w pierwszym przypadku bylo niedoladowanie , i N75 zaworek stawionny prawie na maksa 99%, wiec moze spadlo polaczenie gumowe do gruszki albo jakas dziura w przewodzie ?
w pierwszym przypadku bylo niedoladowanie , i N75 zaworek stawionny prawie na maksa 99%, wiec moze spadlo polaczenie gumowe do gruszki albo jakas dziura w przewodzie ?
|
Kurcze nie wiem wlasnie trudno to zobaczyc , musze podjechac na kanał. Czyli kierownice zapieczone to nie sa?
- - - Aktualizacja postu - - -
Dzisiaj wieczorem wrzuce dokladniejsze logi i mam nadzieje ze bedzie cos widac wiecej na nich.
nie, bo zapieczone kierownice - byłyby gdybyś miał przeładowanie czyli więcej niż 2080mbarów przy pełnym "bucie" , u Ciebie wyszło niedoładowanie.
Ciągle przypuszczałem że mam problem z "Notlauf" lecz teraż już sam nie wiem.
Jadę w 4 osoby na 5 biegu i w zależności od prędkości w granicach od 120km/h do 165km/h i naglę tak jak bym zdjął pedał z gazu, obroty i prędkość maleje... Z górki w sumie w normie nabiera prędkosci i ją trzyma, lecz pod górkę i z ruszania od 0km/h cięzko bardzo rozpedzić do 120km/h, ale jak pisałem wyżej z góry i w sumie na prostej drodze jak sie długo jedzie auto da się rozpedzić powyżej 160km/h.
Niedawno po wymianie oleju, nie było takiego przypadku. Cieszyłem się że auto wrociło do formy, ale szybko znów straciło formę.
Nie wyskakują mi żadne inne błedy oprócz 575 i 550.
Chcę wymienić zawór N75 wraz z wężykami oraz ustawić początek wtrysku i zastanawiam się nam tym notlaufem czy to napewno przez zapieczoną turbinę czy tak naprawdę turbina jest wporządku.
Wymień ten Zawór N75 sprawdź też w jakim są stanie wężyki do niego i powinno wszystko wrócić ci do normy.
Doposażanie - Elektryka - Diagnostyka Grupy VAG
575 i 550 to coś z dolotem, przynajmniej u mnie tak było (mechanik zapomniał złączyć rury za przepływomierzem), więc może wpierw tam sprawdź, po kolei idź po rurze.
a3-club.net/forum/showthread.php?t=52543 Green power
"Ptakiem Hermesa nazywają mnie, pożeram swe skrzydła by poskromić się"
Nie jestem w temacie o czym piszecie, ale względem tematu NOTLAUF, podczas kiedy moj zaufany mechanik wymienial mi przeguby i świece (1.9 TDI 110km 99r), poruszyłem z nim temat odłączania się turbiny powyzej 110km/h, odpowiedział mi ze czesto ma te przypadki, jakos to okreslil ale nie pamietam. Mowil ze koszt operacji turbiny to 500zł, coś w stylu planowania jej, bynajmniej na maszynie do planowania, akurat wtedy planował połówki dekielków od WSK 125i po tym zabiegu turbina gra i buczy
![]()
no, za 500 zł to masz już zregenerowaną (po oddaniu swojej) czyli stara obudowa, a nowe "wnętrzności". Wirnik, łopatki, obudowa piaskowana, nowa gruszka, itd. W firmie która się tym tylko trudzi. I zawsze mówię, że przy okazji trzeba sprawdzić wtryski, czy nie leją.
a3-club.net/forum/showthread.php?t=52543 Green power
"Ptakiem Hermesa nazywają mnie, pożeram swe skrzydła by poskromić się"
Tzn on turbine mi bedzie robil sam bo ma do tego sprzet. Bo inni fachowcy za regeneracje biorą 900zł lecz oni jej nie robia tylko idzie gdzies dalej ;]
Ja zawiozłem do mielca, oddałem swoją starą, dostałem zregenerowaną. W dużo mniejszej cenie, od tej, którą napisałeś. A jak ktoś wysyła, to pewnie do mielca...
Szczerze powiedziawszy mi też tak robili mechanicy, "bo się znają", "panie to bedzie choodzić". Za 3-cim razem pojechałem do mielca...
a3-club.net/forum/showthread.php?t=52543 Green power
"Ptakiem Hermesa nazywają mnie, pożeram swe skrzydła by poskromić się"
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)