Strona 1 z 24 12311 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 1 do 10 z 231

Temat: Brak mocy 1.8T

  1. #1

    Data dołączenia
    Oct 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Celbowo(Puck)
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AGU

    Domyślny Brak mocy 1.8T

    • Witam
      Od czerwca jestem szczesliwym posiadaczem Audi A3 1.8T AGU 97r.Autko posiada zmieniony program sterownika(moc okolo 180-190 KM) i instalacje sekwencyjnego wtrysku gazu.Od jakiegos czasu auto przy gwaltownym przyspieszaniu minimalni przerywa (nie zawsze) a teraz do tego doszedl spadek mocy o okolo 1/3.Audiczka czasam osiaga cala moc chociaz coraz rzadziej.Dolegliwosc wystepuje na bezynie jak i gazie.Urzadzenie diagnostyczne nie wykazujei zadnych bledow wiec przyczyna lezy raczej po stronie mechaniki.Moze ktos mial podobny problem i .moglby mi pomoc
    Ostatnio edytowany przez klamamoto - 15-09-15 o 15:46
    Norbi 75

  2. #2
    Miro's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków i okolice
    Auto
    Biały Smok
    Model
    Inny
    Silnik
    2.0T CCZA
    Pomógł
    780 razy
    Podziękował
    128 razy

    Domyślny

    Norbi 75, VAG nie wykazuje zadnych bledow a wartosci mierzone ??
    przeplywomierz ?? turbina ??
    Nie pomagam na PW, nie muszę
    Od tego jest forum i tematy na nim



  3. #3

    Data dołączenia
    Oct 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Celbowo(Puck)
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AGU

    Domyślny

    Mierzone podczas jazdy ale troche temu. Ktos mi mowil zeby sprawdzic jakis zawor turbo bo moze sie zacina
    Norbi 75

  4. #4
    bubu05's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków
    Auto
    Audi RS
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    2 razy

    Domyślny

    zawor n75 aale jak by byl uszkodzony ,to by caly czas nie ciagnol (mi sie raz przyciol... )

  5. #5

    Data dołączenia
    Oct 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Poznań
    Auto
    AUDI
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.6 AKL

    Domyślny

    ja bym, sprawdził "fajki" na cewkach czy opór zawiera sie w normie, ponieważ zdarzało sie ze w tych modelach wymieniało sie sama fajkę a cewka była jeszcze dobra, przy czym powinien raczej wystąpić błąd wypadającego zapłonu.

  6. #6

    Data dołączenia
    Oct 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Celbowo(Puck)
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AGU

    Domyślny

    Fajki wymienione swiece filtry tez.BUBU05 o jaki zawor chodzi i jaki miales spadek mocy.JA mialem wrazeni ze jak wjazdzalem w duza dziure ( kola 1 przy gazi wcisnietym do podlogi to autko zaczynalo jechac normalnie. teraz jest zamulona przez 99,9%jazdy.A moze ktos zna dobrego mechanika na pomorzu najlepiej z okolic trojmiasta.
    Norbi 75

  7. #7
    Glac's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    Audi A8 4,2 TDI
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    20 razy
    Podziękował
    8 razy

    Domyślny

    Norbi 75, chodzi o zawór o nazwie n75. Jeżeli jest otwarty cały czas wtedy doładowanie z turbiny idzie w atmosferę zamiast do cylindrów. Miałem to samo, a moc jak 1.8 bez T. Pomogła u mnie naprawa wtyczki od sterowania n75.

  8. #8
    Majkel's Avatar
    Data dołączenia
    Sep 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Sosnowiec/Wwa
    Auto
    Audi S3
    Model
    S3 8L
    Silnik
    1.8T APY
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    moze wina lezy po stronie instalacji lpg?
    turbo i lpg, w dodatku program... moze daje o sobie znac ta wspaniala konfiguracja?
    parametry wyjściowe: 226KM; 347Nm; ET: 13,97sek na 1/4 mili Bemowo 2007
    parametry aktualne: 246KM; 346Nm
    parametry docelowe: ktos to wie?

  9. #9
    (A)rturo's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Bełchatów
    Auto
    E63s W212
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    97 razy
    Podziękował
    5 razy

    Domyślny

    Przeplywka
    Było: A3 8l, S3 8l, Evo IX, Evo X; F10; A6 c7 3.0bTDI 380KM@770NM; W212 E63s 700KM@1000NM
    Obecnie: S1000XR | A4 Allroad 8W9 | Jeep WJ 4,7 V8 | Fiat 126p 1982 | -> soon...

  10. #10
    bubu05's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków
    Auto
    Audi RS
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    2 razy

    Domyślny

    słuszne spostrzeżenie odepnij przepływkę i zobacz czy pomogło ,ja jeszcze bym obstawiał sprawdzenie dolotu IC. Słuchaj jak by to było n75 to napoczatku dobrze by jechal typu jednen bieg na wyższe obroty przy nastepnym właczyl by sie tryb serwisowy i auto było by zmulone ,jak masz czały czas to przepływkę obstawiam ,moze odłanczales ostatnio akumulator i przepustnica świruje ? tlko wtedy bylby problem z wolnymi obrotami...

Strona 1 z 24 12311 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •