Pokazane rezultaty 1 do 10 z 44

Temat: Mocne dymienie/czarny dym

Hybrid View

  1. #1
    Miro's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków i okolice
    Auto
    Biały Smok
    Model
    Inny
    Silnik
    2.0T CCZA
    Pomógł
    783 razy
    Podziękował
    129 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Streetlegal Pokaż post
    Ok., post nie pasuje do tematu zupełnie ale moderatorowi nie spodobał się założony przeze mnie wątek.
    od tego jest moderator, a faktycznie tematow o tym bez liku, niekoniecznie ten, zakladanie nowego nie bylo uzasadnione
    masz problem z deyzja, to nie komentuj na publicznym, tylko napisz pw do admina

    oczekujesz pomocy, a jednoczesnie pokazujesz ze masz gdzies regulamin tego forum


    a teraz do tematu :

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Streetlegal Pokaż post
    Wtryski zostały sprawdzone przez VAG, wszystko jest w jak najlepszym porządku.
    w jaki sposob sprawdzili wtryski ? prawidlowa praca wtryskiwaczy pod vcds nie oznacza ze np uszczelniacze sa dobre

    kolor dymu to zdecydowanie niebieski tak ?
    nierowno chodzi, tak jakby na 3gary ? zacina sie wtryskiwacz

    jak mozesz to nagraj filmik, lub poszukaj podobnego na youtube, usterek silnikow 2.0tdi i filmikow o tym bez liku


    Cytuj Oryginalnie napisane przez Streetlegal Pokaż post
    Zużycie oleju to max 1l od wymiany do wymiany.
    bardzo duzo, jak na prawdziwy przebieg 110tys to wrecz niemozliwe, kosmos jakis

    sprawdzal ktos czy nie ma nigdzie wyciekow, turbina nie puszcza ?


    twoj silnik to na pewno BKD, czy wybrales pierwszy lepszy
    Nie pomagam na PW, nie muszę
    Od tego jest forum i tematy na nim



  2. #2

    Data dołączenia
    Jun 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    PL
    Auto
    Audi
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Miro Pokaż post
    od tego jest moderator, a faktycznie tematow o tym bez liku, niekoniecznie ten, zakladanie nowego nie bylo uzasadnione
    masz problem z deyzja, to nie komentuj na publicznym, tylko napisz pw do admina

    oczekujesz pomocy, a jednoczesnie pokazujesz ze masz gdzies regulamin tego forum
    Moje konkretne opisanie konkretnego problemu zlądowało w śmietniku obok prawdziwych śmieci. Przeszukałem forum dokładnie i żaden z tematów nie opisywał dokładnie mojej usterki tylko okolice jej występowania. Następnym razem podkreślę to bardzo wyraźnie.

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Miro Pokaż post
    w jaki sposob sprawdzili wtryski ? prawidlowa praca wtryskiwaczy pod vcds nie oznacza ze np uszczelniacze sa dobre
    Nie przyglądałem się temu dokładnie. Otrzymałem wydruk z informacją, że wtryski są ok. Postaram się je znaleźć i podać konkretne dane.

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Miro Pokaż post
    kolor dymu to zdecydowanie niebieski tak ?
    nierowno chodzi, tak jakby na 3gary ? zacina sie wtryskiwacz

    jak mozesz to nagraj filmik, lub poszukaj podobnego na youtube, usterek silnikow 2.0tdi i filmikow o tym bez liku
    Tak, dym jest zdecydowanie niebieski, gęsty i ciężki, nie jest go bardzo dużo. Co ciekawe, nie ma charakterystycznego zapachu spalonego oleju. Pojawia się raz, jeden wyrzut, od razu po odpaleniu. I tylko jak jest zimno - w tym wypadku obowiązuje zasada im zimniej, tym gorzej. Nierówna praca jest… nierówna. Możliwe że pracuje na 3 gary, po prostu lekko się krztusi i trzęsie i po kilku sekundach wraca do normy. To zdarza się tylko przy naprawdę dużym mrozie. Jak jest tylko trochę poniżej zera to pojawia się sam dym a silnik pracuje równo.

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Miro Pokaż post
    bardzo duzo, jak na prawdziwy przebieg 110tys to wrecz niemozliwe, kosmos jakis

    sprawdzal ktos czy nie ma nigdzie wyciekow, turbina nie puszcza ?
    Ostatni przegląd nie wykazał żadnych problemów czy wycieków. Olej bierze w zasadzie tylko podczas większych przebiegów na trasie, jeżdżąc dłużej w mieście nie zdarzyło mi się nic dolewać. Ciekawe, byłem przekonany że zużycie do 1L na 15.000km to norma. Ostatnio zmieniłem olej z Mobile na Castrol i od dłuższego czasu nic nie dolewałem.

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Miro Pokaż post
    twoj silnik to na pewno BKD, czy wybrales pierwszy lepszy
    Tak, na pewno BKD.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •