Strona 25 z 89 PierwszyPierwszy ... 1523242526273575 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 241 do 250 z 888

Temat: [8P] Bordnetz - wersje zamienne, kodowanie, porady (RM 2004-2009)

  1. #241
    czaro10's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Mazowsze
    Auto
    Audi
    Model
    S3 8V
    Silnik
    inny
    Pomógł
    558 razy
    Podziękował
    68 razy

    Domyślny

    Przejściówki które są w sprzedaży nie nadają się po lifcie.Przewód do bi-xenonów trzeba ciągnąć od moduł
    Nadają się tak samo jak do przedlifta i tak samo trzeba ciągnąć po kablu tu i tu. Chyba, że trafiles na takiej jak ja, gdzie musialem jeszcze piny zamieniac. W efekcie wywalilem to gowno i zrobilem bez przejsciowek jak trzeba.
    Ostatnio edytowany przez czaro10 - 05-10-12 o 18:32

  2. #242
    Dominik_m's Avatar
    Data dołączenia
    Dec 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Śląsk
    Auto
    Audi
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0TDI BMN
    Pomógł
    45 razy
    Podziękował
    35 razy

    Domyślny

    Wie ktoś może gdzie wyłączyć sprawdzanie żarówek tablicy rejestracyjnej w bordzie 8P0 907 063N (polift). Moj VCDS nie ma już helpera do poliftów - będę wdzięczny za pomoc.
    2.0 TDI -> 201KM / 416Nm

  3. #243
    borys1822's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kielce/Leeds
    Auto
    Audi a3-->S3
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    3.2 BUB
    Pomógł
    64 razy
    Podziękował
    15 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez alexigor2000 Pokaż post
    Już po bólu. Moduł mam literką M.Lampy tak jak pisałem bi-xenon z led drl.Kupiłem przejściówki które będę sprzedawał.Nie obyło się bez sporej kombinacji.Przejściówki które są w sprzedaży nie nadają się po lifcie.Przewód do bi-xenonów trzeba ciągnąć od modułu a nie jak mnie zapewniano w moim przypadku że jest to zbyteczne.Adaptacja trwa chwilę CH i LH bez problemów a doświetlanie zakrętów raczej nie wykonalne.Brak takiej opcji.Jeden zawodnik z Łodzi wymiękł i całe szczęście bo nie dał by rady.(Miała chęci ale był za cienki)Drugi to już stary wyjadacz nie tani ale warto było.Około 5 godzin pracy nowe kostki i kilka pinów do modułu.Problem polegał na sterowaniu długich a w bordzie były już zajęte piny do tylnych ledów.Co gorsza ledy z przodu to nie pozycje.Muszą przygasać przy migaczach i jako drl palą się mocno a jako pozycja słabiej.Tak ma być i przejściówka z alledrogo trochę mieszała i nie radziła sobie.Sprzedający zapewniał że wszystko będzie fangać ale moja radość trwała krócej niż przelew za te redukcje.Teraz mogę sobie z fisu włączyć nie skandynawie tylko drl w pozycji 0 na pokrętle i po włączeniu zapłonu mam drl zawsze zapalone.Kolega skopiował sobie ustawienia modułu i może znajdzie lepszy soft co umożliwi doświetlanie przez halogeny zakrętów.
    piny sa zajete, sa za co innego odpowiedzialne, mozesz tak naprawde przepiac we wtyczce przy lampie, lub uciac i dolutowac i tak pewnie zrobiles

  4. #244
    Zbanowany Zbanowany
    Data dołączenia
    Aug 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    kuj-pom
    Auto
    AUDI a4 b8
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Panowie jak aktywować przednie halogeny jako światła dzienne ,ale żeby działały na auto czyli w dzień halogeny a jak sie ściemni przez czujnik światła aktywowały by sie mijania ? da sie ?

    Bordnetz - 8P0-907-279-K org nie przekładany

    nie wiem czy było już gdzieś ale u mnie funkcja advance menu w bajcie 23 chyba daje dodatkowe 2 opcje w menu tj:

    - włączenie / wyłaczenie dziennych
    - ustawienie czasu fallow to home

  5. #245
    dkamosinski's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    katowice/cork, ire
    Auto
    audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Pomógł
    4 razy
    Podziękował
    9 razy

    Domyślny

    Ja mam K I da sie ale nie pamietam ktory byte, dwie strony wczesniej sa zrzuty kodowania podpatrz tam, sa po polsku. Chcialem to znalezc ale na tel te obrazki Takie male a po powiekszeniu nieczytelne.

    btw Czy ktos moze wrzucic foto przekaznikow borda P please,

    Sent from my HTC One X using Tapatalk 2

  6. #246
    czaro10's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Mazowsze
    Auto
    Audi
    Model
    S3 8V
    Silnik
    inny
    Pomógł
    558 razy
    Podziękował
    68 razy

    Domyślny

    Dzienne halogenami bajt 17 bit 4



    Cytuj Oryginalnie napisane przez dzaga1986 Pokaż post
    u mnie funkcja advance menu w bajcie 23 chyba daje dodatkowe 2 opcje w menu tj:

    - włączenie / wyłaczenie dziennych
    - ustawienie czasu fallow to home
    W moich poliftowych zegarach jest ta 1 opcja. Drugiej nie ma.

  7. #247
    Zbanowany Zbanowany
    Data dołączenia
    Aug 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    kuj-pom
    Auto
    AUDI a4 b8
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez czaro10 Pokaż post
    Dzienne halogenami bajt 17 bit 4






    W moich poliftowych zegarach jest ta 1 opcja. Drugiej nie ma.

    dzięki, sprawdzę co do opcji menu to chyba jeszcze coś doszło ale muszę sprawdzić. Dopiero zacząłem zabawę z kabelkiem, sukcesywnie będę się rozwijał ;D

  8. #248
    dkamosinski's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    katowice/cork, ire
    Auto
    audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Pomógł
    4 razy
    Podziękował
    9 razy

    Domyślny

    Bord P ma Takie same przekazniki jak na zdjeciu Czaro kilka stron wczesniej


    W bordzie P zrobilem jak polecil kolega Stachu w bajcie 7 zmienilem na 128 i teraz podswietlanie przyciskow nie mruga. Tylko dlaczego tam trzeba taka liczbe wpisac, skoro w bordzie K bylo 0 i wszystko bylo ok, umie to ktos wyjasnic?

    u mnie na bordzie K jak i P wszystko konczy sie na bajcie 23.


    Dzien pozniej
    Okazalo sie ze bord P ma wiecej bajtow tyle ze moj kabel 118 nie pikazuje nic powyzej 23 bajtu.

    Reasumujac
    Zeby DRL swiecily na ostro trzeba zakodowac na skandynawie
    Zeby jednak w pozycji 0 na przelaczniku nic sie nie swiecilo w Bordzie N oraz P w bajcie 25 musi byc wartosc 20. W pozycji auto mamy DRL lub Bixa w zaleznosci od pory dnia
    Ostatnio edytowany przez dkamosinski - 10-11-12 o 19:17

  9. #249

    Data dołączenia
    Jun 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Będzin
    Auto
    Audi 2.0 TDI CFFB
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    inny
    Pomógł
    2 razy

    Domyślny

    Jak się uda to wrzucę poprawne zdjęcia dzisiaj lub jutro.
    Ostatnio edytowany przez Matteusz24 - 20-11-12 o 08:18 Powód: błędne screeny

  10. #250
    czaro10's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Mazowsze
    Auto
    Audi
    Model
    S3 8V
    Silnik
    inny
    Pomógł
    558 razy
    Podziękował
    68 razy

    Domyślny

    ale to sa screeny z modulu komfortu a nie z bordnetz

Strona 25 z 89 PierwszyPierwszy ... 1523242526273575 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Tags for this Thread

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •