Strona 20 z 38 PierwszyPierwszy ... 10181920212230 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 191 do 200 z 371

Temat: Odma silnika

  1. #191
    qba29dm
    Guest

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez anders Pokaż post
    I czy to jest na pewno zaworek zwrotny? Jak tak to jak go mogę sprawdzić czy działa prawidłowo?
    Kolego opisujesz działanie zaworka, po czym pytasz czy to na pewno zaworek zwrotny:/ To zaworek zwrotny (jest w każdym dolocie, bez względu na wersję silnika)! Masz z nim problem to zaślep w cholere go oraz wężyk do kolektora a odmę puść pod auto, bedziesz miał problem z głowy ...

  2. #192

    Data dołączenia
    Sep 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    TM
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.8T AQA
    Pomógł
    2 razy
    Podziękował
    8 razy

    Domyślny

    Wiem że tak robi dużo osób. Ale pytam się ponieważ nie jestem pewny działania tego układu na 100%? Zanim cokolwiek przerobie chcę dokładnie poznać zasadę działania seryjnego układu a nie robić w ciemno bo ktoś tak zrobił.

  3. #193
    qba29dm
    Guest

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez anders Pokaż post
    Wiem że tak robi dużo osób. Ale pytam się ponieważ nie jestem pewny działania tego układu na 100%? Zanim cokolwiek przerobie chcę dokładnie poznać zasadę działania seryjnego układu a nie robić w ciemno bo ktoś tak zrobił.
    znasz działanie układu, możesz go teraz śmiało przerabiać ...

  4. #194
    iknife's Avatar
    Data dołączenia
    May 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Rzeszów
    Auto
    A3
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.8 AGN
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    10 razy

    Domyślny

    Moja odma to jedna wilka improwizacja zrobiona przez poprzedniego właściciela.
    Kupię zbrojone przewody olejowe, ale powiedzcie mi czy samo podłączenie jest prawidowe.
    Fotki w wysokiej rozdzielczości:


    http://imageshack.us/a/img196/3776/xy5v.jpg


    http://imageshack.us/a/img829/1030/mkw1.jpg


    http://imageshack.us/a/img560/1575/d3tx.jpg


    http://imageshack.us/a/img832/4056/4ixp.jpg


    http://imageshack.us/a/img838/7198/e82i.jpg


    http://imageshack.us/a/img38/8615/9yde.jpg

  5. #195
    Uzieblo's Avatar
    Data dołączenia
    Dec 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Ząbki k.Warszawy
    Auto
    Volkswagen
    Model
    Inny
    Silnik
    3.2 BUB
    Pomógł
    11 razy
    Podziękował
    15 razy

    Domyślny

    POdłaczenie dobre, tylko to pękniecie i zagniecenia...

  6. Podziękowania dla Uzieblo za pomoc w problemie

    iknife (28-06-13)

  7. #196
    qba29dm
    Guest

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez iknife Pokaż post
    Moja odma to jedna wilka improwizacja zrobiona przez poprzedniego właściciela.
    Kupię zbrojone przewody olejowe, ale powiedzcie mi czy samo podłączenie jest prawidowe.
    zaraz po naprawie odmy zrób popraw instalację gazową, bo robił to druciarz i cieżko się patrzy na to :/

  8. Podziękowania dla qba29dm za pomoc w problemie

    iknife (28-06-13)

  9. #197

    Data dołączenia
    Nov 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Starogard gd
    Auto
    Audi
    Model
    S3 8L
    Silnik
    1.8T BAM
    Pomógł
    7 razy
    Podziękował
    5 razy

    Domyślny Budowa odmy w 1.8t

    Witam chodzi mi po głowie czemu konstruktorzy odmy w np AGU skomplikowali stytuację wpuszczająć odmę w kolektor dolotowy i przed turbinę.W kolektorze jest zaworek który odcina ją w momencie doładowania, ale czy nie łatwiej było by ją wpuścić tylko w dolot przed turbo? Wtedy często sprawiający problemy zaworek zostaje ominięty i problem z głowy chyba, że ma to jakiś negatywny wpływ, może chodzi tylko o fakt w którym przepustnica się zamyka i podciśnienie w dolocie jest mniejsze. I następne pytanie czy grzybek od odmy ma jakąś zasade działania tzn czy ma mieć normalny przelot między króćcami czy jest tam jaiś mechaniż z spręzynką (tak mi się wydaje ) który powinien zamykać jakiś krócieć? U mnie jest przelot w tym grzybku w każdą stronę i nie wiem czy tak on ma działać.

  10. #198
    Mnichu's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Ciechanów
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.8 AGN
    Pomógł
    3 razy
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Witam forumowiczów.
    Ja mam takie pytanie czy jednoczesny drobny wyciek korkiem spustu oleju, uszczelką miski olejowej oraz filtrem oleju mogą być przyczyną zapchanej odmy? Kiedyś dokręcałem filtr lekko i wycieków nie było żadnych a teraz mimo że jest lepiej dokręcony to i tak się poci. A może to zbieg okoliczności tylko? Przy zapchanej odmie w ogóle powstaje wzrost ciśnienia na filtrze?

    Sprawdziłem dziś czy da się zakręcić korek wlewu oleju na pracującym silniku i nie ma problemu nie unosi się żaden dym to samo się tyczy miejsca na bagnet. Problem się zaczął po wymianie uszczelki pod pokrywą zaworów.
    Ostatnio edytowany przez Mnichu - 09-07-13 o 11:17

  11. #199

    Data dołączenia
    Jun 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Bielawa, woj. Dolnośląskie
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8 AGN
    Pomógł
    5 razy
    Podziękował
    14 razy

    Domyślny

    zobacz czy plastik wychodzący nad filtrem oleju, patrząc od góry (tzw. odpowietrznik skrzyni korbowej) nie jest połamany u mnie był połamany i cały silnik się lepił od oleju po wymianie wróciło wszystko do normy

  12. #200
    Mnichu's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Ciechanów
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.8 AGN
    Pomógł
    3 razy
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Oglądałem całą odmę kilka razy i nic niepokojącego nie zauważyłem

Strona 20 z 38 PierwszyPierwszy ... 10181920212230 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •