Strona 16 z 24 PierwszyPierwszy ... 61415161718 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 151 do 160 z 233

Temat: BLOW OFF

  1. #151

    Data dołączenia
    Jan 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Katowice
    Auto
    Audi S3
    Model
    S3 8L
    Silnik
    1.8T BAM

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez matbia Pokaż post
    Też tak myślałem ale ostatnio na majóvwce koledzy chcieli mi wmówić że na pewno 180. Ja będę niedługo pobierał tego blow offa hybrydowego jak się wygrzebie finansowo po remoncie zawiasu
    tego z properfektu za 350zl?

  2. #152
    nosscore's Avatar
    Data dołączenia
    May 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    Audi A3 1.8T Ambition
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AGU
    Pomógł
    7 razy
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    http://allegro.pl/blow-off-bov-dv-2-...258917898.html
    o takim z regulacją pisałem wcześniej. Na allegro można trafić takie lub podobne w dobrej cenie- trzeba szukać szukać szukać!
    Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą Błogosławionaśty między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego moment.
    Święta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy amen.


  3. #153

    Data dołączenia
    Jan 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Katowice
    Auto
    Audi S3
    Model
    S3 8L
    Silnik
    1.8T BAM

    Domyślny

    pisałem do properfektu w sprawie tego bova http://allegro.pl/show_item.php?item=3315072682 odpisali że ten BOV najlepiej stosować do S3 i wersji 225KM a do każdej innej niż AGU najlepiej stosować ten http://allegro.pl/blow-off-bov-vw-au...311057106.html ktoś może to potwierdzić nie bardzo mam jak zamontować i sprawdzić który bd najlepszy

  4. #154
    nosscore's Avatar
    Data dołączenia
    May 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    Audi A3 1.8T Ambition
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AGU
    Pomógł
    7 razy
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez shook Pokaż post
    pisałem do properfektu w sprawie tego bova http://allegro.pl/show_item.php?item=3315072682 odpisali że ten BOV najlepiej stosować do S3 i wersji 225KM a do każdej innej niż AGU najlepiej stosować ten http://allegro.pl/blow-off-bov-vw-au...311057106.html ktoś może to potwierdzić nie bardzo mam jak zamontować i sprawdzić który bd najlepszy
    Chyba napisali odwrotnie tzn do AGU http://allegro.pl/blow-off-bov-vw-au...11057106.html?, do każdego innego: http://allegro.pl/show_item.php?item=3315072682&

    W mojej AGU siedzi dokładnie ten model: http://www.properfekt.pl/images/stor...a/typ1/001.jpg
    BOV Typ I Nie mam błędów, auto jedzie jak trzeba. Obecnie jednak chyba bym poszedł w hybrydę-link podawałem wcześniej.
    Jeśli ciągle masz wątpliwości proponuję popytać na forum i poprosić, aby ktoś Ci udostępnił taki na godzinę dwie, aby zamontować, zrobić kilka km i zobaczyć jak się auto zachowuje, ew wtedy zamawiać taki lub inny.
    Ostatnio edytowany przez nosscore - 18-06-13 o 17:01
    Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą Błogosławionaśty między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego moment.
    Święta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy amen.


  5. #155
    matbia's Avatar
    Data dołączenia
    Aug 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Otwock
    Auto
    Audi A4 B6 Avant 1,9
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    11 razy

    A3 8L 1,8T ARZ 99' 150KM
    A4 B6 AVANT 1,9TDI AFV 04' 131KM+

  6. #156
    nosscore's Avatar
    Data dołączenia
    May 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    Audi A3 1.8T Ambition
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AGU
    Pomógł
    7 razy
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez matbia Pokaż post
    ten zawór będzie działał tak samo jak standardowa dv-ka, chyba że nie wepniesz ją w TIP-a. Ten sam efekt osiągniesz wyciągając fabryczną dv-kę z TIP-a. Sam kiedyś tak jeździłem, gdy regenerowałem blow-off
    Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą Błogosławionaśty między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego moment.
    Święta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy amen.


  7. #157
    hemp's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Ciechanów
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AGU
    Podziękował
    4 razy

    Domyślny

    postanowilem z kolegą zainwestowac w blow offa
    ja mam AGu z LPG po programie na 182hp
    a on Serie z LPG ( ale nie planuje nic robic w tym roku )
    kolega sie przestraszsyl bo powiedzieli mu koledzy ze w serii AGU Bov moze narobic klopotu.

    wiec pisze w sprawie jego Seryjnego AGU
    przeczytalem wiele postow i stron internetowych lecz nadal mam watpliwosci..

    1.8T Agu + Lpg Seria.

    podejdzie blow off i bedzie wyrazny sssyk ??? czy mogą byc problemy?? bo wiele osob pisze ze w serii to tylko moze sie pogorszyc

    properfekt ?
    Ostatnio edytowany przez hemp - 20-06-13 o 05:39

  8. #158
    nosscore's Avatar
    Data dołączenia
    May 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    Audi A3 1.8T Ambition
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AGU
    Pomógł
    7 razy
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez hemp Pokaż post
    postanowilem z kolegą zainwestowac w blow offa
    ja mam AGu z LPG po programie na 182hp
    a on Serie z LPG ( ale nie planuje nic robic w tym roku )
    kolega sie przestraszsyl bo powiedzieli mu koledzy ze w serii AGU Bov moze narobic klopotu.

    wiec pisze w sprawie jego Seryjnego AGU
    przeczytalem wiele postow i stron internetowych lecz nadal mam watpliwosci..

    1.8T Agu + Lpg Seria.

    podejdzie blow off i bedzie wyrazny sssyk ??? czy mogą byc problemy?? bo wiele osob pisze ze w serii to tylko moze sie pogorszyc

    properfekt ?
    często najwięcej do napisania i powiedzenia mają Ci, co nigdy nie sprawdzali i nie mieli z tym styczności. Proponuję porzyczyć, wstawić i sprawdzić jak to działa, wtedy myśleć co dalej i ew kupić. Ja tak zrobiłem. W Wawie jeśli ktoś chce, to mogę udostępnić do testowania Blow off properfekt typu 1 2-tłoczkowy. U siebie w serii AGU (seryjny komp) miałem małe kłopoty o których wspomniałem wcześniej w tym temacie-sprężyna była za słaba, i oringi się zużyły, to wszystko. Obecnie mam AGU ciągle bez programu, bo program mi przy obecnym setupie nic nie da, auto ma około 180 KM i jest ok.
    Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą Błogosławionaśty między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego moment.
    Święta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy amen.


  9. #159
    matbia's Avatar
    Data dołączenia
    Aug 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Otwock
    Auto
    Audi A4 B6 Avant 1,9
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    11 razy

    Domyślny

    Panowie jest problem! Zajrzałem dziś pod maskę i ku mojemu zdziwieniu zobaczyłem coś niepokojącego widocznego na zdjęciu... Czyli odłamany króciec od zaworka DV z wężykiem od podciśnienia... obejrzałem to dokładnie i okazuje się że już musiał być kiedyś przyklejany bo widać ślady kleju... teraz pytanie co ja mam z tym zrobić, jest piątek, jestem w pracy, nadchodzi weekend a ja musze mieć samochód, nie mam bardzo czasu dłubać przy tym dlatego też pytanie jakie są negatywne skutki jazdy z takim uszkodzeniem? Oczywiście myślę że pewnie trzeba wymienić ten zawór i najpewniej będzie to BOV hybryda żeby nie kupować już ori dv. Ale czy ja mogę jeździć spokojnie przez ten weekend z odpiętym wężykiem?!

    A3 8L 1,8T ARZ 99' 150KM
    A4 B6 AVANT 1,9TDI AFV 04' 131KM+

  10. #160
    nosscore's Avatar
    Data dołączenia
    May 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    Audi A3 1.8T Ambition
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AGU
    Pomógł
    7 razy
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez matbia Pokaż post
    Panowie jest problem! Zajrzałem dziś pod maskę i ku mojemu zdziwieniu zobaczyłem coś niepokojącego widocznego na zdjęciu... Czyli odłamany króciec od zaworka DV z wężykiem od podciśnienia... obejrzałem to dokładnie i okazuje się że już musiał być kiedyś przyklejany bo widać ślady kleju... teraz pytanie co ja mam z tym zrobić, jest piątek, jestem w pracy, nadchodzi weekend a ja musze mieć samochód, nie mam bardzo czasu dłubać przy tym dlatego też pytanie jakie są negatywne skutki jazdy z takim uszkodzeniem? Oczywiście myślę że pewnie trzeba wymienić ten zawór i najpewniej będzie to BOV hybryda żeby nie kupować już ori dv. Ale czy ja mogę jeździć spokojnie przez ten weekend z odpiętym wężykiem?!
    Zawór nie będzie się swobodnie otwierał aby uwolnić nadmiar powietrza z układu, i jednocześnie nie będzie trzymał wysokiego ciśnienia. Chyba zauważyłeś znaczny ubytek mocy? Masz to chyba od dłuższego czasu skoro jeździsz i nie widzisz różnicy. Jak potrzebujesz ori DV to mam na zbyciu sprawną.
    Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą Błogosławionaśty między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego moment.
    Święta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy amen.


Strona 16 z 24 PierwszyPierwszy ... 61415161718 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •