Znajdz kogoś kto ci pozyczy N75 załóż i zobacz
Znajdz kogoś kto ci pozyczy N75 załóż i zobacz
|
sprawdź dolot kolego, to nie musi być przepływka. Może jakas dziura, nieszczelność.
a3-club.net/forum/showthread.php?t=52543 Green power
"Ptakiem Hermesa nazywają mnie, pożeram swe skrzydła by poskromić się"
koledzy podlaczam sie do tematu moj problem to brak dostatacznej mocy jak na 110km , a mianowicie odczuwam , ze jest ona za slaba jak na 110km , bo jezdzila innymi tdi i jest znacza roznica. Motor wkreca sie na obrot troche za wolno moim zdaniem. Myslalem ze to zawor N75. Rozebralem go i jest jak nowy ale profilaktycznie wyczyscilem. ( zero roznicy ). Dzisiaj po odpaleniu auta jakby nie dzialala mi sie turbina bo auto jechalo jak muł. Co moze byc jeszcze przyczyna takiego zachowania? Na vagu mialem blad " przekroczono max. cisnienie doladowania" Po skasowaniu nie pojawil sie on ponmownie. Czy jest jakis sposob sprawdzenia turbiny przez vaga albo inaczej?
Turbina tobie przeładowuje , prawdopodobnie sa zapieczone kierownice turbiny , wyczyść sobie turbinę i zobacz , przy okazji zaślep egr i wyczyść
Dodam jeszcze ze na egr spod spodu widac mokre od oleju. Czy to ma z tym zwiazek? Czyszczac egr poprostu go rozkrecam i calego czyszcze czy sa jakies newralgiczne punkty? Sprawdzalem egr i ta raczka od gruszki chodzi idealnie gładko.
MatrixP EGR do przeładowania turbiny nie ma nic wspólnego. Jak już będziesz rozbierał autko to wyczyść EGR profilaktycznie, bo napewno jest zapaćkane (przy czyszczeniu nie ma nic trudnego, oraz raczej nic nie spsujesz. Przygotuj benzynę rekawiczki itd. Na youtube znajdziesz przykład zabrudzonego EGR).
Jak już zabierzesz się za czyszczenie turbiny, warto zaopatrzyć się w zawór sterujący zwany gruszką, ważne jest aby kupić oryginalny Garrett a nie "do turbiny garrett" firmy krzak. Na 90 procent masz zapieczone kierowniczki. Dobrze by było gdybyś zrobił test pod obciążeniem i wrzucił logi. Na youtube w razie czego znajdziesz instruktarz jak rozebrać turbo ze zmienną geometrią.
- - - Aktualizacja postu - - -
Odnośnie wymiany gruszki, jesteś pewny czy dobrze ustawiłeś zakres pracy zmiennej geometri ? Sprawdzałeś czy turbina znowu się nie przeładowuje??
[QUOTE=The_Gie;1071875]MatrixP EGR do przeładowania turbiny nie ma nic wspólnego. Jak już będziesz rozbierał autko to wyczyść EGR profilaktycznie, bo napewno jest zapaćkane (przy czyszczeniu nie ma nic trudnego, oraz raczej nic nie spsujesz. Przygotuj benzynę rekawiczki itd. Na youtube znajdziesz przykład zabrudzonego EGR).
Jak już zabierzesz się za czyszczenie turbiny, warto zaopatrzyć się w zawór sterujący zwany gruszką, ważne jest aby kupić oryginalny Garrett a nie "do turbiny garrett" firmy krzak. Na 90 procent masz zapieczone kierowniczki. Dobrze by było gdybyś zrobił test pod obciążeniem i wrzucił logi. Na youtube w razie czego znajdziesz instruktarz jak rozebrać turbo ze zmienną geometrią.
- - - Aktualizacja postu - - -
A czy ruch dzwigni od gruszki swiadczy o zabrudzeniu turbo? Jak sie bedzie dobrze plynnie poruszac to problem tkwi gdzie indziej?
I jak rozpoznac te ruchy maja byc caly czas czy po dodaniu gazu ?
jak ci cieknie olejem to juz musi być nieźle zabrudzony w środku , na necie masz bardzo dużo opisu jak to zrobić tu masz cos takiego
http://www.a3-club.net/forum/showthr...-TDI-AHF-110KM
- - - Aktualizacja postu - - -
najlepiej zrobić logi dynamiczne i statyczne
a czy przy czyszczeniu turbo trzeba zmieniac ten zawor z gruszka na nowy?
Nie trzeba zmieniać, ale istnieje taka możliwość. Jeśli gruszka pracuje płynnie, i nie jest zniszczona przez korozję, to śmiało możesz zostawić.
W mojej A3 po 200 tys gruszka była tak przeżarta, że dziwiłem się że sama nie odpadła.
Ruch dzwigni pozornie może wyglądać wporządku, gdzie w rzeczywistości kierowniczki w turbo mogą się nie otwierać/zamykać.
tak jak Marcinn87 napisał, zrób logi dynamiczne i wrzuć tutaj, będzie pokazane co się dzieje z turbo.
There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)