Strona 1 z 11 123 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 1 do 10 z 109

Temat: Wysokie obroty-oba wiatraki szaleją

  1. #1
    mobby's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Legnica
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0 AXW

    Domyślny Wysokie obroty-oba wiatraki szaleją

    Witam Wszystkich,

    nie wiem co jest grane z moją A3 ale od niedawna zaobserwowałem, że obroty same wskakują na ok. 1000 (zauważyłem jak stoję na skrzyżowaniach) trwa to ok. minuty i schodzą obroty do niższych na ok. 700 chwila spokoju i znowu to samo, pomaga jak czasami nacisnę pedał hamulca i spadają do 700 ale też nie zawsze. Do tego włączają się oba wentylatory i zauważyłem, że lekko migają mi światła, tak jakby delikatnie brakowało prądu, trudno mi to opisać, po prostu światła falują ale delikatnie. Co to może być?

    Tutaj załączam film z moimi falującymi obrotami:

    Proszę o podpowiedź, dzięki!
    Ostatnio edytowany przez klamamoto - 02-07-15 o 16:50
    www.mobby.nipson.pl

  2. #2
    brumek29's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Biłgoraj
    Auto
    Audi A4 allroad
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    32 razy
    Podziękował
    4 razy

    Domyślny

    Może być to właśnie związane z brakiem prądu, sprawdź
    - akumulator
    - koło alternatora
    - czy główny kabel masowy dobrze przykręcony

    Druga opcja jest taka, że może mu po prostu brakuje paliwa, obroty spadają i wtedy automatycznie nie będzie odpowiedniego ładowania - taki przypadek miała ostatnio znajoma w 8P tyle, że 1,6 PB - niedomagała pompa w baku + zasyfiony filtr paliwa

  3. #3
    Golem1's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Pruszków
    Auto
    Audi a3
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Pomógł
    253 razy
    Podziękował
    15 razy

    Domyślny

    Z opisów wygląda tak jak napisał poprzednik problem z zasilaniem,jak masz możliwość to podłącz się pod vaga i sprawdź czy nie masz czasami błędu - błędna pamięć elektroniki- zabobiegawczo sprawdź sobie też połączenia masowe aku z karoserią jak i samą sprawność akumulatora.

  4. #4
    mobby's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Legnica
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0 AXW

    Domyślny

    Witam,
    mechaniki podłączył pod VAGa i było kilka błędów, usunął je i teraz auto nie ma tych problemów o których pisałem, mogło to być ot tak po prostu?
    www.mobby.nipson.pl

  5. #5
    Kladox23's Avatar
    Data dołączenia
    Jul 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Rzeszów
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Pomógł
    2 razy

    Domyślny

    Mam ten sam problem co kolega mobby, dziś autko poszło do mechanika na wymianę rozrządu i ma od razu podpiąć pod kompa, wiec jeśli coś sensownego mi powie bądź tez usunie usterkę to dam znać, bo z tego co zauważyłem strasznie dużo a3 ma ten problem niestety

  6. #6
    Golem1's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Pruszków
    Auto
    Audi a3
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Pomógł
    253 razy
    Podziękował
    15 razy

    Domyślny

    szkoda że nie powiedział ci co za błędy miałeś, jeśli nie wrócą za kilka dni to wszystko ok, jak wrócą to niestety samo usunięcie nic nie da na dłuższą metę tylko trzeba szukać przyczyny i usunąc usterkę.

  7. #7
    Kladox23's Avatar
    Data dołączenia
    Jul 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Rzeszów
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Pomógł
    2 razy

    Domyślny

    Tak więc rozrząd wymieniony i dowiedziałem się kilku ciekawostek i nowości dla mnie na temat tych falujących obrotów, podobno leją mi wszystkie 4 pompki od wtrysków i nadają się do regeneracji lub całkowitej wymiany, a powód pracy obu wiatraków, to po prostu marketing przed sprzedażowy, a mianowicie ktoś odpiął czujnik termostatu/temperatury i samochód aby zniwelować w jakims stopniu te falowania daje na obroty ponad 1000x a wiatraki pracuja mimo ze powinny sie zalaczac przy temp. okolo 94*, wiec stad tez widoczne oslabienie swiatel czy tez podswietlenia bo jak waidomo takie wiatraki, swoj pobor pradu musza miec. Tak wiec na chwile obecna nie sa to dla mnie zbyt dobre wiesci bo o ile mechanik sie nie myli to mam wydatek rzędu 3-4tyś.

  8. #8
    metti's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    z północy
    Auto
    VW Tiguan R-line DSG 4Motion
    Model
    Inny
    Silnik
    2.0 TDI - CUNA (184 KM)
    Pomógł
    22 razy
    Podziękował
    222 razy

    Domyślny

    generalnie czy pompki leją nie da się sprawdzić tylko urządzeniem diagnostycznym podpiętym pod OBDII, można sprawdzić korekcje, BIP-y, dawki itp... ale to nie oznacza że muszą lać, to czy leją sprawdza się "na stole" specjalnym urządzeniem po ich wymontowaniu, nie daj się od razu naciągnąć na wymianę wszystkich pompek, skonsultuj to wpierw z innym mechanikiem
    było A3 Sportback 1.9 TDI BLS 7GN MY2007

  9. #9
    Golem1's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Pruszków
    Auto
    Audi a3
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Pomógł
    253 razy
    Podziękował
    15 razy

    Domyślny

    Dobrze metti ci pisze,podjedź do innego mechanika niech ci sprawdzi jeszcze raz te wtryski lub popytaj w twojej okolicy aby na VCDS-ie sprawdził ci jakie mają korekcje, wracając do wentylatorów to rozumię że auto dopiero co zostało nabyte przez ciebie i poprzedni właściciel odpiął ci czujnik - jeśli tak to szkoda że podczas kupna nie podłączyłeś się pod vaga aby sprawdzić to auto.

  10. #10
    Kladox23's Avatar
    Data dołączenia
    Jul 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Rzeszów
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Pomógł
    2 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Golem1 Pokaż post
    Dobrze metti ci pisze,podjedź do innego mechanika niech ci sprawdzi jeszcze raz te wtryski lub popytaj w twojej okolicy aby na VCDS-ie sprawdził ci jakie mają korekcje, wracając do wentylatorów to rozumię że auto dopiero co zostało nabyte przez ciebie i poprzedni właściciel odpiął ci czujnik - jeśli tak to szkoda że podczas kupna nie podłączyłeś się pod vaga aby sprawdzić to auto.
    dokładnie tak jak kupiłem to się dopiero zorientowałem z tymi wiatrakami, więc za bardzo nie wiem jak i za co się zabrać w tej sprawie bo mechanik coś wspominał że przez to że wiatraki chodzą nie idzie dokładnie odpowietrzyć tam całego układu, chodziło mu o taką rurę na samym dole która zazwyczaj powinna być gorąca a u mnie jest zimna bo cały czas pracują wentylatory. Z kolei co do pompek to zrobię tak jak piszecie udam się jeszcze do kilku mechaników i zobaczymy co oni na to powiedzą, być może właśnie uda się rozwiązać ten problem mniejszym nakładem finansowym.

Strona 1 z 11 123 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •