Strona 3 z 8 PierwszyPierwszy 12345 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 21 do 30 z 72

Temat: jakie obroty silnika?

  1. #21

    Data dołączenia
    Apr 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Poznań
    Auto
    Audi
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Podziękował
    4 razy

    Domyślny

    dlaczego zatem vteki majace mniejszy moment obrotowy rozpedzaja sie tak samo jak tdi z wiekszym momentem ?
    No i patrzac na wykresy pracy silnika : wykres momentu obrotowego jest zrozumialy : dla mojego silnika dla obrtow 1,9 auto przyspiesza najbardziej, a o czym praktycznie mowi krzywa mocy ? Co to znaczy ze przy 3750 auto wytwarza najwieksza moc ?

  2. #22
    batman500's Avatar
    Data dołączenia
    May 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Rybnik
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Pomógł
    16 razy
    Podziękował
    10 razy

    Domyślny

    wplyw zapewne tez maja przelozenia w skrzynie biegow a v tec to silniki z zmienna faza rozrzadu co chyba rowniez poprawia jego efektywnosc a co oznacza moc przy 3,750? to ze wtedy wlasnie osiagasz tyle koni ile ma twoj silnik i przy tych obrotach osiagniesz najszybciej predkosc max auta

  3. #23
    Zbanowany Zbanowany
    Data dołączenia
    Aug 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    3miasto
    Auto
    VW GOLF 6 GTI
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    11 razy
    Podziękował
    30 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez skax Pokaż post
    Od zawsze mam pewien problem, wiec wreszcie moze ktos mi to rozjasni. O czym praktycznie swiadczy moment obrotowy i moc silnika ?
    http://autokult.pl/2010/07/18/zapomn...-mechanicznych

    Swoją drogą, możecie podrzucić "fabryczny" wykres AHF [110KM]? Chętnie porównałbym jak to ma się do wykresu z hamowni.

  4. #24
    batman500's Avatar
    Data dołączenia
    May 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Rybnik
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Pomógł
    16 razy
    Podziękował
    10 razy

    Domyślny

    r-r prosze bardzo

  5. The Following 2 Users Say Thank You to batman500 For This Useful Post:

    r-r (05-04-12),Szymanek31 (05-04-12)

  6. #25

    Data dołączenia
    Apr 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Poznań
    Auto
    Audi
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Podziękował
    4 razy

    Domyślny

    Skad mozna wziac podobne wykresy ?

  7. #26
    Golem1's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Pruszków
    Auto
    Audi a3
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Pomógł
    253 razy
    Podziękował
    15 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez skax Pokaż post
    Skad mozna wziac podobne wykresy ?
    Od Batmana500-

  8. #27

    Data dołączenia
    Apr 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Poznań
    Auto
    Audi
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Podziękował
    4 razy

    Domyślny

    z ciekawosci jak wyglada przebieg diesla SDI, v6 tdi 3.0 litra i ASZ

  9. #28
    batman500's Avatar
    Data dołączenia
    May 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Rybnik
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Pomógł
    16 razy
    Podziękował
    10 razy

    Domyślny

    Tu masz ASZ

    3.0 tdi nie posiadam w swych zbiorach ale mam 2,5

    A jako smaczek 4.0 V8

    a do tego sdi podaj kod silnika moze da sie cos zrobic
    Ostatnio edytowany przez batman500 - 05-04-12 o 14:39

  10. #29

    Data dołączenia
    Apr 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Poznań
    Auto
    Audi
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Podziękował
    4 razy

    Domyślny

    AGP i AQM i jak jeszcze mozna to ALH

    z czego to wynika ze te 1,9 tdi maja tylko punktowy maks moment a v6 ma ciagly jak w benzynach ?

    Edit kolejna rzecz ktora mnie bardzo dziwi :
    silnik AGR z 8l :
    1.9 TDI R4 1,9 l (1896 cmł), SOHC wtrysk 79,50 mm × 95,50 mm 19,5:1 90 KM (66 kW) przy 4000 obr/min 210 N•m przy 1900 obr/min 12,4 s 181 km/h

    Silnik 1,6 tdi z 8p:

    1.6 TDI[16] R4 1,6 l (1598 cmł), DOHC wtrysk common rail 79,50 mm × 80,50 mm 16,5:1 90 KM (66 kW) przy 4200 obr/min 230 N•m przy 1500-2500 obr/min 12,9 s 180 km/

    Ta sama moc, wiekszy moment obrotowy i do tego wiekszy zakres obrotow a do setki ma dluzej ?


  11. #30
    batman500's Avatar
    Data dołączenia
    May 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Rybnik
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Pomógł
    16 razy
    Podziękował
    10 razy

    Domyślny

    tak tylko inne pojemnosci przykladowo 120 km z silnika 1.9 duzo lepiej i efektywniej osiagniesz niz z 1.6 a tu masz jeszcze inne auta wiec inne masy i ten 2 jest jeszcze na common rail-u a z tego co kiedys czytalem to przy CR nie osiagniesz takiej mocy jak np na PD czy VP popatrz jeszcze na to ze w AGR sprezanie na cylindrach masz wieksze bo 19,5 a silnik z 8p 16,5

    ---------- Post dodany 05-04-12 o 16:02 ----------

    ALH



    AGP( benzyna bo tego AGP sdi nie mam)
    Ostatnio edytowany przez batman500 - 05-04-12 o 15:15

Strona 3 z 8 PierwszyPierwszy 12345 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •