Strona 67 z 103 PierwszyPierwszy ... 1757656667686977 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 661 do 670 z 1025

Temat: [8L] Notlauf

  1. #661
    owieczka's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Zabrze
    Auto
    1.9TDI AXR+
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    inny
    Pomógł
    112 razy
    Podziękował
    40 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez skybartek Pokaż post
    Którym zaworkiem mam się zająć wyczyścić/wymienić na nowy ? 1 czy 2 ?
    Ten drugi to n75

  2. #662

    Data dołączenia
    May 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    kraków
    Auto
    audi a3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AGR
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    4 razy

    Domyślny

    zaworek oznaczony 1 to chyba też N75 ?

  3. #663
    owieczka's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Zabrze
    Auto
    1.9TDI AXR+
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    inny
    Pomógł
    112 razy
    Podziękował
    40 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez skybartek Pokaż post
    zaworek oznaczony 1 to chyba też N75 ?
    To jest zawór N18 odpowiada za recyrkulację spalin EGR. Ty musisz się zająć n75

  4. #664
    kamilosss23's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Środa Śląska
    Auto
    AUDI
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ASV

    Domyślny

    Też miałem problem z notlaufem,jakies 3 tygodnie temu...okazalo sie ze zmienna geometria sie zacinala,bylo troche sadzy i rdzy, po wyczyszczeniu jest super,auto nie wchodzi w tryb awaryjny i czuc lepsza moc polecam czyszczenie samemu,nic trudnego. Pomocny link,przeczytac uwaznie do konca.

    http://www.a3-club.net/forum/showthr...797#post826797

  5. #665

    Data dołączenia
    Mar 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    opolskie
    Auto
    Seat
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    43 razy
    Podziękował
    10 razy

    Domyślny

    kamilosss23 kolega ma turbo bez zmiennej geometrii.
    skybartek zaworek N75 to 2

  6. Podziękowania dla petertom za pomoc w problemie

    skybartek (27-11-12)

  7. #666

    Data dołączenia
    May 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    kraków
    Auto
    audi a3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AGR
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    4 razy

    Domyślny

    Witam ! Dziś zabrałem się za wymianę wężyków podciśnienia, zacząłem od tych najdłuższych które prowadzą od N75 pod samochód, jak tylko wszedłem pod spód zauważyłem wiszący urwany wężyk strzał w 10-tke Wymieniłem wszystkie wężyki bo wołały o pomste do nieba. Audiczka śmiga aż miło Wielkie dzięki za pomoc !

  8. #667
    kadlubek's Avatar
    Data dołączenia
    Jul 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    W-wa / Wrocek / Chełm
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF
    Pomógł
    31 razy
    Podziękował
    38 razy

    Domyślny

    Dzisiaj wyjechalem z pod marketu i nagle ruszajac na swiatlach poczulem ze auto zmulilo sie na maksa , wszyscy mnie zaczeli wyprzedzac, zatrzymalem sie bo pomyslalem ze to jakis notlauf, wylaczylem i wlaczylem auto ale dalej bylo jakies zmulone.

    Pare dni temu wymienialem rolke odwracajaca przy alternatorze i zdejmowalem IC z rurami, wiec moze spadla akurat dzisiaj slabo nalozona opaska ?
    Patrzylem pod maske to z tego co widzialem rury dolotowe cale i nic nie spadlo .
    hmm?! Trzeba podlaczyc chyba VAGa ?

  9. #668
    owieczka's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Zabrze
    Auto
    1.9TDI AXR+
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    inny
    Pomógł
    112 razy
    Podziękował
    40 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez kadlubek Pokaż post
    Dzisiaj wyjechalem z pod marketu i nagle ruszajac na swiatlach poczulem ze auto zmulilo sie na maksa , wszyscy mnie zaczeli wyprzedzac, zatrzymalem sie bo pomyslalem ze to jakis notlauf, wylaczylem i wlaczylem auto ale dalej bylo jakies zmulone.

    Pare dni temu wymienialem rolke odwracajaca przy alternatorze i zdejmowalem IC z rurami, wiec moze spadla akurat dzisiaj slabo nalozona opaska ?
    Patrzylem pod maske to z tego co widzialem rury dolotowe cale i nic nie spadlo .
    hmm?! Trzeba podlaczyc chyba VAGa ?
    Zaczytaj błędy i zrób logi. Jak rura spadnie to zaraz masz inny dźwięk silnika

  10. #669
    kadlubek's Avatar
    Data dołączenia
    Jul 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    W-wa / Wrocek / Chełm
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF
    Pomógł
    31 razy
    Podziękował
    38 razy

    Domyślny

    Jeśli bedzie załóżmy ten błąd z przeładowaniem ( chyba kod 17685 ), to jakie zrobić dokładnie logi ? mozesz podac nry kanalow - statyczne pomiary i dynamiczne od 1ty do 4 tys obrotow ?

  11. #670
    owieczka's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Zabrze
    Auto
    1.9TDI AXR+
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    inny
    Pomógł
    112 razy
    Podziękował
    40 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez kadlubek Pokaż post
    Jeśli bedzie załóżmy ten błąd z przeładowaniem ( chyba kod 17685 ), to jakie zrobić dokładnie logi ? mozesz podac nry kanalow - statyczne pomiary i dynamiczne od 1ty do 4 tys obrotow ?
    Tutaj masz zapożyczony tekst procedury logowania TDI:


    1. Odczytujemy błędy z komputera silnika (ECU) – (Select -> 01-Engine -> 02-Fault Codes) Jeżeli mamy jakieś błedy to:



    a. zapisujemy je



    b. rozszyfrowujemy co one znaczą (np. wrzucamy na forum lub googola)



    c. próbujemy usunąć usterkę która spowodowała te błędy



    d. po usunięciu usterki kasujemy błąd, robimy jazdę próbną i ponownie sprawdzamy czy już nie pojawia się ten błąd (jeżeli jest dalej to albo źle zdiagnozowaliśmy usterkę lub źle przeprowadziliśmy naprawę - wracamy do punktu b i ponawiamy aż do skutku



    dla odczytu bloków wartości mierzonych:



    a. Select -> Engine-01 -> Meas. Blocks - 08 [numer bloku]



    b. Select -> Engine-01 -> Basic Settings - 04 [numer bloku]



    2. Wykonujemy logi statyczne ( samochód stoi na biegu jałowym, silnik włączony, wymagana robocza temperatura silnika na desce rozdz. 90*C = to temperatura płynu chłodzącego 80*C



    Numery bloków które logujemy z 08-Meas. Blocks: 000, 001, 003 (tu przed logowaniem należy przygazować silnikiem), 004, 007-tu na zimnym(najlepiej po całej nocy) i ciepłym , 013 , 018 tylko dla PD, 023 tylko dla PD



    Numery bloków z Basic Settings - 04: 000, 003, 004(tylko dla VP) ,011 (tylko dla VNT)

    (Tu w PD silnik wchodzi na wyższe obroty (około 1407obr/min), migają świece żarowe a na wyświetlaczu pokazuje sie komunikat o trybie serwisowym.W VP silnik nie wchodzi na wyższe obroty tylko migają świece żarowe)



    - blok 000 logować ok. 20s;



    - blok 003 logować ok. 50s [zawór recyrkulacji spalin [EGR] będzie się cyklicznie otwierać i zamykać]



    - grupa 004 logować ok. 50s [pompa będzie się cyklicznie przestawiać]. Nie logujemy w PD (Rozpocząć logowanie w chwili ustawienia 2 wartości w tym bloku na LATE)



    - grupa 011 logować całość przez ok. 50s [kierownice w turbinie VNT będą się cyklicznie przestawiać] silniki z turbiną WG nie logujemy 011BS, silniki z turbiną VNT logujemy 011BS



    3. Logi dynamiczne (temperatura płynu chłodzącego min. 80*C, wrzucony III bieg i przyciskamy przycisk log/start od 1500rpm z nogą w podłodze do 4200rpm wciskamy stop)



    W tej sekcji logujemy bloki 000, 001, 004, 011 oraz razem 003+008+011, 003+010, 003+011, 008+011



    - (ze względu na sample ratio, zaleca się logować grupy pojedynczo w próbie dynamicznej. Jedynie dodatkowo jeszcze raz logujemy razem grupy w/w)



    - Dla posiadaczy automatycznej skrzyni biegów TIPTRONIC: pedał akceleratora należy użyć z wyczuciem - tak, by był w pozycji 255 (max) - wciśnięcie pedału [mocno] do oporu spowoduje włączenie procesu Kickdown i tiptronic zredukuje bieg.KICKDOWN - jest to proces występujący w pojazdach z automatyczną skrzynią biegów polegający na gwałtownej redukcji biegu. Elektroniczny układ zmienia przełożenie na niższe (nawet o dwa miejsca np. z "czwórki" na "dwójkę") w wyniku gwałtownego naciśnięcia na pedał gazu, zwykle jest to sygnał rozpoczęcia manewru wyprzedzania.

  12. Podziękowania dla owieczka za pomoc w problemie

    kadlubek (01-12-12)

Strona 67 z 103 PierwszyPierwszy ... 1757656667686977 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •