Strona 4 z 5 PierwszyPierwszy ... 2345 OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 31 do 40 z 46

Temat: Czyszczenie kierownic turbo

  1. #31
    edraven's Avatar
    Data dołączenia
    Aug 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków
    Auto
    Audi A4 B8
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    14 razy
    Podziękował
    8 razy

    Domyślny

    Odpięcie N75 odcina turbo tak jak przy notlaufie. Jeździsz wtedy zwykłym SDI i dawkowaniem paliwa i powietrza takim jak SDI, sterownik sam się przestawia na tryb dawkowania bez turbo. Odpinasz wtyczkę od N75 i po robocie, może delikatnie wirnikiem kręcić ale turbo nie robi cisnienia.
    Audi A3 1.9 TDI ASV powered by CARSOFT Przemyśl: 140KM <-- modyfikacje sterowników promocje dla forumowiczów!

  2. #32
    yogii0's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    małopolska
    Auto
    Audi A3 s-line
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BMM
    Pomógł
    7 razy
    Podziękował
    11 razy

    Domyślny

    ale w tym przypadku po co to odpinac skoro lopatki sa zapieczone , wiec czy robi cisnienie czy go nie robi to nic nie daje

  3. #33
    kadlubek's Avatar
    Data dołączenia
    Jul 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    W-wa / Wrocek / Chełm
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF
    Pomógł
    31 razy
    Podziękował
    38 razy

    Domyślny

    Ale w czym problem, bo chyba się nie rozumiecie. Ja zadałem proste pytanie, czy jazda jest możliwa po odpięciu N75 bez obaw o uszkodzenie wirnika plastikiem, a wy nie umiecie udzielić męskiej, zółnierskiej odpowiedzi.

    Edraven, daj namiary jakieś maila albo gg na siebie bo masz skrzynkę zapchaną, a piszesz nieznane mi dotąd sprawy ...

  4. #34
    yogii0's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    małopolska
    Auto
    Audi A3 s-line
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BMM
    Pomógł
    7 razy
    Podziękował
    11 razy

    Domyślny

    ale czy odepniesz czujnik czy nie to wirnik i tak sie bedzie krecil, przeciez to logiczne , chyba ze go to cos zablokowalo, co ma wspolnego podcisnienie dzialajace na ciegno i lopatki do wirnika?

  5. #35
    edraven's Avatar
    Data dołączenia
    Aug 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków
    Auto
    Audi A4 B8
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    14 razy
    Podziękował
    8 razy

    Domyślny

    No właśnie dużo ma do tego odpięcie N75. Odpięty N75 jest traktowany przez sterownik jak ciągłe przeładowanie co powoduje że sterownik nie chce zniszczyć silnika i odcina turbo. Owszem główną funkcją N75 jest sterowanie cięgnem gruchy podciśnienia a docelowo kierownicami spalin, ale przy okazji jego awarie powodować mogą notlaufa a my przed jego odpięcie właśnie coś takiego powodujemy. Mówiąc krótko turbo działać nie będzie i można jechać. Na dowód tego odepnijcie sobie n75 i usłyszycie a w zasadzie to nie usłyszycie nawet małego świstu turbiny, sam motor.
    Audi A3 1.9 TDI ASV powered by CARSOFT Przemyśl: 140KM <-- modyfikacje sterowników promocje dla forumowiczów!

  6. #36
    yogii0's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    małopolska
    Auto
    Audi A3 s-line
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BMM
    Pomógł
    7 razy
    Podziękował
    11 razy

    Domyślny

    no odcina sterownik ale w jaki sposob? w taki ze nie dziala podcisnienie i nie rusza lopatkami-a wirnik jak sie krecil to sie krecic bedzie , e widze ze rozmowa jałowa mialem AHF`a i rozne cuda z nim dzialalem rowniez z odpieciem czujnika probowalem,a jesli mowisz ze turbo dzialac nie bedzie to w jaki sposob w ogole funkcjonuje to urzadzenie? a czy historyczne turbiny parowe maja czujnik podcisnienia ? wirnik sie bez tego kreci,, a swist w turbinie powstaje przewaznie poprzez usytuowanie lopatek wzgledem wirnika , jesli odpinasz czujnik nie dziala regulacja lopat wiec swistu brak.
    Ostatnio edytowany przez yogii0 - 26-01-13 o 21:55

  7. #37

    Data dołączenia
    Mar 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Biesy
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Kadlubek nie ryzykuj jazdy, i nie odpalałbym przed usunięciem plastyku z silnika, to tak po żołniersku. A z innej bajki co niektórzy nie znają budowy turbiny ? nio chyba że w naszych pojazdach zastosowano jakąś nową technologię i po odpięciu słynnego n75 otwiera sie dodatkowy kanał spalinowy ,który omija łopatki turbiny po stronie wydechu. A i dopływ powietrza idzie z innego kanału do kolektora ssącego wtedy turbina będzie wyłączona.
    A i proszę o wybaczenie za ten post ale pora nie na myślenie i dodatkowo weekend po długim tygodniu
    Pozdrawiam

  8. #38
    edraven's Avatar
    Data dołączenia
    Aug 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków
    Auto
    Audi A4 B8
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    14 razy
    Podziękował
    8 razy

    Domyślny

    W takim razie pytanie...co się dzieje z ciśnieniem które musi się wytworzyć w turbinie która pracuje ale ma unieruchomione łopatki? TDI nie mają BOVa.
    Audi A3 1.9 TDI ASV powered by CARSOFT Przemyśl: 140KM <-- modyfikacje sterowników promocje dla forumowiczów!

  9. #39
    kadlubek's Avatar
    Data dołączenia
    Jul 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    W-wa / Wrocek / Chełm
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF
    Pomógł
    31 razy
    Podziękował
    38 razy

    Domyślny

    Auto pojechało na lawecie do mechanika, jutro rozbieranie i czyszczenie turbosprężarki.

  10. #40
    yogii0's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    małopolska
    Auto
    Audi A3 s-line
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BMM
    Pomógł
    7 razy
    Podziękował
    11 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez edraven Pokaż post
    W takim razie pytanie...co się dzieje z ciśnieniem które musi się wytworzyć w turbinie która pracuje ale ma unieruchomione łopatki? TDI nie mają BOVa.
    ja pier...zapoznaj sie z budowa turbosprezarki wirnikowej , zagadka dla ciebie odlacz mi turbo w takim razie poprzez ten czujnik N75 , w silniku AGR 90 konnym powodzenia- nie mam nic wiecej do dodania, Kolego Kadlubek daj znac jakie beda efekty po rozebraniu turbo. Pozdrawiam

Strona 4 z 5 PierwszyPierwszy ... 2345 OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •