Strona 60 z 73 PierwszyPierwszy ... 1050585960616270 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 591 do 600 z 727

Temat: Problem z odpalaniem

  1. #591

    Data dołączenia
    May 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Rzeszów/Jarosław
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.6 APF

    Domyślny

    Witam. Posiadam Audi A3 8l 1.6 silnik APF. Problem polega na tym że gdy silnik jest całkowicie zimny i go odpalam to strasznie nierówno pracuje. Strzela i sprawia wrażenie jakby się dusił, telepie silnikiem. Obroty falują od 1500 obr/min prawie do zera. Po nagrzaniu do 90 stopni wszystko przemija i tylko niezauważalnie na obrotomierzu widać jak falują obroty. Wymienione były nie tak dawno świece, przewody WN oraz cewka. VAG pokazuje błąd 17524 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S1: Open Circuit P1116 - 35-00 - -. Próbowałem odpalać samochód z wyciągniętą wtyczką od przepływomierza, ale nie wiele to pomaga. Nie znam się na mechanice i diagnostyce VAG COM, ale z forum wywnioskowałem żeby zbadać sondę. Oto screeny które udało mi się zrobić. Wartości nie zmieniają się. robione to było przy temperaturze 90 stopni.
    VAG-COM






    Filmik po nagrzaniu i lekkim falowaniu


    Proszę o wszelką pomoc i porady

    pozdrawiam

    Hubert

  2. #592
    klamamoto's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    A3-CLUB.NET frakcja Bielsko
    Auto
    OOOO 264HP CS
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.8T AUM
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    23 razy

    Domyślny

    sprawdzanie sondy
    http://www.a3-club.net/forum/showthr...lambda-AKL-1-6
    sprawdź ją przed wymianą zwłaszcza że masz vcds-a

  3. #593

    Data dołączenia
    Aug 2015
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Lublin
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8 AGN

    Domyślny

    Koledzy,
    ja sie wiążę z takim problemem: Moje autko na zimnym silniku odpala, pochodzi do momentu w którym silnik nabierze temp ok. 80 stopni i nagle pada i przez jakiś czas nie można jej odpalić - podejrzewam, że jest to czas w którym silnik ostygnie - jutro podjadę podpiąć pod kompa, póki co jednak co byście prognozowali? czy to moze byc czujnik halla?
    pozdrawiam

  4. #594
    klamamoto's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    A3-CLUB.NET frakcja Bielsko
    Auto
    OOOO 264HP CS
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.8T AUM
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    23 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez hardyzawodnik Pokaż post
    ...póki co jednak co byście prognozowali?
    poczekać do jutra na podpięcie pod vcds-a i sprawdzenie błędów
    a dziś poczytać i kilka razy skorzystać z szukajki w celach "badawczo-rozpoznawczych"
    http://www.a3-club.net/forum/showthr...e-dziwny-objaw

  5. #595

    Data dołączenia
    Aug 2015
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Lublin
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8 AGN

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez hardyzawodnik Pokaż post
    Koledzy,
    ja sie wiążę z takim problemem: Moje autko na zimnym silniku odpala, pochodzi do momentu w którym silnik nabierze temp ok. 80 stopni i nagle pada i przez jakiś czas nie można jej odpalić - podejrzewam, że jest to czas w którym silnik ostygnie - jutro podjadę podpiąć pod kompa, póki co jednak co byście prognozowali? czy to moze byc czujnik halla?
    pozdrawiam
    Drodzy koledzy, podpiąłem ją pod kompa i wyszły błędy, które załączam w obrazku. Po ich wykasowaniu i ponownej diagnostyce już nie wróciły - stąd wniosek mechanika, że zachowanie samochodu (to gaśnięcie po nagrzaniu) miało związek z tym, że samochod złapał jakies pseudo bledy spowodowane niskim napieciem akumulatora czy cos takiego. Pytanie do Was - co sadzicie o takiej diagnozie? Dodam ze samochod w warsztacie po wykasowaniu bledow juz nie zgasł tak jak to miał w zwyczaju po nagrzaniu.
    Pozdrawiam


  6. #596

    Data dołączenia
    May 2015
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Łódź
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AGU
    Podziękował
    5 razy

    Domyślny

    Podpinam się pod temat, mianowicie 1.8t AGU ciężko odpala czasem około kilka sekund muszę kręcić aż wstyd, nigdy nie odpalał od strzała ale teraz jest tragedia jak chwile przejadę się i odpalam znów to jest czasami lepiej a czasami nie zwykła &quot;loteria&quot; zaczęło się to po wymianie pompy paliwa którą już 2 razy wymieniałem. Dokładnie kiedy wężyk z pompy w środku spadł i całość wyciągnąłem i skręciłem opaską zaczął tak ciężko odpalać sprawdziłem to wszystko 2 raz i nic nie blokuje przepływu paliwa więc już nie wiem co kolejna pompa na wymianę? <br />
    dodam tylko że przy jeździe na PB zauważyłem jakby mniejszą moc niż na gazie czasami i jakby przerywała na wysokich obrotach ?
    Ktoś doradzi ?

    Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

  7. #597

    Data dołączenia
    Sep 2015
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Hajnówka
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.6 APF

    Domyślny

    Witam , mam problem z moim audi posiadam je od kwietnia , rocznik 2000 silnik 1,6 benz ostatnio wstawione lpg . Kiedy przekręcam kluczyk i słyszę ze załącza sie pompka paliwowa samochód odpala , natomiast kiedy pompka sie nie załącza samochód nie odpala , po odstaniu paru minut pompka załącza sie i samochod odpala , wymieniona została pompka paliwowa , oraz czujnik wału ( wyraźnie odmulił samochód ) . Prosze o porady co moze byc problemem nie odpalania auta.

  8. #598
    diabolo's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Rzeszów
    Auto
    audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF
    Pomógł
    3 razy
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    Witam
    Panowie jak przymocować taką miedzianą żyłę jak na zdjęciu poniżej
    czy każdy mechanik mi takie coś ogarnie ?


  9. #599
    piteroo21's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Żywiec
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ALH
    Pomógł
    32 razy
    Podziękował
    11 razy

    Domyślny

    A co Ci sie z nia stało? Lutowanie tego itp odpada, weź kup nowy szczotkotrzymacz bosch'a za 35-40zł wymien i bedzie grac
    ALHandra serial 1,9TDI ALH 90+ ------> 120KM 269Nm------> 140KM 340Nm ------> ------>???

    piteroo21

  10. #600
    diabolo's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Rzeszów
    Auto
    audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF
    Pomógł
    3 razy
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    Nie chcial odpalic
    Okazalo sie ze ten kabelek jest prawie przerwany. Przylozylem kawalek miedzianej zyly i bez problemu odpala ale pasuje to jakos zgrzac
    Jezeli da sie wymienic szczotkotrzymacz bez wyciagania rozrusznika z auta to sam to ogarne

Strona 60 z 73 PierwszyPierwszy ... 1050585960616270 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •