Strona 1 z 15 12311 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 1 do 10 z 144

Temat: Domykanie szyb z pilota i opis instalacji

  1. #1
    dvd's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Chorzów
    Auto
    służbowe:)
    Model
    Inny
    Silnik
    inny

    Domyślny Domykanie szyb z pilota i opis instalacji

    w mojej a3 byl centralny zamek ale tylko z kluczyka, zamonowalem jakis czas temu alarm i centralny pasujacy pod scyzoryk z 8P.

    alarm ma funkcje domykania szyb tylko nie wiem pod jaki kolor kabla to podlaczyc, tzn moj elektryk nie wie

    jezeli wiecie pod jaki kolor to podlaczyc to z gory dziekuje za pomoc
    Ostatnio edytowany przez klamamoto - 05-08-15 o 16:54

  2. #2
    done's Avatar
    Data dołączenia
    Dec 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Lublin
    Auto
    Audi
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Witam

    Musisz podać impuls (-) ok. 30s. na kabel zamykania. Tzn. kabel z alarmu ten domykąjacy dajesz na kabel zamykający w aucie. Kabel z alarmu odpowiedzialny za zamykanie; odcinasz, izolujesz, nie będzie już potrzebny.

    PS. W A3 jest jeden kabel odpowiedzialny za zamykanie i domykanie, natomiast w A4 domykanie realizowane jest na osobnym przewodzie

    Pozdrawiam

  3. #3

    Data dołączenia
    Jun 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    lubelskie
    Auto
    VW GOLF 1,6 SR
    Model
    Inny
    Silnik
    1.6 APF

    Domyślny

    najprościej ten kabel z alarmu do przełącznika w drzwiach do podnoszenia i opuszczania szyb i pik i szybki się zamykają
    VW Golf IV 1,6 - Generation + STAG-300

    GG: nie rozmawiam z anonimami

  4. #4
    larius's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    The Revenant
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0T CCZA
    Pomógł
    49 razy
    Podziękował
    20 razy

    Domyślny

    done, nie do konca jest tak jak piszesz, to zalezy od alarmu. Jak masz oddzielnie uzbrajanie alarmu/zamykanie i domykanie to ja bym nic nie wycinał. Ostatnio sam zakladalem domykanie i jest oddzielny kabel, który wszystko domyka w naszych autkach

    Jak zdejmiesz plastik ten co jest przy rączce do otwierania maski będą tam 4 kostki. W tej najwyżej (ułożona jest poprzecznie w stosunku do reszty) są kable od domykania i zamykania/otwierania zamka.

    Wtyczka:
    Kod:
     _______________
    | 1 | 2 | 3 | 4 |
    | 5 | 6 | 7 | 8 |
     ---------------

    1 - otwieranie - tu podłącz kanał alarmu otwierający
    5 - zamykanie - tu podłącz kanał alarmu zamykający
    3 - domykanie szyb i szybera tu podłącz kanał alarmu od domykania
    Wszystkie sterowane masą jak napisał done.

    Piszę te numerki z pamięci, ale powinno się zgadzać. Najlepiej wziąć próbnik i pozwierać te piny z masą, które chcemy sprawdzić. Ja tak sprawdzałem i mi wszystko ładnie śmiga.

    Więc dvd, ten kanał sterujący domykaniem podłącz pod wskazaną "3" przeze mnie i będzie cacy. A pozostałe tez radzę podłączyć. Zachowasz wszystkie funkcje alarmu w ten sposób.
    pzdr
    Arguing with an engineer is a lot like wrestling in the mud with a pig. After a few hours, you realize that he likes it.

  5. #5
    done's Avatar
    Data dołączenia
    Dec 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Lublin
    Auto
    Audi
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    larius nie wiem jak jest w benzynce ale w dieselku mam to tak zrealizowane i śmiga spory czas W każdym bąć razie niezaleznie czy to diesel czy benzyna to drzwi zamykane są krótkim impulsem, natomiast domykanie szyb i szyberdachu tak jak pisałem wcześniej. Obydwa rozwiązania wychodzi na to że są dobre, kwestia który kabel znajdzie się jako pierwszy (za to wszystko odpowiedialny)

    PS. Do poszukiwania kabla można użyć żarówki na 12V, jedna nóżka do masy 2gą sprawdzać kable.

    Pozdrawiam

  6. #6
    larius's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    The Revenant
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0T CCZA
    Pomógł
    49 razy
    Podziękował
    20 razy

    Domyślny

    done, no tak właśnie o tym pisałem. Chodzi mi tylko o to, że np w moim alarmie mam tak, że domykać mogę niezależnie od alarmu, jak również zamykać/otwierać niezależnie od domykania. I mam oddzielne kable do sterowania tym. Nie wiem jak ma dvd, ale może też ma oddzielą linię do domykania. Wtedy warto podłączyć to wg. mojego sposobu.

    Dodam, że potem mogę sobie zaprogramować czy domykanie ma byc zawsze po zamknieciu (uzbrojenu alarmu) samochodu, czy tylko na polecenie kierowcy poprzez wcisniecie klawisza z pilota.
    Arguing with an engineer is a lot like wrestling in the mud with a pig. After a few hours, you realize that he likes it.

  7. #7
    done's Avatar
    Data dołączenia
    Dec 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Lublin
    Auto
    Audi
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez larius
    mogę sobie zaprogramować czy domykanie ma byc zawsze po zamknieciu (uzbrojenu alarmu) samochodu, czy tylko na polecenie kierowcy poprzez wcisniecie klawisza z pilota.
    To masz fajnie. Ja mam domykanie własnej konstrukcji, na zime wyłączane manualnie - poprzez wyciągnięcie odpowiedniego bezpiecznika

    Pozdrawiam

    PS. dvd niezły fachowiec ten Twój "elektryk" skoro musisz szukać odp. na forum, aż strach pomysleć jak zrobił Ci odcięcie zapłonu...

  8. #8
    dvd's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Chorzów
    Auto
    służbowe:)
    Model
    Inny
    Silnik
    inny

    Domyślny

    hehe on tego nie robil akurat

    dzieki Wam bardzo za pomoc, odp dopiero teraz bo bylem na krotkich wakacjach

  9. #9

    Data dołączenia
    May 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Węgrów,Siedlce
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.6 AKL
    Pomógł
    4 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Witam!
    Ja mam problem tego typu:
    Samochód mam sprowadzony z Niemiec, ma chyba fabryczny centralny zamek ale nie wiem czy ma jakiś alarm. Pilot jest oddzielny z dwoma przyciskami i jeden normlnie otwiera i zamyka samochód, a drugi tylko otwiera i to otwiera równocześnie szyby! Czy to jest normalne? Wydaje mi się że skoro mam domykanie szyb w kluczyku to powinien ten przycisk domykać szyby i zamykać auto. Co Wy na to?

  10. #10
    larius's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    The Revenant
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0T CCZA
    Pomógł
    49 razy
    Podziękował
    20 razy

    Domyślny

    danielos, najwyraźniej nie masz alarmu, tylko sam moduł sterujący zdalnie zamykaniem zamków + domykania/otwierania szyb. Np. u nas dużo takich bajerów na allegro.
    Jak chcesz sprawdzić, czy masz alarm, to: zamknij z pilota i odczekaj jakieś 30 sek (niektóre alarmy uzbrajają się po 30 sek od zamknięcia). Następnie otwórz auto kluczykiem i otwórz drzwi. Jak zacznie wyć, to masz alarm, a jak nie - to druga opcja, po prostu sterownik do otwierania/zamykania.

    pzdr
    Arguing with an engineer is a lot like wrestling in the mud with a pig. After a few hours, you realize that he likes it.

Strona 1 z 15 12311 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •