Strona 27 z 62 PierwszyPierwszy ... 17252627282937 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 261 do 270 z 618

Temat: Instalacja gazowa LPG w Audi A3 1.8 Turbo

  1. #261

    Data dołączenia
    Nov 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    gregor10.pl
    Auto
    dope
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0T AXX
    Pomógł
    151 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez rocklight666 Pokaż post
    Witam
    Planuje zamontować u mojej A3 1,8T 180KM quattro instalację gazową, jakie zakłady polecicie w okolicach Wrocławia lub Katowic ??
    Uderz do mnie na PW to dostaniesz kontakt do najlepszego gościa we Wrocławiu. Najwyższy poziom jesli chodzi o montaż i obsługe. Auto będzie tak wystrojone że nic tylko lać gaz i jeździć a nie co chwila poprawiać. Moc benzyna /gaz 100% ta sama, a to już niewielu potrafi....

  2. #262

    Data dołączenia
    Jun 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    we
    Auto
    3BG
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    27 razy
    Podziękował
    50 razy

    Domyślny

    ziutek1981, jak nie wiesz nie wprowadzaj ludzi w błąd. Możliwe jest spalanie PB i LPG i nie musi to być silnik z bezpośrednim wtryskiem paliwa. Przyczyn może być wiele np. źle dobrane podzespoły lub nie wystrojona instalacja

  3. #263

    Data dołączenia
    Mar 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Częstochowa
    Auto
    Audi A3 LPG BRC
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AUQ

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez r4d3on Pokaż post
    ziutek1981, jak nie wiesz nie wprowadzaj ludzi w błąd. Możliwe jest spalanie PB i LPG i nie musi to być silnik z bezpośrednim wtryskiem paliwa. Przyczyn może być wiele np. źle dobrane podzespoły lub nie wystrojona instalacja
    Kolego chyba napisałem że jeśli kolega się upewni że spala PB i LPG przy odpowiednim poziomie paliwa to znaczy ze jest cos nie tak z instalacją i powinien udać sie do gazownika.

    ---------- Post dodany 17-10-12 o 19:36 ----------

    Cytuj Oryginalnie napisane przez mathrix Pokaż post
    Ja mam od 15tys km BRC Sequent 24 w 1.8t i nie narzekam. Nie nie rzuca, nie szarpie, mało pali, szybko jeździ- czego chcieć więcej?
    Tylko zimą jak jest zimny, to trochę się dławi na starcie z jałowych obrotów. Nie miałem czasu w ostatnią zimę odwiedzić gazownika żeby rzucił okiem.

    Ja również zamontowałem BRC, przejechałem 13000 km po montażu i wszystko smiga jak należy. Spalanie na poziomie 10-10,5 l z przewaga jazdy poza miastem.

  4. #264
    jasiu_cisek's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Żagań
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T ARZ
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    Panowie a jaki macie ustawiony sygnał obrotów?? Chodzi mi o wartość

  5. #265

    Data dołączenia
    Nov 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    gregor10.pl
    Auto
    dope
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0T AXX
    Pomógł
    151 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    2.2v sygnal z cewki

  6. Podziękowania dla gregor10 za pomoc w problemie

    jasiu_cisek (18-10-12)

  7. #266
    rocklight666's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    ___________
    Auto
    AUDI A3 quattro
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AJQ
    Pomógł
    raz

    Domyślny

    Mogę z czystym sumieniem polecić firmę pod szyldem V-GAZ, sprawdziło się to co napisał gregor10.

  8. #267

    Data dołączenia
    Dec 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    wrocław
    Auto
    audi
    Model
    Inny
    Silnik
    inny

    Domyślny

    Witam mam okazje kupić audi z silnikiem 1.8 turbo 180km z 1997 roku. Jest w nim zainstalowana instalacja gazowa firmy stag 4 z reduktorem zaworów do 200km. Proszę o wasze opinie czy taka instalacja jest ok do tego silnika? Ogólnie opinie o tej instalacji... Proszę również o pomoc na co zwrócić uwagę przy kupnie audi z lpg? dodam, że będzie to moje pierwsze auto z lpg. Dzięki i pozdrawiam

  9. #268
    domel79's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Gniezno
    Auto
    VW
    Model
    Inny
    Silnik
    2.0TDI BMM
    Pomógł
    311 razy
    Podziękował
    12 razy

    Domyślny

    50plm090 a czytac sie nie chce czy na przymusowy urlop mam cie wysłac
    w tym temacie juz wszystko zostało napisane

  10. #269
    mathrix's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Szczecin
    Auto
    Smerfetka
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.8T ARZ
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Sprawdzaj auto od zimnego silnika. Najlepiej z samego rana, zeby właściciel nie zdążył rozgrzać silnika wczesniej w drodze po bułki na śniadanie. Notuj wszystko.
    Sprawdź jak i kiedy auto się przełącza z benzyny na LPG, czy zimny silnik pracuje stabilnie, czy obroty nie skaczą, czy po przełączeniu na LPG silnik nie zdycha, nie muli, obroty czy nie skaczą. Sprawdź grubości przewodów, książkę serwisową, jak często był robiony przegląd instalacji, wymieniane filtry itd. Atest butli jest na 10lat chyba, więc sprawdz ile tego atestu zostało. Sprawdź ciśnienie sprężania w komorach spalania. LPG wypala zawory, więc mocno obniżone ciśnienie sprężania może świadczyć o konieczności zainteresowania się kapitalką silnika. Sprawdź stan wydechu. Siarka w spalinach powoduje szybsze zużywanie się elementów wydechu- a ten też kosztuje. Sprawdź gazy wylotowe na benzynie i na LPG, ale nie dla norm ogólnych tylko dla tego modelu auta, z tym silnikiem. Ile kkm właściciel zrobił na LPG. Po 50-70kkm reduktor może nadawać się powoli do wymiany (300-600zł + robota). Sprawdź stan filtra gazu- jego stan może świadczyć o miejscach gdzie auto było tankowane. Oczywiście sprawdź szczelność instalacji. Sprawdź opinie nt. druciarza który ją założył. Spisz model reduktora, wtrysków, wielozaworu i innych newralgicznych elementów instalacji o których mowa w temacie i sprawdź co to jest i do jakiego typu instalacji. Podczas jazdy poprzełączaj sobie między zasilaniem benzynowym i LPG, sprawdz czy są duże różnice w mocy i momencie obr.- jeżeli różnica jest wyraźna to albo jest jakaś kicha, alby instalacja jest wysterowana bardzo ekonomicznie. Sprawdź jak auto jeździ na benzynie, czy równo, czy nie dymi itd. Sprawdź jak właściciel jeździ na zimnym silniku- jak się popisuje, a silnik ma 30stC, to troche lipa.

    Wszystko notuj, bo jak nie wiesz czy coś jest dobre czy złe, to później sprawdzisz w necie, albo kolega mechanik Ci powie. Wiele z tych badań zrobią jedynie stacje diagnostyczne, albo DOBRZY mechanicy. Taki co poluka, postuka, pomlaszcze niczego ciekawego nie znajdzie.

    Pozdro.

    Życie jest za krótkie żeby jeździć dieslem...

  11. #270

    Data dołączenia
    Jun 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    we
    Auto
    3BG
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    27 razy
    Podziękował
    50 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez 50plm090 Pokaż post
    1.8 turbo 180km z 1997 roku
    wydaje mi się że nie było w tym roczniku 180KM musi być jakiś dłubany, co do instalki to za duzo nie napisaleś oprocz sterownika. Jeśli montaż jest przeprowadzony zgodnie ze sztuką auto jeździ tak samo jak na pb.

Strona 27 z 62 PierwszyPierwszy ... 17252627282937 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •