Mam następujący problem. Klamki wewnętrzne (zwłaszcz od strony kierowcy) są dosyć luźne. Poi zamknięciu drzwi dźwignia odstaje.
Czy jest jakaś możliwość regulacji???
Mam następujący problem. Klamki wewnętrzne (zwłaszcz od strony kierowcy) są dosyć luźne. Poi zamknięciu drzwi dźwignia odstaje.
Czy jest jakaś możliwość regulacji???
|
jak sie sciaga boczek a pozniej zle zalozy te ciegno to wlasnie tak sie dzieje ( wiem z autopsji) badz poprostu zeslizgnelo sie z zaczepu w drzwach.Rozbierz boczek i zobacz co sie dzieje
Klamka wewnetrzna jest częstym problemem A3. Urywa sie w nich koncowka do ktorej przymocowana jest sprezynka przyciagająca klamke. Raczej nie da sie tego naprawic i w gre wchodzi wymiana klamki( w tym przypadki dzwignia lekko odstaje). Jest jeszcze mozliwosc ze spadła ci linka z mocowania. Lecz jest mało prawdopodobne ( w tym przypadku dzwignia klamki miała by niemal kąt prosty w stosunku do samej klamki). Jak jestes zainteresowany kupnem klamki to zapraszam na PW. Pozdro
Ja się dołączę. Klamka może i mi nie lata |( nie jest luźna ) bo wymieniłem ją niedawno z takiego właśnie powodu. Jednak większym problemem jaki mnie skłonił do wymiany linki bylo to że ciągnąć za klamkę musiałem praktycznie do samego końca przytrzymać ją aby otworzyć drzwi - problem jest większy gdy jest na dworze mokro lub zimno. Przy normalnej temperaturze dzwi otwierają się normalnie. Jak któryś z kolegów wie co jest problemem proszę o odpowiedź.
Audi A3 8L 3D 1.9 TDI AGR
Ja mam to samo i sklanial bym sie do odp Stacho bo rozmontowałem boczek i linka byla w zaczepie wiec na bank tonie zle ulożenie linki jedyne co pozostaje to to ze linka mogla sie juz rozciagnac ale malo prawdopodobne wymienie klamke i dam znac co i jak
Pozdro
Kolego Ozi23 moj post dotyczył problemu luznej klamki a nie mocnego ciagniecia jej w celu otwarcia drzwi. W twoim i dhab-a przypadku raczej nie jest winna klamka. Sprubował bym zaatakować zamek np WD40
mozliwe tez ze linka sie rozszczepila i zaczepia w srodku o pancerz. dopiero ciagnac do konca udaje ci sie ja przez niego "przeciagnac"
i tak z innej beczki, nie rozumiem czemu wszyscy zalecaja do smarowania wd40 wd40 sluzy do wypierania wody i czyszczenia z osadow, takze smarow. dlatego po psikaniu wd trzeba dana czesc nasmarowac. w tym przypadku mozesz kupic jakis smar w sprayu lub wpuscic troche oleju maszynowego
AHF + .230 + FMIC + turbo z BRD
15?KM/3??Nm Audi RIP 98-2011
teraz kolejny VAG, ale juz inny klub
Ta linka sie raczej nie mogla rozszczepic (tak jak linka z rowera) zgyz jest zrobiona z 1 włókna (niczym pręt). A co do WD40 to była tylko moja sugestia. PS ono tez smaruje ale na krótka mete gdyz jest bardzo zadkie jak woda. Zgadzam sie ze dobrze po WD uzyc jeszcze czegos trwalczego. Pozdro
AHF + .230 + FMIC + turbo z BRD
15?KM/3??Nm Audi RIP 98-2011
teraz kolejny VAG, ale juz inny klub
ale linka jest w plastikowej osłonce, która się jest sztywna i nie ma możliwości żeby gdzieś się haczyła. no chyba że masz tą osłonke źle założoną zaraz przy klamce, tam gdzie zaczepiasz oczko na końcu linki do klamki. U mnie też jest podobnie, zwłaszcza jak jest spory mróz to ciężko się otwiera od środka. Przy otwrtych drzwiach jak blokuje widełki i otwieram od zewnątrz to widełki otwierają się do końca. Przy tej samej operacji i otwieraniu od środka widełki tylko zwalniają blokade ale nie otwierają się. Moim zdaniem lepiej jakby drzwi same odskakiwały, ale to jest kwestia przyzwyczajenia że przy wysiadaniu lekko je łokciem popchnąć gdzieś na forum czytałem że powodem może być zużyty mechanizm otwierający czy coś takiego i dlatego tak się dzieje.
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)