Strona 47 z 71 PierwszyPierwszy ... 37454647484957 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 461 do 470 z 708

Temat: Wymiana zegarów na poliftowe / białe podświetlenie zegarów

  1. #461
    Konio_68's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Gdańsk
    Auto
    Volvo
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    40 razy
    Podziękował
    19 razy

    Domyślny

    No i wszystko jasne ... pływaka nie oszukamy . Bo na 4 pinie jest reszta oporności dla 3 względem masy. Dając na 25 pin rezystor 100R zgasimy sobie rezerwę a wskaźnik stanie na około 1.3 baka . Tak żeby w oczy nie kuło zanim pompę się podmieni .
    U mnie siedzi pompa 1K0919051 J i ma stary pływak . sterownik ma 5 wejść i wyjście (8 ) dla pin 27 . Natomiast brakuje przewodu do zegarów ( 25 ).
    Ok poszukuję pompy i chciałbym się upewnić że 1K0919051 BH będzie pasowała. Moim zdaniem tak ,ale może ktoś potwierdzi .
    Wielkie podziękowania dla Mobilka za pomoc w zgaszeniu hamulców na zegarach.
    A tutaj małe foto - czysto na blacie ... pozostaje tylko pompę wymienić. 2.0FSI AXW w Tiptronicu z 2004.
    Przekładka z zegarów 930 D z 2003r na 932Q z 11-2011. Wszystko działa jak należy.

    Koszta :
    licznik 932Q - 375PLN ( z potwierdzeniem zakupu ).
    Zakodowanie - tu oczywiście może być różnie w zależności gdzie się uderzy ( W ASO nie zrobią przebiegu ) mi zegary zrobił mieto3 .
    I dla aut 2004- 11 w zwyż to byłby koniec . Mi dojdzie 70 za pompę.
    W moim przypadku do wszystkiego przyczyniło się uszkodzenie starych zegarów . Naprawa nie miała sensu ( nie chciałem mieć w przyszłości z nim problemów ).
    W celu szybkiej diagnozy czy mamy przewód podpięty pod pin 25 zegarów wystarczy zdjąć tylną kanapę i sprawdzić wyjście ze sterownika pompy w przypadku silnika benzynowego.
    Na fotce konektor wiązki wpięty do sterownika. Sterownik nawet w starszych autach będzie OK . Powinien mieć wyprowadzenie na pin 8 . Brakuje tylko przewodu do licznika , który trzeba ciągnąć . Pompę najlepiej zdiagnozować podpinając omomierz ( najpierw wypiąć wtyczkę pompy ) pod pin 4 i 3 ma być około 340 omów. Bez wypinania : ma być różnica oporności 340 omów minus oporność pinów 2-3 .
    W moim przypadku nie było nic ( pin pusty = stary pływak ). Trwa to szybciej niż wyciąganie zegarów a przy okazji sprawdzimy pompę .
    Pompa 51 J ma stary pływak . Należy zakupić 51 BH .

    Można też w przypadku 51 J wymienić sam pływak z czujnikiem bo pompa na wtyczkę 5 pin.
    Ostatnio edytowany przez Konio_68 - 21-09-14 o 11:40

  2. #462

    Data dołączenia
    Oct 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    1.6 BSE
    Pomógł
    2 razy

    Domyślny

    Masz w swojej wersji odbiornik zegara fal radiowych ??

  3. #463
    Konio_68's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Gdańsk
    Auto
    Volvo
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    40 razy
    Podziękował
    19 razy

    Domyślny

    Niestety nie. Myślałem o założeniu ale nie chce mi się wiązki ciągnąć. Ale jak będę musiał kiedyś zderzak ściągać to chyba założę.

  4. #464
    Konio_68's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Gdańsk
    Auto
    Volvo
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    40 razy
    Podziękował
    19 razy

    Domyślny

    Ok projekt zakończony :
    Wymiana w benzyniaku : 2.0FSI AXW 2004.
    Rok produkcji ( nie modelowy ) do 11-2004r
    Zegary - każde od benzyny będą ok. ( ja kupiłem 932Q z 2011r ) - kodowanie (mieto3 ) .. wszystko diała .
    Pompa paliwa do wymiany - polecam kupić z końcówką 51 BH.
    Sterownik pompy pasuje - nie trzeba wymieniać.
    Należy wykonać połączenie od zegarów ( pin 25 ) do sterownika pompy ( pin 8 ).
    Polecam zaopatrzyć się w konektory ori do kabla bo koszt śmieszny na allegro a połączenie pewne.
    Terminal konektora do licznika to :000 979 009
    Terminal konektora do sterownika pompy to :000 979 131
    I cieszymy się poliftowymi zegarkami.
    Ostatnio edytowany przez Konio_68 - 07-10-14 o 20:00

  5. #465
    Konio_68's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Gdańsk
    Auto
    Volvo
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    40 razy
    Podziękował
    19 razy

    Domyślny

    Dzisiaj dzięki informacji od Mobilka , zakodowałem "menu wydajności" w zegarach ( 0256108 ) i doszła nowa zakładka na Fisie

    Kodowanie jest dostępne tylko dla liczników 2011+. To zegary chyba z końcówką 932.
    Ostatnio edytowany przez Konio_68 - 10-10-14 o 14:17

  6. Podziękowania dla Konio_68 za pomoc w problemie

    Mobilek (09-10-14)

  7. #466

    Data dołączenia
    Aug 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Dąbrowa G
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Pomógł
    127 razy
    Podziękował
    13 razy

    Domyślny

    Hejka, mam pytanie do znawców tematu, da się uaktualnić sterownik wskaźników MY 09 do wersji MY11? przerabiał już ktoś taki temat?

  8. #467
    Konio_68's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Gdańsk
    Auto
    Volvo
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    40 razy
    Podziękował
    19 razy

    Domyślny

    No a jak jest możliwość wgrania wsadu , to lepiej już od S3 MY11 ... dojdzie "powitanie" .
    Osobiście nie wiem jak jest rozwiązana sprawa w zegarach z oprogramowaniem bo teoretycznie jak wsad nie jest zabezpieczony to można go zgrać , a co za tym idzie wgrać do innej kości ... kwestia sprzętu i dostępności wsadu. Na ile to problemowe zależy gdzie jest
    umieszczony wsad w oddzielnej pamięci czy w procesorze. W starych licznikach był w oddzielnej pamięci
    w nowych chyba w procku ...a to już jest bardziej skomplikowane i bez odpowiedniego sprzętu nie da rady.
    Ostatnio edytowany przez Konio_68 - 18-10-14 o 10:34

  9. #468

    Data dołączenia
    Nov 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Rzeszów
    Auto
    Audi
    Model
    S3 8P
    Silnik
    2.0T BHZ
    Pomógł
    6 razy

    Domyślny

    Panowie czy te zegary mają powitanie?? Może bym sobie to założył do swojej ski??

  10. #469
    Konio_68's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Gdańsk
    Auto
    Volvo
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    40 razy
    Podziękował
    19 razy

    Domyślny

    Z tego co wiem w S-ce można zakodować jak masz s-kę chyba kanał 36 o ile się nie mylę.
    Tu masz scrina:

    Jak odczytasz u siebie to do stored value na końcu dodaj 1 . powinno działać.
    W polu test wpisz nową wartość i zobacz czy przyjmie , jak tak to save i masz powitanie.Nie wiem tylko od jakiego rocznika zegarów to działa w Skach.
    U mnie jest N/A bo mam A3 i nie są dostępne te opcje.
    Needle Sweep. Ale zegary muszą być od s-ki.
    Ostatnio edytowany przez Konio_68 - 11-11-14 o 22:32

  11. #470

    Data dołączenia
    Oct 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    KWIDZYN
    Auto
    Audi
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0TDI BMM

    Domyślny

    Zegary wymienione w A3 Sportback koniec 2005r 8P0920930R na poliftowe 2011r 8P0920932N wszystko działa w 100% przebieg itp., montowałem w trójmieście jakby ktoś potrzebował to ma namiar na gościa który ogarnia

Strona 47 z 71 PierwszyPierwszy ... 37454647484957 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Tags for this Thread

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •