dax-1986 (11-07-11)
|
a czy ktos praktykował z tuleja tył 72mm wcisnąć zamiast 69mm oczywiście mowa o poliuretanie?
chyba nie ma co sie rozwalić bo takowe nie posiadają ani metalowego ani plastikowego kolnierza
Zamontowałem wreszcie tuleje które leżały u mnie dobre pół roku, tylne tuleje wahaczy po tygodniu bardzo fajnie się ułożyły, także średnio je polecam do aut obniżonych, kołnierz który wystaje na górze i na dole jest skutecznie prasowany przez wahacz. Nie przeszkadza to w sumie w niczym tylko dziwnie wygląda na aucie. Co do odczuć to może w zakrętach jest troszkę sztywniej. Moje stare tuleje które wyprasowałem miały 2 lata i nie było po nich widać praktycznie żadnego zużycia.
Wiesz ja mam stabi z r32 i gwint więc nie odczułem różnicy bo i tak przechyły w zakrętach są zerowe, co do tulejek to wprasowałem je równo i jak podniose auto to one wpadają na swoje miejsce, ale po opuszczeniu wraca, myśle że wprasowanie bez smaru może by pomogło ale wtedy podobno skrzypią
skrzypiały by jakbyś smaru nie dał, ale po zdjęciu to faktycznie ona Ci się dziwnie prasowała, ja zobaczę u siebie jak po ponad 2-3 tyg jazdy leżą, może faktycznie powodem być dość nisko osadzone auto a różnicy może nie czujesz dużej ale będzie na pewno w ich eksploatacji.
w moich ori z s3 po dwóch latach zero zniszczenia, a tutaj już odpadł kołnierz więc nie wiem jak będzie dalej
Tez je mam zalozone i do tej pory wsio OK a to juz 2 miechy.
czy może ktoś sprawdzić u siebie jak wyglądają wahacze wokół tylnych tulei ? Podobno wahacz lewy jest taki sam jak prawy a teraz widze ze lewa tuleje wciskałem od góry a prawą od dołu, z jednej strony ten kołnierz na wahaczu jest na górze a z drugiej na dole, tulejke mi pocięło tylko z prawej
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)