
Oryginalnie napisane przez
alexigor2000
Już po bólu. Moduł mam literką M.Lampy tak jak pisałem bi-xenon z led drl.Kupiłem przejściówki które będę sprzedawał.Nie obyło się bez sporej kombinacji.Przejściówki które są w sprzedaży nie nadają się po lifcie.Przewód do bi-xenonów trzeba ciągnąć od modułu a nie jak mnie zapewniano w moim przypadku że jest to zbyteczne.Adaptacja trwa chwilę CH i LH bez problemów a doświetlanie zakrętów raczej nie wykonalne.Brak takiej opcji.Jeden zawodnik z Łodzi wymiękł i całe szczęście bo nie dał by rady.(Miała chęci ale był za cienki)Drugi to już stary wyjadacz nie tani ale warto było.Około 5 godzin pracy nowe kostki i kilka pinów do modułu.Problem polegał na sterowaniu długich a w bordzie były już zajęte piny do tylnych ledów.Co gorsza ledy z przodu to nie pozycje.Muszą przygasać przy migaczach i jako drl palą się mocno a jako pozycja słabiej.Tak ma być i przejściówka z alledrogo trochę mieszała i nie radziła sobie.Sprzedający zapewniał że wszystko będzie fangać ale moja radość trwała krócej niż przelew za te redukcje.Teraz mogę sobie z fisu włączyć nie skandynawie tylko drl w pozycji 0 na pokrętle i po włączeniu zapłonu mam drl zawsze zapalone.Kolega skopiował sobie ustawienia modułu i może znajdzie lepszy soft co umożliwi doświetlanie przez halogeny zakrętów.