Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 1 do 10 z 13

Temat: Dziwny "przeskok" na drugim biegu

  1. #1

    Data dołączenia
    Jul 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    Audi
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0TDI BMM

    Question Dziwny "przeskok" na drugim biegu

    Witam. Od jakiegoś czasu, obserwuję coś dziwnego w mojej A3. mianowicie, gdy jest na drugim biegu i ją "przycisnę", przy pewnych obrotach następuje taki przeskok, który charakteryzuje się takim delikatnym dźwiękiem, jakby syk, albo ocieranie się czegoś, po czym niekiedy następuje spadek mocy - raz większy, raz mniejszy. Dzieje się tak tylko na rozgrzanym silniku i nie zawsze. Raz jest, częściej nie ma. Nie potrafię tego odtworzyć.

    Przejechałem się raz z mechanikiem, zostawiłem w warsztacie, nic nie znaleźli. Może macie jakiś pomysł, co to może być?
    Ostatnio edytowany przez klamamoto - 05-07-15 o 13:19

  2. #2
    malik's Avatar
    Data dołączenia
    Sep 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    warszawa
    Auto
    Mam dres :)
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    38 razy
    Podziękował
    45 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez muchar Pokaż post
    Witam. Od jakiegoś czasu, obserwuję coś dziwnego w mojej A3. mianowicie, gdy jest na drugim biegu i ją "przycisnę", przy pewnych obrotach następuje taki przeskok, który charakteryzuje się takim delikatnym dźwiękiem, jakby syk, albo ocieranie się czegoś, po czym niekiedy następuje spadek mocy - raz większy, raz mniejszy. Dzieje się tak tylko na rozgrzanym silniku i nie zawsze. Raz jest, częściej nie ma. Nie potrafię tego odtworzyć.

    Przejechałem się raz z mechanikiem, zostawiłem w warsztacie, nic nie znaleźli. Może macie jakiś pomysł, co to może być?
    Zvaguj auto i zobacz jakie bledy.

  3. #3
    Miro's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków i okolice
    Auto
    Biały Smok
    Model
    Inny
    Silnik
    2.0T CCZA
    Pomógł
    780 razy
    Podziękował
    129 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez malik Pokaż post
    Zvaguj auto i zobacz jakie bledy.
    vag nie wykaze bledow

    na 99% turbo przeladowywuje

    jazda z vagiem owszem, ale bloki pomiarowe i patrzymy na prace turbiny
    Nie pomagam na PW, nie muszę
    Od tego jest forum i tematy na nim



  4. #4

    Data dołączenia
    Jul 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    Audi
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0TDI BMM

    Domyślny

    Ale działoby się to tylko na dwójce właśnie? Poza tym, czy z tym można w ogóle jeździć?

  5. #5
    Miro's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków i okolice
    Auto
    Biały Smok
    Model
    Inny
    Silnik
    2.0T CCZA
    Pomógł
    780 razy
    Podziękował
    129 razy

    Domyślny

    reguly nie ma, teoretycznie powiniens to czuc rowniez na wyzszych biegach "ciagnac" z dolu..
    syk to wlasnie turbo daje o sobie znac, a metaliczny odglos to wielce prawdopodobne ze lopatki turbiny, zaluzje zapieczone.
    co ciekawe zapiekanie kierownic nie musi byc spowodowane zbyt spokojna jazda a czasem wrecz odwrotnie, metal rozszerza sie za bardzo i trze o siebie. czyszczenie turbo w takim przypadku moze na jakis czas pomoc.
    tak czy tak to tylko domysly, musisz podjechac do kogos na konkretna diagnoze, jestes z wawy wiec nie ma z tym problemu.

    nie jest czasem tak ze objawia sie to teraz jak sa duze upaly i wlaczona klima, auto bardziej obciazone ?
    Ostatnio edytowany przez Miro - 01-07-09 o 07:16
    Nie pomagam na PW, nie muszę
    Od tego jest forum i tematy na nim



  6. #6
    dhab's Avatar
    Data dołączenia
    Jul 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Polkowice
    Auto
    A3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AGR
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Dolacze sie. U mnie jest podobnie ale jest tak tylko przy około 1900 obr/min. Nie ma przy tym zadnego dziweku i dzieje sie tak tylko przy wlaczonej klimie (chwilowy spadek mocy przy przyspieszaniu - i wcale nie musi byc to pałowanie - czasami dzieje sie tak tylko jak lekko przyspieszam) Vag nie pokazuje bledów
    Audi A3 8L 3D 1.9 TDI AGR

  7. #7

    Data dołączenia
    Jul 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    Audi
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0TDI BMM

    Domyślny

    W zasadzie klimatyzację mam zawsze włączoną. Może spróbuję pojedździć przy wyłączonej?

    Serwisuję go w ASO, zgłaszałem to ostatnio, więc nie wykryliby tego?

  8. #8
    malik's Avatar
    Data dołączenia
    Sep 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    warszawa
    Auto
    Mam dres :)
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    38 razy
    Podziękował
    45 razy

    Domyślny

    Aso to patalachy. Nie licz ze ogarna Ci super temat. Jak Rogal wroci z urlopu to podjedz do niego i po imprezie.
    Miro, ktora to grupa w Vagu jest od turbiny?

  9. #9
    MaGGu's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Okolice Krakowa
    Auto
    Audi S3 8V
    Model
    S3 8V
    Silnik
    2.0 TFSI - CJXC (300 KM)
    Pomógł
    57 razy
    Podziękował
    9 razy

    Domyślny

    011 .
    Audi A3 8L VP - 192 KM 404NM by DynoSoft - SOLD
    Audi A3 8L PD - 224KM 430 NM by COMPSport - SOLD
    Audi A3 8P BKD - 216KM 435NM by DynoSoft - SOLD
    VW GOLF 6 R20 CDLF - 350KM 445NM by COMPsport - SOLD

    Audi S3 CJXC Sportback - 385KM 492NM by
    COMPsport - NOW


  10. #10

    Data dołączenia
    Jul 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    Audi
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0TDI BMM

    Domyślny

    No ok, kiedy Rogal wraca z urlopu wobec tego?

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •