plastidip vs folia :
http://www.autocolorshift.pl/test.html
plastidip vs folia :
http://www.autocolorshift.pl/test.html
Nie pomagam na PW, nie muszę
Od tego jest forum i tematy na nim
|
Po testach widzimy że trwałość jest dość mizerna
czyli jest tak jak myslalem od poczatku, fajna rzecz na zlot a nie do uzytku codziennego
a jakby na ten plastidip dać bezbarwny lakier wtedy powinno być bajki. mam w planach latem coś takiego spróbować
Żyją z oklejania także tak całkiem poważnie tego testu nie brał bym do siebie![]()
jestem tego zdania co kolega Robax. Ogólnie kumpel kupił plastidipa jak nie był jeszcze popularny, opryskał lusterka(ze srebrnego) i chromowane znaczki(vw), na tą chwilę jeździ już prawie 3 lata. Na pomalowanych elementach nie ma nawet pół odprysku, pęknieć, zawinięć, nic(położył 4-5 cienkich warstw). A jak już porównujemy plastidip do folii to powiedzcie mi ile kosztuje obklejenie całego auta(wielkościowo a3) w np biały mat? Bo zakup całego zestawu do malowania z pistoletem, taśmami i wszelkimi głupotami do maskowania, odtłuszczania itp będzie oscylował w granicach 1000zł, z czego ok 400,- to elektryczny pistolet natryskowy, który nie oszukujmy się - starczy na wiele malowań ;P Po 15 minutowym "kursie lakierniczym" każdy sobie autko pomaluje, a jak popsuje to zerwie. Sprawa wygląda inaczej przy kładzeniu folii i wykrawaniu jej nadmiaru z użyciem skalpela - niedoświadczony "nakładacz" ma baaardzo duże szanse na zarysowanie lakieru. Niebywałą zaletą folii jest różnorodność kolorów i dodatki - metali/perła, błyszczący/matowy. Planuje niebawem zakupić plasti'ego to spróbuje zrobić obiektywny test.
nosus tak, ale u nas chyba jeszcze nie ma błyszczącego, bezbarwnego plastidipa. A jak pokryjesz to zwykłym lakierem, to może wygląd jest w miarę, ale z tego co widziałem tonie życzę Ci NIGDY tego zrywać, pokazywali na dipyourcar.com co się dzieje jak pokryjesz zwykłym bezbarwnym![]()
"Ludzie ludzi robią, to my samochodu nie naprawimy ?!"
171@380 by R-PERFORMANCE
jest platidip bezbarwny, interesowalem sie tym zeby uzyskac gloss black,
Ja jakoś problemów nie mam z plastidip`em ( nie jakieś plastiLAK ). Malowane listwy, grill ponad 6tyg temu, ciągle trzyma się jak powinno
Malowane pistoletem, spray to g#wno moim zdaniem
![]()
Dokładnie. Popularny się zrobił to trzeba się zająć tematem zabierającym klientów...
Co do samego testu jaki przeprowadzili to już od początku skazują plastidipa na porażkę. Nie nałożyli o na cały element tylko na jego część (pasek). W związku z tym nic dziwnego, że na krawędziach odchodzi... Podejrzewam, że po pierwszym myciu pod dobrym ciśnieniem da radę go ściągnąć kierując strumień wody od krawędzi w głąb. Porównują folię gładką z plastidipem. Wiadomo, że plastidip będzie więc miał bardziej chropowatą strukturęOgólnie test bez sensu.
Jedno i drugie rozwiązanie ma swoje plusy i minusy, zależy co kto chce osiągnąć itd. Nie faworyzuje żadnego z nich. Ale sam mam u siebie grill pomalowany od kilku miesięcy plastidipem i jakoś nic mu nie jest. A łatwo nie ma, szczególnie teraz zimą. I znam wiele przypadków, które mogą potwierdzić jego trwałość. Także ja bym tutaj nie przesadzał z osądami![]()
Male dziecko zauwazy odrazu ze ten test jest jednostronny.
Borys mylisz sie i to bardzo. Ja i masa moich znajomch uzywa plasti dipa. Osobiscie juz 5 miesiac i nic nie zeszlo a myje auto co drugi tydzien. Myjka reczna z kompresorem. I zeby nie bylo zaraz ze robie to super delikatnie. Znajomy za to jezdzi na automat a tam to juz sie raczej nie da ustawic lagodne opcji mycia. Ludzie ktorzy pisza takie rzeczy po prostu nigdy nie mieli tego produktu w dloni.
bezbarwny lakier na plasti dip ? chyba cos Ci sie pomylilo kolego. To jest guma w spray'u i tego lakierowac nie wolno.
100% racji.
Slabo sie interesowales bo bezbarwny plasti matowi powierzchnie a nie nablyszcza. Jezeli chcesz uzyskac efetk 'gloss', to musisz uzyc plasti glosifire na matowa juz powierznie ewentualnie metalizera bo to tez daje fajny efekt polysku z metalicznym odblyskiem.
To samo mialem napisac. Plasti sie aplikuje na calej powierzni elementu. Dodam tylko ze najwiekszym plustem plasti jest mozliwosc jego naprawy ktorej koszt jest znacznie mniejszy niz oklejnie calego elementu folia. Potrzebny jest tylko odpowiedni detergent ktory go rozpusci ( nie kazdy) i po takim zabiegu wystarczy przepsikac element jeszcze raz, z regoly starcza minimalna ilosc bo nie trzeba nakladac 5 warst jak na poczatku.
juz sie nie moge doczekac testu odpronosci na akt wandalizmu![]()
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)