Pokazane rezultaty 1 do 10 z 10

Temat: AKL - Problemy z odpalaniem + przygasanie

  1. #1

    Data dołączenia
    Mar 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Lubień Kujawski
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.6 AKL

    Angry AKL - Problemy z odpalaniem + przygasanie

    Witam. Od kilku miesięcy męczę się nie miłosiernie z dwoma problemami, mianowicie jeden to bardzo trudne odpalanie (długie kręcenie po kilka razy) co zdarza się nieregularnie i występuję przeważnie rano (najczęściej gdy jest wilgotno, choć może to akurat traf) ale zdarzało się kilka razy także na ciepłym silniku, natomiast jednak gdy zdarzało się to rano w końcu po odpaleniu obroty wahały się między 400-600 aż trzęsło silnikiem przez kilka sekund (jakby nie chodził na wszystkie gary) następnie wstawał i już potem chodził normalnie. Drugi problem, który także nie mogę wyeliminować i także jest nieregularny to przygasanie (w skrajnych przypadkach gaśnięcie) silnika przy hamowaniu, nagłym zwalnianiu i redukcji biegu, dojeżdżaniu do skrzyżowania a nieraz także na biegu jałowym przy lekkim dodaniu gazu i jego puszczeniu opadały do 500-600 na moment i wstawały z powrotem. Przez to że występuję to wszystko nieregularnie, nie potrafi mi pomóc żaden mechanik, bo gdy do któregoś podjeżdżam dziwią się o co mi chodzi bo akurat chodzi dobrze Strasznie to irytujące, że po wymianie tylu rzeczy i wydaniu kasy nadal występują problemy, może ktoś nakieruję mnie jeszcze na jakiś trop?

    Auto to A3 8L 96r Silnik AKL 99r Benzyna + LPG.

    Do tej pory wymienione:
    -Uszczelka pod głowicą,
    -Czujnik położenia wałka,
    -Czujnik temperatury,
    -Świece,
    -Cewka,
    -Przepływomierz,
    -Katalizator wraz z tłumikami.

    Sprawdzane, choć nie jestem jeszcze tego 100% pewien:
    -Przepustnica czyszczona i adaptowana (choć spróbuję jeszcze raz),
    -Lewe powietrze,
    -Przewody zapłonowe.

    EDIT:

    Log z dzisiaj:

    3 Faults Found:

    00537 - Lambda (Oxygen Sensor) Regulation

    18-10 - Upper Limit - Intermittent

    00525 - Oxygen Sensor (G39)

    27-10 - Implausible Signal - Intermittent

    00525 - Oxygen Sensor (G39)

    26-10 - Output Open - Intermittent

    oraz zrzut:



    Niby błędy wskazują sondę lambda, ale czy na pewno? (
    Ostatnio edytowany przez Hervi - 10-08-13 o 18:39 Powód: dodane logi i zdjęcie

  2. #2
    Darepb's Avatar
    Data dołączenia
    May 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    WLKP-Wolsztyn
    Auto
    BRAK
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    21 razy
    Podziękował
    17 razy

    Domyślny

    Pierwsze co to sprawdziłbym szczelność. Uszczelki pod kolektorem dolotowym, może odma jest już popękana, sprawdź to, bo sonda to koszt niemały, ale bardzo prawdopodobnie to sonda już jest "fuć".

  3. #3

    Data dołączenia
    Nov 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    gregor10.pl
    Auto
    dope
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0T AXX
    Pomógł
    151 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    zrob logi blokow 1 4 12 na 3 biegu z pelnym butem do podlogi 1500rpm-6500rpm.

  4. #4

    Data dołączenia
    Mar 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Lubień Kujawski
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.6 AKL

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez gregor10 Pokaż post
    zrob logi blokow 1 4 12 na 3 biegu z pelnym butem do podlogi 1500rpm-6500rpm.
    Mam nadzieję że o to chodziło, bo nie za bardzo ogarniam VAG-a

    http://vaglog.rtnet.pl/piotrekp89_138339.html
    Ostatnio edytowany przez Hervi - 12-08-13 o 17:22

  5. #5

    Data dołączenia
    Nov 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    gregor10.pl
    Auto
    dope
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0T AXX
    Pomógł
    151 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    pierwsze co to masz przeplywke uszkodzona, potem mozliwe ze sonde lub problem z pompa paliwa ew nieszczelnosciami

  6. #6

    Data dołączenia
    Mar 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Lubień Kujawski
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.6 AKL

    Domyślny

    Przepływomierz właśnie wymieniony, jest możliwość sprawdzenia sondy VAG-iem?

  7. #7

    Data dołączenia
    Nov 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    gregor10.pl
    Auto
    dope
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0T AXX
    Pomógł
    151 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    wymieniony , ale czy nowy ? podaj numer jaki zamontowałes i jakiej firmy bo kazdy szczegol ma znaczenie.
    sonda lambda wyglada na to ze swiruje , ale moim zdaniem dopóki przeplywomierz nie pokażę 80g/s to sonda moze swirowac , bo na podstawie wskazac przeplywomierza dobierane jest paliwo , jesli wiec przeplywka falszuje a widać że tak się dzieje bo masz ok 60g/s przeplywu to i sonda bedzie swirowac.

  8. #8

    Data dołączenia
    Mar 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Lubień Kujawski
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.6 AKL

    Domyślny

    Nowy zamiennik MAX GEAR FS-230 10/2012 chyba nie byłby aż tak lipny? a był HITACHI 058 133 471
    Ostatnio edytowany przez Hervi - 13-08-13 o 20:25

  9. #9

    Data dołączenia
    Nov 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    gregor10.pl
    Auto
    dope
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0T AXX
    Pomógł
    151 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    tak myslalem , tak bylby wlasnie taki lipny, muszisz kupic ori jesli ma byc dobrze

  10. #10
    Darepb's Avatar
    Data dołączenia
    May 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    WLKP-Wolsztyn
    Auto
    BRAK
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    21 razy
    Podziękował
    17 razy

    Domyślny

    dokladnie jak gregor pisze, max gear to nic nie warte zamienniki..

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Tags for this Thread

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •