Pierwszy wtrysk wymieniony. Objawy trzęsienia podczas dwałtownego wciśnięcia gazu ustały
Pierwszy wtrysk wymieniony. Objawy trzęsienia podczas dwałtownego wciśnięcia gazu ustały
|
koledzy mam dziwny problem poniewaz przy predkosci tak od 40 do 60 jak sie samochod rozgrzeje to dziwie zaczyna trzasc calym samochodem (trzesie go tak lewno prawo) silnik BKD + DSG zmiany biegow bezproblemowe i dzieje sie to niezaleznie od biegu mial ktos podobny problem? dzieki za odp
Ja mam taki problem. Obstawiam półośkę, ale mam zerwaną dolną poduszkę od skrzyni biegów (która jest wprasowana w sanki). Od niej zaczynam, tylko obawiam się, że to skutek drgań, a nie przyczyna...
tylko mysle ze gdyby byla to poloska to nie mialo by znaczenia czy samochod jest rozgrzany czy nie
Auto zrobione, lewa półośka krzywa. Dla potomnych dokładny opis objawu: trzpanie budą przy przyspieszaniu, szczególnie mocne przy niskich prędkościacach (20-40 km/h), w miare przyspieszania coraz mniej wyczuwalne, aż przechodzi w minimalną wibracje. Przy delikatnym przyspieszaniu praktycznie nie czuć, przy gazie do końca czuć.
- - - Aktualizacja postu - - -
Auto zrobione, lewa półośka krzywa. Dla potomnych dokładny opis objawu: trzpanie budą przy przyspieszaniu, szczególnie mocne przy niskich prędkościacach (20-40 km/h), w miare przyspieszania coraz mniej wyczuwalne, aż przechodzi w minimalną wibracje. Przy delikatnym przyspieszaniu praktycznie nie czuć, przy gazie do końca czuć.
bylem dzisiaj u mechanika i u mnie podobna diagnoza trzeba wymienic półoś napewno lewa ale chyba tez i prawa
Panowie mam problem z moja a3 podczas przyspieszania na 5 biegu od 1800obr telepie budą po przekroczeniu pewnych obrotów ustaje. Jeśli jadę równo to wszystko jest ok, zdarza się to tylko przy gwałtownym wciśnięniu gazu.
Koło dwu masowe ?
Ja mam podobny objaw telepania buda tyle tylko, że podczas mocniejszego hamowania najbardziej odczuwalne na biegu i mocnym hamowaniu, na luzie odnoszę wrażenie że jest lepiej hmm
Czyżby jakaś poducha? podczas przyspieszania nie odczuwam raczej bujania
być może to hamulce, tylko czy bujało by buda?
Witam,
Mam mega problem !
Od pewnego czasu z autem zaczęło się dziać coś niedobrego :/
A więc zacznę od początku. 2 lata temu zakupiłem audi a3 2004 r 2.0 Tdi i od pewnego czasu jeżdżę od mechanika do mechanika i nic poza tym wszyscy rozkładają ręce. Najpierw wymieniałem rozrzad z pompa wody ! Później doszła dwumasa ogólnie tez z nią były niezle jaja dwumas luka nowy plus całe sprzęgło nowe po przejechaniu kilkudziesięciu km podczas gaszenia auta dwumas poprostu walił czekałem za reklamacja ok 3 tyg. Teraz niby ok ale jeszcze mi tam coś nie pasuje bo delikatnie ja słychać podczas gaszenia auta ale w porównaniu do poprzedniej dwumasy jest o niebo lepiej ! Nastepnie doszła regeneracja turbiny. Az wkoncu auto zaczęło dziwnie przerywać i szarpac aż wkoncu samoczynnie zaczął gasnac! Nie było reguły czy to na postoju czy podczas jazdy. Az wkoncu jak zgasl ciężko go było odpalić dopiero po ok 10 20 min odpalal. Zaczęły falowac obroty. Auto oddałem do mechanika i rozłożył ręce wkoncu zaprowadził em auto do autoryzowanego serwisu Boscha. A tam podobno sterownik silnika umarł wiec naprawili ale auto jak przerwało tak przerywa następnie sprawdzili wtryski niby ok. Wymienili wiązkę od pompowtryskow niby ok. Auto odpala ale nie nadaje się do jazdy trzesie silnikiem a podczas przyspieszania jest masakra. Serwisanci rozłożyli ręce a auto stoi u mnie i nie nadaje się do jazdy..... błagam o jakąkolwiek pomoc.
Dodam że wyskakuje check silnika i wskazuje na 4 wtrysk ale jeśli w serwisie sprawdzali i stwierdzili ze jest ok to co może być przyczyną ?!
dalej wtryski bądź sterowanie wtryskow
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)