Strona 22 z 89 PierwszyPierwszy ... 1220212223243272 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 211 do 220 z 888

Temat: [8P] Bordnetz - wersje zamienne, kodowanie, porady (RM 2004-2009)

  1. #211
    St4chu's Avatar
    Data dołączenia
    May 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Łódzkie
    Auto
    Audi RS3 2011
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.5 TFSI - CEPA (340 KM)
    Podziękował
    13 razy

    Domyślny

    Ludzie pomocy na szybko zmienilem borda A na N nie sprawdzałem za dużo dziś ku mojemu zdziwieniu okazało się że zamiast wstecznego swieci mi przeciwmgielne i odawrotnie zamiast przeciw mgielnego świeci mi wsteczny :/ oprócz tego miga mi oświetlenie w środku podświetlenie przycisków i climatronik może ktoś pomoże mogę wrzucić jakie mam kodowania jeśli trzeba. Aha i wyświetla bład zacisku nr 30 przerwa w obwodzie :/

  2. #212
    Golem1's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Pruszków
    Auto
    Audi a3
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Pomógł
    253 razy
    Podziękował
    15 razy

    Domyślny

    Sprawdź sobie czy nie zakodowałeś sobie auta pod ruch lewostronny, bo wtedy światła od wstecznego i przeciwmgielnego będą świecić odwrotnie.
    Doposażanie - Elektryka - Diagnostyka Grupy VAG

  3. #213
    St4chu's Avatar
    Data dołączenia
    May 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Łódzkie
    Auto
    Audi RS3 2011
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.5 TFSI - CEPA (340 KM)
    Podziękował
    13 razy

    Domyślny

    Tak sprawdzałem jest zakodowane prawostronne. Po zamianie na lewostronny żadne z tych swiateł nie świeci. Zrobiłem test elektryki i się okazało że gdy załączam światło wsteczne przez test zapala się przeciwmgielne, a gdy przeciwmgielne wsteczne vcds pokazuje nazwy dobrze ale załącza odwrotnie jak by odwrotne było wyjście pinów tak samo jest ze światłami postojowymi gdy jes załacze interfejsem zapalają się światła boczne kierunkowskazów no i nabardziej dobijające miganie nieustanne światełek deski :/ ma ktoś jakieś sugestie ??
    Ostatnio edytowany przez St4chu - 15-09-12 o 23:05

  4. #214
    kulfon's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    PD-ZACH
    Auto
    BMW 320Ad xdrive
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    12 razy
    Podziękował
    16 razy

    Domyślny

    może coś nie tak z przekaźnikami?spróbuj włożyć te ze starego borda

  5. #215
    St4chu's Avatar
    Data dołączenia
    May 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Łódzkie
    Auto
    Audi RS3 2011
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.5 TFSI - CEPA (340 KM)
    Podziękował
    13 razy

    Domyślny

    Mixowałem już nimi na wszystkie sposoby :/ rozebrałem też borda nie widać żadnych uszkodzeń hmmm jest ktoś jeszcze kto montował Model N ?? I jeszcze jedno zauwżyłem też bajt 25 w którym są try opcje do zmiany podobno miały się kończyć na 23 bajcie ?? Taki wyskakuje błąd tego sterownika Znaleziono 1 błąd:
    00926 - Zacisk 30
    011 - Przerwa w obwodzie
    Ramka zamrożona:
    Stan błędu: 01101011
    Priorytet błędu: 4
    Częstość błędu: 1
    Wew.licznik błędów: 141
    Przebieg: 56688 km
    Wskaźnik czasu: 0
    Data: 2012.09.15
    Czas: 22:02:00

    Ramka zamrożona:
    ON
    Napięcie: 5.00 V
    ON
    ON
    OFF
    OFF
    OFF
    Ostatnio edytowany przez St4chu - 17-09-12 o 07:00

  6. #216
    morgan's Avatar
    Data dołączenia
    May 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    PL
    Auto
    Audi
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0T AXX
    Pomógł
    49 razy
    Podziękował
    14 razy

    Domyślny

    czyli tak jak przypuszczałem - mamy odpowiedź. 10tki okazały się być wadliwe pod względem pomocnika długiego kodowania, stąd te problemy.
    Nieprawda, tu wcale nie chodzi o "10tkę". Podejrzewam, że to kwestia samego kabla, tego konkretnego egzemplarza, jesli już miałoby coś być z nim nie tak. Na "słabych" kablach może się zdarzyć, że nie z każdym sterownikiem się połączy lub nie wszystko będzie można zrobić tak jak w tej właśnie sytuacji u Kulfona i Wneka. Trzeba kupić porządny kabel i wtedy problemów nie ma. Czym się bawicie (jaki kabel)?

  7. #217
    wneku321's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wrocław
    Auto
    VW GOLF 7.5 GTI PP
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    9 razy
    Podziękował
    10 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez St4chu Pokaż post
    Mixowałem już nimi na wszystkie sposoby :/ rozebrałem też borda nie widać żadnych uszkodzeń hmmm jest ktoś jeszcze kto montował Model N ?? I jeszcze jedno zauwżyłem też bajt 25 w którym są try opcje do zmiany podobno miały się kończyć na 23 bajcie ?? Taki wyskakuje błąd tego sterownika Znaleziono 1 błąd:
    00926 - Zacisk 30
    011 - Przerwa w obwodzie
    Ramka zamrożona:
    Stan błędu: 01101011
    Priorytet błędu: 4
    Częstość błędu: 1
    Wew.licznik błędów: 141
    Przebieg: 56688 km
    Wskaźnik czasu: 0
    Data: 2012.09.15
    Czas: 22:02:00

    Ramka zamrożona:
    ON
    Napięcie: 5.00 V
    ON
    ON
    OFF
    OFF
    OFF
    Tak jak mówi morgan może to być wina kabla ale sprawdź też na elektrodzie dosłownie wczoraj mocno wertowałem tam i znalazłem taki błąd i chyba był opis czemu tak sie dzieje !
    _______________________
    205 KM 425 Nm =>> 269 KM 415 =>> 3??

  8. #218
    St4chu's Avatar
    Data dołączenia
    May 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Łódzkie
    Auto
    Audi RS3 2011
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.5 TFSI - CEPA (340 KM)
    Podziękował
    13 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez wneku321 Pokaż post
    Tak jak mówi morgan może to być wina kabla ale sprawdź też na elektrodzie dosłownie wczoraj mocno wertowałem tam i znalazłem taki błąd i chyba był opis czemu tak sie dzieje !
    Cały wieczór poswięciłem na szukaniu tego problemu w Elektrodzie ale niestety nie jestem w stanie tego znaleźć może przejrzysz historię ??

  9. #219
    St4chu's Avatar
    Data dołączenia
    May 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Łódzkie
    Auto
    Audi RS3 2011
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.5 TFSI - CEPA (340 KM)
    Podziękował
    13 razy

    Domyślny

    Witam problem rozwiązany częściowo zauważyłem że moje kodowanie jest inne niż Czaro10. Opcje w kodowaniu zaznaczone te same ale cyfry w kodowaniu się nie zgadzały, wiec spisałem kodowanie okazało się że weszło bez problemu kierunki wróciły na miejsce wsteczny też i przeciwmgielny. Zmieniło się też mruganie w kokpicie wcześniej mrugało po zapaleniu świateł i gasło po wyłączeniu a teraz mruga po zgaszeniu :/ na zapalonych juz jest ok pozostał tylko ten błąd 00926 - Zacisk 30 011 - Przerwa w obwodzie. Może ktoś się wypowie albo zapoda kodowanie z 30 bitowego bordnetza

  10. #220
    Golem1's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Pruszków
    Auto
    Audi a3
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Pomógł
    253 razy
    Podziękował
    15 razy

    Domyślny

    Porównaj sobie z tym kodowaniem:
    118A0F8190141380EF00000A0000000000094E056406040364 A000000000
    lub
    158E0F8190141380EF00000A0000000000094E056406040364 A000000000
    St4chu napisz jakiego masz tego borda z literą N chodzi mi o jego numer będziesz miał go w prawym górnym okienku na VCDS-ie w gr. 09.

Strona 22 z 89 PierwszyPierwszy ... 1220212223243272 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 5 users browsing this thread. (0 members and 5 guests)

Tags for this Thread

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •