Noo zobacze tyle, że przeplywka nowa Bosch... Kurde..
Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
Noo zobacze tyle, że przeplywka nowa Bosch... Kurde..
Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
|
Witam. Piszę tutaj poniewaz mam podobny problem. Nie chcę zakładać tematu i robić śmietnika. Myślałem że problem tkwi we wtryskach ale chyba nie. Wymieniłem dzisiaj 3 z nich i trochę pomogło ale dalej jest problem. Mianowicie wiecie może co to za kabelek?
http://www113.zippyshare.com/v/3nsYRkcd/file.html
Witam, może mi ktoś powiedzieć czy 12s do setki w 4osoby to zły wyniki? Posiadam 180km ARY, i nie wiem czy to jest dobrze bo to moje pierwsze auto z taką mocą.
Policz jadąc samemu, mało kto mierzy przyspieszenie jadąc we 4 a potem w danych technicznych samochodu znajdziesz jakie powinno być dla tego silnika
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Na wstępie proszę moda o nie usuwanie odrazu tego tematu... Szukałem dużo ale razem tych dolegliwości nie znalazłem, oraz nie znalazłem odpowiedzi na moje pytania..
Samochód jaki posiadam to A3 8l 1.8t ARY quatrro, posiadam kilka problemów.
Auto gdy jest zimne wydaje się być mocniejsze.
Gdy dzisiaj jechałem była dość rozgrzana i pod delikatną górkę obrotomierz stał w miejscu przy 4500/5000 obrotach.
Brak odcięcia zapłonu występuje dokładnie to co na tym filmie.
Samochód po rozgrzaniu ma 12s do 100km/h
Mam także BLOW OFF, i po rozgrzaniu słychać tylko wydostające się z niego powietrze, a nie charakterystyczny pisk jak jest przy chłodnym silniku
Chciałbym dodać że przy odpaleniu słychać prawdopodobnie napinacz zmiennych faz rozrządu. I teraz pytanie może być to powodem którejś z powyższych dolegliwości ?
Myślę też że IC jest za mały, ale to bez sensu bo innaczej z seryjnym IC takie auto by nie wychodziło...
Posiadam gaz z parownikiem na 260km BRC
Bardzo proszę o pomoc, czy możliwe że turbo siada ? Jakie mogą być inne powody ?
Moim zdaniem (oraz wielu bardziej doświadczonych na tym forum): wywal BlowOffa i wsadź seryjną DV - stawiam flaszkę, że pomoże...
A seryjny IC jest za słaby - ja założyłem FMIC i - mimo, iż mam wersję jednostronną - pomogło.
Ale może być też coś innego - jak to w 1.8T :-\
BTW: seryjne turbo też jest za słabe
Fiat 126p 0.65 24 KM - było
AUDI A4 B5 1.8 ADR 125 KM - było
VW Golf II 1.8 RP 90 KM Fire & Ice - było
VW Golf I 2.0 115 KM - było
VW Golf IV variant 1.6 16v 105 KM - było
VW Passat variant B5 2.5 TDI V6 150 KM - było
AUDI A3 8L 1.8T quattro 3d ARY 180 (+) KM - było
FORD Focus C-Max 2.0 16v 146 KM Ghia - family car
Mazda CX-7 SPORT 2.3T AWD 260 KM - było
Audi A4 B6 2.0 FSI 150 KM - wół roboczy
Ale ten DV może być powodem np 12s do setki ? Trochę mnie to martwi...
DV tylko ori i zrób porządną diagnostykę
Pomiary powinny być realizowane przez jedną osobą lub ew. dwie. Przejazd z 4 osobami na pokładzie nie jest po prostu miarodajny - liczy się przede wszystkim suma obciążenia auta (3 dodatkowe osoby * 75kg każda to w sumie 225 kg extra).
Druga sprawa to Twoja technika "robienia" tego pomiaru. 0-100 trzeba umieć zrobić...
A wynik po prostu słaby i daleki od danych producenta: 1.8T 180KM -> 7,5s
Swoją drogą na takie pomiary ma wpływ wiele innych czynników, np. temperatura i ciśnienie powietrza, rodzaj paliwa, ogumienie czy chociażby rodzaj nawierzchni. W silnikach turbo im chłodniej na zewnątrz tym lepszy wynik.
Ja w swoim (już trochę podłubanym) jadąc w 2 osoby przy temp. zewn. ok. 28*C wycisnąłem (wg pomiaru vFiz) 7,2s i też nie uważam tego za super wynik.
Ostatnio edytowany przez beryl15 - 07-07-17 o 09:56
Fiat 126p 0.65 24 KM - było
AUDI A4 B5 1.8 ADR 125 KM - było
VW Golf II 1.8 RP 90 KM Fire & Ice - było
VW Golf I 2.0 115 KM - było
VW Golf IV variant 1.6 16v 105 KM - było
VW Passat variant B5 2.5 TDI V6 150 KM - było
AUDI A3 8L 1.8T quattro 3d ARY 180 (+) KM - było
FORD Focus C-Max 2.0 16v 146 KM Ghia - family car
Mazda CX-7 SPORT 2.3T AWD 260 KM - było
Audi A4 B6 2.0 FSI 150 KM - wół roboczy
Witam , od kilku dni mam wyczuwalny brak mocy w mojej audi . Na niski prędkościach nie jest wyczuwalne , ale powyżej 120 juz idzie bardzo wolno wskazówka od gazu a przy 140 praktycznie ledwo drga z gazem wciśniętym do dechy . Audi a3 8l 1.8 t Agu . Macie jakiś pomysł co moze być na rzeczy ? Auto na instalacje gazowa i na gazie i benzynie ten sam problem ..
There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)