Cytuj Oryginalnie napisane przez Siks Pokaż post
W swoim 1.6 AVU miałem podobną sytuację. Temp. była robocza a na blacie (wskaźnikach) pokazywało 95-97 stopni. Padł Ci najprawdopodobniej silniczek krokowy, napędu wskazówki temperatury cieczy. Za pierwszym razem pomogło wyczyszczenie tego silniczka. Teraz znowu zaczął wariować i został wymieniony, bo trupa drugi raz nie dało by się reanimować. http://allegro.pl/silniczek-tem-i-pa...332324471.html

Przejeździłem na walniętym silniczku jakieś 2000 tyś km, i się nie grzał. A jeżeli boisz się o temperaturę, to na climatronicu kanał 49 i kontroluj podczas jazdy.
Dzięki, to musi być ten silniczek, prawdopodobnie padł kompletnie bo przez instalacje najprawdopodobnie poszło jakieś zwarcie które usamżyło czujnik temperatury i pewnie właśnie ten silniczek.

Co do klimatronica i kodów to wiem... już sprawdzałem i działa ok, temperatury też w porządku jak jadę a z kasą krucho więc chyba daruje sobie ten silniczek póki nie spłacę długów :]

Pozdrawiam!