Strona 1 z 30 12311 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 1 do 10 z 298

Temat: [8L] Brak ciepłego powietrza z nawiewów.Pomocy bo zimno:(

  1. #1

    Data dołączenia
    May 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Radom
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    inny

    Domyślny [8L] Brak ciepłego powietrza z nawiewów.Pomocy bo zimno:(

    Witam!
    Mam dziwny problem...
    Otóż w mojej A3 od dwóch dni nie mam ciepłego powietrza z nawiewów. Cały obieg wodny jest sprawny, do nagrzewnicy dociera ciepło i z niej wychodzi. Dwa dni temu kiedy było cieplej podczas jazdy załączyła mi się sama klimatyzacja i od tamtej pory nie mam ciepłego nawiewu. Domyślam się że to mogą by łopatki sterujące nawiewem i teraz pytanie do Was. Czy mam racje, jęzeli tak to jakie mogą by koszta zakupu silniczków. W środe wstawiam samochód do elektryka ale boje sie ze facet bedzie chciał mnie oskuba z kasy bo nie mam w tej kwestii żadnej wiedzy a tak czy siak musze to zrobic. Czy jest mozliwosc ze da rade to zrobic samym komputerem? Prosze o pomoc, jezlei ktos mial podobny przypadek prosze o opis co sie dzialo jak sie tego pozbyliscie i ile mniej wiecej kosztowalo. Z góry dziekuje pozdrawiam !

  2. #2
    Zbanowany Zbanowany
    Data dołączenia
    Jul 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    BMW E60 520d LCI
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    7 razy
    Podziękował
    raz

    Wink

    norbunio nie ma czegoś takiego że ciepły płyn jest w nagrzewnicy i nie daje ciepła, nie jest to wina w żaden sposób łopatek, albo zaciął się zawór wchodzący na nagrzewnicę, jest on sterowny silnikiem krokowym albo pompa wody już się wysypała i nie ma wymuszonego obiegu płynu ale to drugie odpukać lepiej żeby nie było

  3. #3
    Grzechu's Avatar
    Data dołączenia
    May 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Marki koło Wawy
    Auto
    KIJEK
    Model
    Inny
    Silnik
    inny

    Domyślny

    No ja miałem podobną sytuacje tylko mi grzało na umur okazało sie ze sablokowała mi sie łopatka która steruje nawiewem zimne ciapłe poszukaj na forum jest mój temat i chyba jeszcze jeden gdzie mozna sprawdzić warto zobaczyć czy to nie to zanim sie wyłorzy kase na mechaniora

    oto link :

    http://www.forum.a3-club.net/showthr...=ciagle+grzeje
    Ostatnio edytowany przez Grzechu - 14-01-08 o 10:00
    Jest dobrze a będzie jeszcze lepiej

    TANIE CZĘŚCI

    TERAZ KIA "KIJEK"

  4. #4

    Data dołączenia
    May 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Radom
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    inny

    Domyślny

    czarogo : bylem u mechaniora i sprawdzil czy obieg wody jest dobry, podobno wszystko jest ok, samochod szybciej sie grzeje ale trzyma temperature, woda faktycznie jest ciepla, machnior sprawdzil tez czy cieplo dochodzi i wychodzi z nagrzewnicy i wszystko tez jest ok. bylem w sumie u 3 mechanikow i kazdy mowi zeby sprawdzic lopatki czy czasem sie silniki nie spalily. Jezeli cieplo wchodzi i wychodzi z nagrzewnicy to ten zawor wchodzacy na nagrzewnice mozna wykluczyc ?

  5. #5
    Grzechu's Avatar
    Data dołączenia
    May 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Marki koło Wawy
    Auto
    KIJEK
    Model
    Inny
    Silnik
    inny

    Domyślny

    Norbunio przejzyj wątek który wyrzej opisałem mozna to łatwo sprawdzć ale jak to jest to to VAG na bank powinien wykazać błedy
    podpinałeś juz VAG'a ????
    Jest dobrze a będzie jeszcze lepiej

    TANIE CZĘŚCI

    TERAZ KIA "KIJEK"

  6. #6

    Data dołączenia
    May 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Radom
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    inny

    Domyślny

    wlasnei zaraz bede sie umawial na podpiecie bo sam jestem ciekaw co jeszcze moze kryc moja bryka vag chyba nie musi byc podpinany w serwisie audi, moze to zrobic znajacy sie na rzeczy elektryk ?

  7. #7
    MiG25's Avatar
    Data dołączenia
    Sep 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Żyrardów
    Auto
    .:OOOO:.
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    83 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez czarogo Pokaż post
    norbunio nie ma czegoś takiego że ciepły płyn jest w nagrzewnicy i nie daje ciepła, nie jest to wina w żaden sposób łopatek, albo zaciął się zawór wchodzący na nagrzewnicę, jest on sterowny silnikiem krokowym albo pompa wody już się wysypała i nie ma wymuszonego obiegu płynu ale to drugie odpukać lepiej żeby nie było
    Nie ma czegoś takiego jak zawór wchodzący na nagrzewnicę. Płyn krąży cały czas (mały objeg ) i zamyka się przez silnik i chłodnicę oleju. Przynajmniej tak jest w silnikach ,gdzie termostat jest "z lewej strony przy pompie wody". W 1,6 może być inaczej.

  8. #8
    MiG25's Avatar
    Data dołączenia
    Sep 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Żyrardów
    Auto
    .:OOOO:.
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    83 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Norbunio Pokaż post
    wlasnei zaraz bede sie umawial na podpiecie bo sam jestem ciekaw co jeszcze moze kryc moja bryka vag chyba nie musi byc podpinany w serwisie audi, moze to zrobic znajacy sie na rzeczy elektryk ?
    Każdy ,kto wie co robi tym komputerem

  9. #9
    Grzechu's Avatar
    Data dołączenia
    May 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Marki koło Wawy
    Auto
    KIJEK
    Model
    Inny
    Silnik
    inny

    Domyślny

    Powieci tak nie jestem znającym sie na rzeczy elektrykiem ale VAG'a mam i dzieki temu jak coś jest nie tak to przynajmniej wiem ze trzeba zrobić to czy tamto tak jak z klimą wyskoczył błąd wątek na forum i wszystko sie wyjaśniło
    A do ASO to wogule nie ma po co zaglądać tam tylko kaske zdzierają

    Podepnij VAG jak bedziesz miał te same błędy co ja to w wątku masz opisane jak to naprawć

    no hyba ze okaze sie ze juz silniczek pad to wtedy juz czeka cie wymiana
    Jest dobrze a będzie jeszcze lepiej

    TANIE CZĘŚCI

    TERAZ KIA "KIJEK"

  10. #10
    Zbanowany Zbanowany
    Data dołączenia
    Jul 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    BMW E60 520d LCI
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    7 razy
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez MiG25 Pokaż post
    Nie ma czegoś takiego jak zawór wchodzący na nagrzewnicę. Płyn krąży cały czas (mały objeg ) i zamyka się przez silnik i chłodnicę oleju. Przynajmniej tak jest w silnikach ,gdzie termostat jest "z lewej strony przy pompie wody". W 1,6 może być inaczej.
    Jest taki zawór bo ostatnio naprawiałem taki z sinikiem krokowym i jest on w każdym aucie z silnikiem albo bez, gdyby nie on miałbyś cały czas ciepłe powietrze w samochodzie,

Strona 1 z 30 12311 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Tags for this Thread

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •