Oryginalnie napisane przez
Miro
zeby sprowadzic na wlasciwy tor, koledze chodzi o silniki 2.0tdi i tylko i wylacznie 2.0tdi
jedynym wrazliwym punktem jest to co wspomnial maggu czyli turbina, slaba juz w serii, jak mam pasc to padnie, a program to tylko przyspieszy
oczywiscie mowa o 2.0tdi 16V BKD/AZV a nie rozwierconym 1.9 czyli 2.0 BMM , tu sie nawet latwo mocy nie da uzyskac
zadne glowice nie padaja od programu, w zasadzie na tym forum mamy przyklad ze czesciej cos sie dzieje z autkami seryjnymi niz modzonymi.
a takich rzeczy jak wymiana sprzegla i dwymasu nie mozna brac jako usterke bo to niepowazne, to zwyczajna eksploatacja.
przebieg tez nic nie ma do rzeczy a ogolny stan jednostki, moga sie zdarzyc np wycieki z wezy gumowych idacych do IC, bo nagle bedzie przeladowanie ktorego wczesniej nie bylo itd , lub po prostu wieksze doladowanie a uszczelki/oringi sie wyrabiaja, weze pracuja itd. trzeba o to zadbac