|
Mam taki problem, wyskoczył mi błąd czujnika N280. U siebie mam o numerach 1J0 959 126. Znalazłem w domu taki o numerach 1K0 959 126 E z octavii. Będzie on pasował do mnie? Jakie ewentualnie inne oznaczenia brać pod uwagę? Czy ta literka na końcu ma jakieś znaczenie?
Pozdrawiam!
Mam problem z klimatyzacja, gdy odpalam klime na wyswietlaczu pokazuje ze jest zalaczona ale w zeczywistosci nie dziala. Butla nabita itd. jedynie co to wentylator klimatyzacji sie obraca co moze byc za przyczyna takiej awari??????
Poniżej 5 stopni klimatyzacji sie nie włączy.
Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
Moj problem polega natym ze nawet latem niedziala. Nigdzie niemoge znalesc watku o takim problemie.... umnie nie zalacza sprezarki ale zato wentylatory sie kreca....?????
Cześć, mam mały dylemat bo nie wiem czy mam oba wentylatory sprawne. Dziś rano z ciekawości odpaliłem auto (żaden wentylator się nie załączył), potem włączyłem klime (też nic). Z ciekawości zacząłem macać po tych wentylatorach i jest taka sprawa żę tylko jeden da się kręcić manualnie tj jak go ruszę ręką to się kręci (ten z lewej strony patrząc z pozycji za kierownicą), drugi w ogóle nie chce się kręcić (ten z prawej strony-chyba od klimy). Czy jest uszkodzony czy załącza się dopiero po nagrzaniu auta ?
Poza tym przy włączaniu i wyłączaniu nawiewu wydobywa się dziwny dźwięk z okolicy schowka kierowcy, nie jest słyszalny cały czas tylko przy starcie i stopie. Nagrałem ten dzwięk: jest najlepiej słyszalny pod koniec filmiku.
Jak się nie da ruszyć to musi być uszkodzony, zatarte łożysko no i pewnie się spalił. U mnie jak siadł mi wentylator od klimy to jego funkcję przejął drugi ten duży wentylator, ale ten mały nie był zatarty i dał się lekko obracać ale był spalony. Pamiętaj, że klima załącza się powyżej bodajże 7stopni. Jak byś kupował to nie daj się zrobić tak jak ja (kupiłem sam silnik, a nie da się przełożyć tego plastikowego wiatraka bo jest wprasowywany na gorąco).
okej wyjąłem i rozebrałem oba wentylatory, okazało się że mały ma upaloną opornicę od wolnych obrotów (tą przy szczotkach) i do tego pękła taka wkładka pełniąca rolę sprężyny od podtrzymywania magnesów w silniczku. Większy ma upaloną tą samą opornicę (od I biegu) ale podłączony na krótko działa na II biegu. Dziwi mnie to że moduł nie załączał nawet wiatraka na drugi bieg przy temperaturze 100* mierzonej z VAGa bo na desce rozdzielczej cały czas stało 90*. Reasumując: dwa wiatraki do wymiany no i nie wiadomo co z modułem...
Ostatnio edytowany przez mateuszste91 - 07-04-13 o 20:20
There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)