Cytuj Oryginalnie napisane przez matbia Pokaż post
Panowie jest problem! Zajrzałem dziś pod maskę i ku mojemu zdziwieniu zobaczyłem coś niepokojącego widocznego na zdjęciu... Czyli odłamany króciec od zaworka DV z wężykiem od podciśnienia... obejrzałem to dokładnie i okazuje się że już musiał być kiedyś przyklejany bo widać ślady kleju... teraz pytanie co ja mam z tym zrobić, jest piątek, jestem w pracy, nadchodzi weekend a ja musze mieć samochód, nie mam bardzo czasu dłubać przy tym dlatego też pytanie jakie są negatywne skutki jazdy z takim uszkodzeniem? Oczywiście myślę że pewnie trzeba wymienić ten zawór i najpewniej będzie to BOV hybryda żeby nie kupować już ori dv. Ale czy ja mogę jeździć spokojnie przez ten weekend z odpiętym wężykiem?!
a no spowoduje zjawisko surge ktore bedzie niszczylo lopatki i lozyska turbiny,
i zalecam oryginalna dvke.