Strona 1 z 6 123 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 1 do 10 z 52

Temat: testowanie świec żarowych / przekaźnika / okablowania.

  1. #1
    n0w3y_pl's Avatar
    Data dołączenia
    May 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Westbury
    Auto
    HOOONDA
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    14 razy
    Podziękował
    7 razy

    Domyślny testowanie świec żarowych / przekaźnika / okablowania.

    witam ponownie.

    w audiczce ktora kupile ( lekko udezona przodem ) zauwazylem ze przy 1*C trzeba troche pokrecic silnikiem by odpalila i puszcza dyma przy odpaleniu, po paru sekundach ustaje. Dzisiaj odpalilem przy 9*C i odpalil natychmiast i idealnie.

    zero bledow itp. Jak sprawdzic czy dochodzi prad do swiec zarowych ? ktore przewody sa odpowiedzialne za zasilanie przy wiazce dochodzacej do glowicy ? gdzie znajduje sie przekaznik ?

    jaka kolwiek pomoc bedzie nagrodzona.
    Ostatnio edytowany przez klamamoto - 02-07-15 o 16:52

    Bylo 8L 1.9 TDI 110@170
    Bylo 8P 2.0 TDI 140@200/425
    Jest honda civic 2.2 i-ctdi 220/450
    plany - ...

  2. #2
    Golem1's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Pruszków
    Auto
    Audi a3
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Pomógł
    253 razy
    Podziękował
    15 razy

    Domyślny

    No szkoda że nie napisałeś co to za audiczka bo rozmieszczenie przekażników a nawet umieszczenie świec jest różne w zależności od modelu 8L i 8P(jak i tu w zależności od rocznika)
    Doposażanie - Elektryka - Diagnostyka Grupy VAG

  3. #3
    n0w3y_pl's Avatar
    Data dołączenia
    May 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Westbury
    Auto
    HOOONDA
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    14 razy
    Podziękował
    7 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Golem1 Pokaż post
    No szkoda że nie napisałeś co to za audiczka bo rozmieszczenie przekażników a nawet umieszczenie świec jest różne w zależności od modelu 8L i 8P(jak i tu w zależności od rocznika)
    audi a3 2007 silnik bmn quattro.

    Bylo 8L 1.9 TDI 110@170
    Bylo 8P 2.0 TDI 140@200/425
    Jest honda civic 2.2 i-ctdi 220/450
    plany - ...

  4. #4
    Golem1's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Pruszków
    Auto
    Audi a3
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Pomógł
    253 razy
    Podziękował
    15 razy

    Domyślny

    Na początek podłacz się pod vaga i sprawdź czy występują jakieś błedy dotyczące podgrzewania świec(Q10-13), potem sprawdź sobie wartości mierzone w blokach pomiarowych grupa 012 i zobacz sobie wartości dotyczące statusu świec jak i ich czasu grzania. Jeśli czas grzania będzie za krótki możesz go sobie wydłużyć po uprzednim zalogowaniu się i w adaptacjach też grupa 12 go wydłużyć.(Zanim zaczniesz coś robić z czasem grzania świec sprawdź sobie czujnik temp. czy prawidłowo podaje wskazania do ECU).
    Natomiast jeśli chodzi o sterownik świec J179 to znajduje się on pod skrzynką przekaźników w komorze silnikowej i on dostaje sygnał od ECU i podaje napięcie na świece. Pamiętaj żę w tych silnikach nie można sprawdzać świec poprzez bezpośrednie ich podłączenie do aku bo je spalisz.
    Doposażanie - Elektryka - Diagnostyka Grupy VAG

  5. #5
    n0w3y_pl's Avatar
    Data dołączenia
    May 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Westbury
    Auto
    HOOONDA
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    14 razy
    Podziękował
    7 razy

    Domyślny

    a gdzie jest skrzynka przekaznikow ? pod maska obok aku?

    Bylo 8L 1.9 TDI 110@170
    Bylo 8P 2.0 TDI 140@200/425
    Jest honda civic 2.2 i-ctdi 220/450
    plany - ...

  6. #6
    Miro's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków i okolice
    Auto
    Biały Smok
    Model
    Inny
    Silnik
    2.0T CCZA
    Pomógł
    780 razy
    Podziękował
    128 razy

    Domyślny

    cale zycie myslalem ze w silnikach 2.0TDI 16V uwalona swieca zarowa wskazywana jest bledem, bo tak niewatpliwie jest
    a tu sie okazuje ze trzeba sobie szukac problemow na sile

    moze problem maja felerne piezowtryski
    Nie pomagam na PW, nie muszę
    Od tego jest forum i tematy na nim



  7. #7
    n0w3y_pl's Avatar
    Data dołączenia
    May 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Westbury
    Auto
    HOOONDA
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    14 razy
    Podziękował
    7 razy

    Domyślny

    miro nie szukam problemu na sile, ze swieca padnieta wyswietla blad w kompie to wiem, glupi nie jestem i mozesz sobie darowac sarkazm. Jak pisalem auto bylo uszkodzone przodem, pare przewodow wymagalo ponownego polaczenia, nie wiem czy jeszcze jakies nie zostaly przerwane/ przelamane i moze nie wyswietlic bledu ?

    wracajac to tematu. przy 2*c wszystkie czujniki pokazuja okolice 2*C +-1. Tak wiec one sa OK.

    Czas grzania przy 2*C to 2sec, nie wiem czy dobrze czy tez nie.

    Chcialem odpiac czujnik temperatury ale jest zlokalizowany w takim miejscu ze hej.

    Wtryski zmieniane na recall`u 7000 mil temu na nowki sztuki.

    Pytanie - jak zwiekszyc czas grzania swiec w 2.0 tdi ? silnik BMN.

    dzieki.

    Bylo 8L 1.9 TDI 110@170
    Bylo 8P 2.0 TDI 140@200/425
    Jest honda civic 2.2 i-ctdi 220/450
    plany - ...

  8. #8
    Golem1's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Pruszków
    Auto
    Audi a3
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Pomógł
    253 razy
    Podziękował
    15 razy

    Domyślny

    Spróbuj wypiąć wtyczkę od czujnika temp. zobacz czy wydłuzył się czas grzania powinien on wtedy wynosić kilka sek. Natomiast jeśli chodzi o czas 2sek. przy tej temp. to jest OK z tego względu że świece te co masz u siebie są tak skonstrułowane aby po około 2sek. uzyskać max. temperaturę.
    Natomiast jeśli chcesz wydłużyć czas to wejdź w adaptację grupa 12 i zobacz czy masz tak aktywne okno.
    Doposażanie - Elektryka - Diagnostyka Grupy VAG

  9. #9
    n0w3y_pl's Avatar
    Data dołączenia
    May 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Westbury
    Auto
    HOOONDA
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    14 razy
    Podziękował
    7 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Golem1 Pokaż post
    Spróbuj wypiąć wtyczkę od czujnika temp. zobacz czy wydłuzył się czas grzania powinien on wtedy wynosić kilka sek. Natomiast jeśli chodzi o czas 2sek. przy tej temp. to jest OK z tego względu że świece te co masz u siebie są tak skonstrułowane aby po około 2sek. uzyskać max. temperaturę.
    Natomiast jeśli chcesz wydłużyć czas to wejdź w adaptację grupa 12 i zobacz czy masz tak aktywne okno.

    ok sprubuje dzis wyciagnac wtyczke ale dostep tam jest niesamowity!

    czas przy 0*C 2sec. odpalil z dymem jak zwykle.

    adaptacja kanalu 12 pokazuje wartosci baku itp, po zmianie z 1 na 4 z czasem nic sie nie zmienia.

    kanal 8 wyglada jak czas swiec ale jak prubuje zmienic z 128 na 130 to wyskakuje error.

    czy ktos wie dokladnie jak zmienic czas grzania swiec ?

    Bylo 8L 1.9 TDI 110@170
    Bylo 8P 2.0 TDI 140@200/425
    Jest honda civic 2.2 i-ctdi 220/450
    plany - ...

  10. #10
    n0w3y_pl's Avatar
    Data dołączenia
    May 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Westbury
    Auto
    HOOONDA
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    14 razy
    Podziękował
    7 razy

    Domyślny

    ok, wiec tak. czujnik odpiety, czas grzania swiec bez zmian czyli 2 sec.

    co do zmiany czasu to nie wiem czy vcdsm wyglda to tak samo jak vagcom.

    Prad do swiec dochodzi, sprawdzilem miernikiem i do wszystkich 4 na 2 sec dochodzi prad.

    czy ktos wie jak je uruchomic manualnie ? przekaznik tez sprawdzilem i przekazuje napiecie...

    czy ten przekaznik to wlasnie ecu sterujace swiecami ?

    przy odpietym czujniku komp widzi -5*C ? z tego co pamietam powinno byc w okolicach -20 ?
    Ostatnio edytowany przez n0w3y_pl - 03-12-12 o 20:34

    Bylo 8L 1.9 TDI 110@170
    Bylo 8P 2.0 TDI 140@200/425
    Jest honda civic 2.2 i-ctdi 220/450
    plany - ...

Strona 1 z 6 123 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •