Cytuj Oryginalnie napisane przez pomocnik Pokaż post
Nie popadajmy też w skrajności, jak ktoś chce się dzielić wiedzą to to robi, a jak ktoś nie chce to tego nie robi.
Nie liczcie na to, że ktoś, kto poświęcił na to niemało czasu, wrzuci na forum plik w autocadzie, a pół forum wytnie je sobie na cnc (pomijam już nawet konieczność modyfikacji zacisku etc.) .
Dyskusja powinna być merytoryczna, za dużo tutaj osobistych wycieczek.
Swoją drogą, pierwsza najważniejsza zasada: nie zaglądaj komuś do portfela, a więc pisanie o US i pochodnych to już przesada. Z homologacją to też raczej ciągnięcie bicia piany, aniżeli faktyczne argumenty, ale to zostało już wyjaśnione.
Glos rozsądku się odezwał pewnie racjonalna część forum to potwierdza.

A tu link z allegro
http://allegro.pl/show_item.php?item=5886541056#thumb/1

999zl zestaw na wspomnianym zacisku z cayenne tyl kompletnie beznadziejnie dzialajacy, ale sprzedajacy pisze, ze ma takie same i sobie chwali , w cenie sa w adaptery ktore wycenia na 200zl(mozna kupic osobno) czyli liczac jak OLIVIER08 czy mariusz11111 - 200zl dal za zaciski i 800zl wola za adaptery w zestawie o zgrozo co za zlodziej, pomijam fakt ze to po prostu nie dziala, zaciski bez jakiegokolwiek malowania, czyszczenia, stare zmeczone zyciem. Mozecie chlopaki smialo kupowac - polecam ten downgrade, dzieki temu wasze a3,s3 beda hamowac gorzej niz w serii ale za to za jaka kase