Strona 1 z 8 123 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 1 do 10 z 74

Temat: 1.9 TDi a może 1.8T z LPG

  1. #1
    IceMan's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wawa
    Auto
    Fake S3
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0TDI CBAB
    Pomógł
    17 razy
    Podziękował
    4 razy

    Domyślny 1.9 TDi a może 1.8T z LPG

    W zwiazku z tym ze mysle nad zaklupem A3 mam maly dylemat co wybrac. Mialem A3 1.8 20V i okazalo sie ze 12 litrow w miescie to u niego norma przy mojej nodze. Szybko znalazl sie kupiec nawet nie zdazylem zarejestrowac bo go sprowadzielm i teraz mysle o nastepnej A3. Diesel jest srednio 5 tys drozszy od benzynki. Wniosek taki ze za ta kase spokojnie mozna zalozyc sekwencje LPG i latac sobie po kosztach dielsa. Co wy o tym myslicie. Jakie sa wasze wraznia z gazownia 1.8T
    Ostatnio edytowany przez klamamoto - 13-02-16 o 19:05

  2. #2
    (A)rturo's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Bełchatów
    Auto
    E63s W212
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    97 razy
    Podziękował
    5 razy

    Domyślny

    Moje po 65tys km sa pozytywne
    dobry gaz i dobry gazownik = 0 problemow.
    no i masz odrazu 150KM albo 180KM w serii
    Było: A3 8l, S3 8l, Evo IX, Evo X; F10; A6 c7 3.0bTDI 380KM@770NM; W212 E63s 700KM@1000NM
    Obecnie: S1000XR | A4 Allroad 8W9 | Jeep WJ 4,7 V8 | Fiat 126p 1982 | -> soon...

  3. #3
    micho_m's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Lublin
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Z tymi kosztami jak w dieselu to nie do konca masz racje. Moj diesel bierze w miescie 6,5 l ropki po 3,67 zl srednio. 1.8T bierze w miescie 12-13 l gazu po 1,96 zl (chyba). Czyli 100 km kosztuje troche ponad 2 razy tyle. W 1.8T z gazem musisz czesto wymieniac kable WN i swiece. Przegladu nie licze bo to tylko 50 wiecej, wiec mozna ten koszt pominac. Przy zalozeniu ze koszt zamontowania instalacji praktycznie wyrowna roznice pomiedzy dieselem a benzyna to jazda na gazie jest drozsza niz TDI. A odnosnie spalania to mi w miescie przy praktycznie ciaglym butowaniu bierze 6,5l, jakbym jezdzil spokojnie to wzialby moze jeszcze troche mniej. A 1.8T raczej mniej niz te 12-13 nie wezmie, a nawet bardzo szybko moze wzaic jeszcze wiecej. Odnosnie zmian cen paliwa sie nie wypowiadam bo to juz w ogole inna bajka

  4. #4
    (A)rturo's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Bełchatów
    Auto
    E63s W212
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    97 razy
    Podziękował
    5 razy

    Domyślny

    micho_m, 1.8T nie ma kabli a swiece wymieniasz co 60-80tys km
    Było: A3 8l, S3 8l, Evo IX, Evo X; F10; A6 c7 3.0bTDI 380KM@770NM; W212 E63s 700KM@1000NM
    Obecnie: S1000XR | A4 Allroad 8W9 | Jeep WJ 4,7 V8 | Fiat 126p 1982 | -> soon...

  5. #5
    micho_m's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Lublin
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Bez kitu nie ma kabli? Wydawalo mi sie ze kazdy silnik benzynowy je ma, ale zonk A swiece to ja bym jednak czesciej wymienial, ale skoro u Ciebie wystarcza to ok.

  6. #6
    (A)rturo's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Bełchatów
    Auto
    E63s W212
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    97 razy
    Podziękował
    5 razy

    Domyślny

    micho_m, sa cewki
    Było: A3 8l, S3 8l, Evo IX, Evo X; F10; A6 c7 3.0bTDI 380KM@770NM; W212 E63s 700KM@1000NM
    Obecnie: S1000XR | A4 Allroad 8W9 | Jeep WJ 4,7 V8 | Fiat 126p 1982 | -> soon...

  7. #7
    micho_m's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Lublin
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    No to sie czegos nowego dowiedzialem. W takim razie nie wymieniamy czesto kabli WN bo ich nie ma Ale i tak osobiscie juz nigdy nie bede chcial gazu Uwazam ze dieselem jezdzi sie taniej.

  8. #8
    IceMan's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wawa
    Auto
    Fake S3
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0TDI CBAB
    Pomógł
    17 razy
    Podziękował
    4 razy

    Domyślny

    micho_m, nie wiem jak Ty to liczysz ze jazda na gazie jest dwa razy drozsza niz na ropie. 1.9zl * 12l=22.8zl a 3.8zl * 6.6l=25.08zl Z mojego rachunku wynika ze TDi lekko wyzesz wyjdzie. Roznica niewielka wiec powiedzmy ze koszta te same. Tylko plusem rozwiazania 1.8T+LPG jest to jak (A)rturo, napisal odrazu mam 150KM
    Cytuj Oryginalnie napisane przez micho_m
    Bez kitu nie ma kabli? Wydawalo mi sie ze kazdy silnik benzynowy je ma, ale zonk
    Teraz juz wiesz ze nie wszystkie silniki maja kable WN
    Cytuj Oryginalnie napisane przez (A)rturo
    micho_m, sa cewki
    W tych z kablami tez sa cewki Roznica polega na tym ze w silnikach o ktorych mowimy cewka idzie bezposrednio na swiece a nie przez kable

  9. #9
    (A)rturo's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Bełchatów
    Auto
    E63s W212
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    97 razy
    Podziękował
    5 razy

    Domyślny

    IceMan, stalem dwa lata temu przed takim samym wyborem jak ty
    Wybralem 1.8T bo za ta kase nie kupil bym diesla 130KM
    Było: A3 8l, S3 8l, Evo IX, Evo X; F10; A6 c7 3.0bTDI 380KM@770NM; W212 E63s 700KM@1000NM
    Obecnie: S1000XR | A4 Allroad 8W9 | Jeep WJ 4,7 V8 | Fiat 126p 1982 | -> soon...

  10. #10
    micho_m's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Lublin
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Pomylilo mi sie z tym dwa razy drozej bo chodzilo mi o to ze gazu bierze 2 razy wiecej niz ropy i ze dwa razy tyle gazu kosztuje troche wiecej niz ta ropa. Jakis taki skrot myslowy mial byc Na stacjach jak tankuje to zawsze jest ropa po 3,63-3,67 a nie po 3,8 a gaz widzialem dzisiaj po 1,95. 12l w 1.8T to raczej optymistyczna wersja, ale trzymajmy sie jej, w sumie mozemy sie wtedy tez trzymac bardziej optymistycznej wersji ze diesel wezmie 6l. Czyli 6*3,67=22,02 a 12*1,95=23,4. Faktycznie mozna przyjac ze koszta sa prawie takie same. Wytlumacz mi w takim razie o co Ty pytasz? O to jak sie jezdzi na gazie w 1.8T? Jest juz troche o tym na forum.

Strona 1 z 8 123 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •