemy z odpalaniem na Cieplym ? lekkie zuzycie pompy, zazwyczaj ludzie robia korekte map paliwa ale to kosztuje od 400 zl w góre.

    Bylo 8L 1.9 TDI 110@170
    Bylo 8P 2.0 TDI 140@200/425
    Jest honda civic 2.2 i-ctdi 220/450
    plany - ...

  8. #8
    MiG25's Avatar
    Data dołączenia
    Sep 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Żyrardów
    Auto
    .:OOOO:.
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    83 razy

    Domyślny

    A kąt wtrysku sprawdzany był ? To podstawa aby był dobry . Jak co to w warsztacie poszukaj jak to zrobić.

  9. #9
    surman5's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Ostrowiec Św.| De
    Auto
    turbo pierdek
    Model
    Inny
    Silnik
    1.9TDI AXR

    Domyślny

    jeśli chodzi o kąt wtrysku, to muszę to sprawdzić, ale poszukam w warsztacie dziś po pracy
    Dodano:
    Cytuj Oryginalnie napisane przez Sztomel Pokaż post
    surman5 to że obroty przy odpaleniu wchodzą powyżej normalnych a następnie spadają jest przyczyną albo zainstalowanego boxa - w tym celu sprawdź wtyczkę wiązki idącej od pompy wtryskowej (jest to wtyczka 10-cio pinowa i sprawdź czy do pinu numer 2 i 3 jest podpięty jakiś kabelek i gdzie on idzie - z pewnością do puszki boxa) tak jak na tej fotce (nie sugeruj się zaznaczonym G28 tylko tymi białymi kabelkami idącymi od wtyczki z pompy wtryskowej):



    albo masz zabrudzony elektrozawór N109 na pompie wtryskowej, który daje takie efekty jak u Ciebie, N109 jest w tym miejscu :



    wystarczy go wykręcić i wypłukać dokładnie w benzynie ekstrakcyjnej a następnie przed ponownym wkręceniem dobrze wydmuchać i osuszyć.

    w tym tygodniu popatrzę w temacie i dam znać czy coś pomogło i czy to może być coś z tych rzeczy.
    Ostatnio edytowany przez surman5 - 09-02-09 o 11:51 Powód: Automatyczne łączenie postów

  10. #10
    surman5's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Ostrowiec Św.| De
    Auto
    turbo pierdek
    Model
    Inny
    Silnik
    1.9TDI AXR

    Talking

    na tą chwilę problem rozwiązany, rezystor wywalony,dawka paliwa zmieniona, kąt wtrysku ustawiony, mapy rozruchu poprawione, pali na zimnym, pali na ciepłym i oby tak zostało.

Strona 1 z 17 12311 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •