Ja wybaczamAle nie krzywdz wiecej w ten sposób swojej miłości bo na dłuższą mete tego nie wytrzyma... Przyejmnej jazdy życze...
![]()
Ja wybaczamAle nie krzywdz wiecej w ten sposób swojej miłości bo na dłuższą mete tego nie wytrzyma... Przyejmnej jazdy życze...
![]()
|
Witam
ostatnio mojej A3 brakuje mocy 1,9 TDI 110 KM.
1 odpalnie (luz):
*przy przy gazowaniu max 3 tys obrotów i potrafi nawet zgasnąć silnik.Po ponownym odpaleniu slinik na początku chodzi nie równo ale po chwili wszystko wraca do normy i przyszpiesza i jest wszytko ok.
Podczas jazdy:
* max 3 tys obrotów i przyspiesza bardzo powoli (nie gaśnie jak na luzie) wystarczy ze wyłącze silnik i włącze ponownie i znów jest wszytko ok.
Czy ktos może potrafi określić co jest powodem?
Z góry dziękuje
mam taki problem. silnik 1.9 tdi 90 koni
na moc i zbieranie się nie narzekałem, ale ostatnio od 120 km/h w górę kończy się moc, nie chce więcej jechać chyba ze z górki troszkę pociągnie więcej, gwałtownie to się kończy bo czuć aż takie szarpniecie. jak to się stanie to już na niższych prędkościach tez nie ma mocy aż muszę zresetować podczas jazdy gasząc silnik i odpalać go znowu.
wymieniłem przepływomierz ale nadal to się dzieje. nie mam pojęcia co to może być. proszę o pomoc
wpisz sobie w wyszukiwarke slowo "notlauf" , a ilosc postow, odpowiedzi, rozwiazan cie docisnie
klasyczny przypadek, auto wchodzi w tryb awaryjny, po zgaszeniu i odpaleniu jest teoretycznie "ok"
jezdzij tak dlaej i gas sobie podczas jazdy i wlaczaja, a niedlugo nie bedziesz mial czym jezdzic
szukac i czytac
Nie pomagam na PW, nie muszę
Od tego jest forum i tematy na nim
witam zdecydowanie stawiałbym na zaworek N75 głownie chodzi mi o typ silnika AGR sam miałem ten problem ze powyżej 120km/h traci mocodpale i jedzie dalej dobrze do magicznych 120 ;p wymieniłem i problem z głowy
![]()
Witam , jestem nowy wiec prosze o wyrozumialosc. Mam problem z moja turbina ,chodzi o to ze gdy dostanie za duzych obrotow to jest rozanczana przez kompa czyli wchodzi w tryb awaryjny . 1 moja wizyta polegala na czyszczeniu turbiny , pojezdzilem tak z miesiac problem wystapil ponownie 2 wizyta w ramach reklamacji nie wiem dokladnie co zrobil ten mechanik ale bylo ok jakis czas , nastepnie 3 wizyta bo ponownie wystapil ten problem zostala wymieniona gruszka bo sie zacinala nie byla ona nowa tylko uzywana dodam, po tej wymianie bylo dobrze z jakies 3 miesiace czyli wmiare dlugo , a wczoraj ponownie pojawil sie ten sam problem . Juz nie wiem co robic wiec moze ktos da mi jakas dobra rade ?
Raczej turbo mówi papa. Podpinałeś auto pod kompa?
az tak nie zaglebialem sie w diagnostyke tego mechanika , wiec ciezko mii powiedziec czy byl podpinany czy nie . sadze ze to podstawa by moc zaczac poszukiwania usterki wiec mysle ze chyba to robil .
No ok, ale chyba coś nie tak, skoro jesteś u niego średnio raz na kilka miesięcy.
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)