Witam, oczywiście mam ten sam problem, może ktoś mi powiedzieć czy jak otworze maskę czy na fisie powinno sygnalizować otwartą maskę??? dodam że jak otwieram tylna klapę to jest sygnalizacja że jest otwarta oraz drzwi.
Witam, oczywiście mam ten sam problem, może ktoś mi powiedzieć czy jak otworze maskę czy na fisie powinno sygnalizować otwartą maskę??? dodam że jak otwieram tylna klapę to jest sygnalizacja że jest otwarta oraz drzwi.
|
Tutaj masz temat o tym: http://www.a3-club.net/forum/showthr...76#post1197976
W mądrych księgach typu sam naprawiam jest napisane, że należy wlać litr oleju kiedy zapala się kontrolka. Dolewki po pół litra nic nie dają. Również miałem ten problem, a myk z twardym resetem jest uciążliwy, ponieważ za każdym razem trzeba wszystko od nowa ustawiać, radio, godzina itp. (aczkolwiek ten motyw się sprawdza bardzo dobrze, aż znowu czujnik nie wywali błędu). Od kiedy dolewam całą butelkę litrową za każdym razem kiedy zapali się kontrolka mam święty spokój i błąd nie wraca po 100-150 km.
Kolego wyrzuć te "mądre" książki, poziom oleju ustala się za pomocą bagnetu,
jeżeli jest prawidłowy to się oleju nie dolewa, za wyskoki poziom oleju nie powinien być!
P.S
Twój problem to raczej nie czujnik, a to, że strasznie dużo oleju Ci ubywa.
M.
Rozchodzi mi się o tę książkę http://allegro.pl/audi-a3-1996-2003-...815481793.html niestety nie mam jej w formacie .pdf.
Pozdrawiam
Witam koledzy mam przedziwną stuacje mianowicie mam a3 ASZ po wirusie zadzwonil do mnie znajomy że chce sobie skopiować moje mapy. Skopiowal je sobie i kiedy pojechalem od niego zaswiecila mi sie kontrolka, żółta konewka z napisem sensor u dołu. Po zrobieniu okolo 30 km podczas przeciągania go na biegu staracil moc zgasilem odpaliem ale to juz nic nie pomoglo jak sie doda gazu slychac dziwny dzwięk chyba turbiny. Dodam ze idzie dym gdzies z silnika, a poziom oleju jest ok. Wszystko to są zbiegi okoliczności czy ma to cos ze sobą wspólnego bo juz zglupialem
Witam.
Za pewne masz błędy na silniku i w 17 instrument. Podłącz VAG- a i sprawdź temp. oleju kanał 50 w 17 inst. bloki pomiarowe. Po wirusie mógł stracić szczelność na kolektorze ssącym albo spadł przewód całkowicie. Powodem może być zbyt duże ciśnienie doładowania turbiny. Podłącz vaga będziesz wiedział.
Świeci mi się żółta kontrolka min poziomu oleju niezależnie od poziomu rzeczywistego. Dodam, że mam chyba uszkodzony mechanicznie ten czujnik, bo delikatnie cieknie z niego olej. Jest on do wymiany rozumiem? Czy ten niżej będzie ok do mojego auta? Zbliża się mi wymiana oleju, dlatego chciałbym to zrobić za jednym zamachem.
http://allegro.pl/czujnik-poziomu-ol...208614565.html
Wymien olej i powinno zniknac.
Stary olej i problem jest z czujnikiem niestety
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)