Strona 77 z 103 PierwszyPierwszy ... 2767757677787987 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 761 do 770 z 1025

Temat: [8L] Notlauf

  1. #761
    Stacho's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Radzionków
    Auto
    audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Pomógł
    20 razy
    Podziękował
    7 razy

    Domyślny

    W jednym logu masz niedoładowanie co może być spowodowane nieszczelnością a w następnym przeładowanie i tu może być turbina do czyszczenia lub gruszka do wymiany. W dodatku przepływka słabo mierzy masę zasysanego powietrza. Jak chcesz to zapraszam do siebie to Ci to ogarnę.

  2. Podziękowania dla Stacho za pomoc w problemie

    heelouu (07-03-13)

  3. #762

    Data dołączenia
    Aug 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Katowice
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.9TDI ALH
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Stacho Pokaż post
    Jak chcesz to zapraszam do siebie to Ci to ogarnę.
    Chciałbym sam to ogarnąć w miarę możliwości tylko szukam przyczyny. Przypomniałem sobie teraz,że log bez przepływki robiony był jako pierwszy, natomiast ten w którym wystąpiło przeładowanie był robiony jako drugi i zauważyłem, że samochód przyspieszał trochę szybciej niż przy poprzednim logu, jednak nie wiele. Dziwi mnie fakt, że jeśli wystąpiło przeładowanie w drugim logu to dlaczego nie pojawił się bląd? No nic jutro sprawdzę wszystkie wężyki, mam nadzieję, że to pomoże i turbo jest sprawne.

  4. #763
    Stacho's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Radzionków
    Auto
    audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Pomógł
    20 razy
    Podziękował
    7 razy

    Domyślny

    Skoro pierwszy log był bez przepływki to nić dziwnego że turbo niedoładowuje ze względu na ograniczoną dawkę paliwa- słaba dynamika spalin - słabe doładowanie. Z podpiętą przepływką turbina przeładowuje więc sprwdź geometrię i gruszkę. Błąd się nie zapisał bo przeładowanie nie było na tyle silne i długie aby wpadł w tryb awaryjny. Powtórzę że przepływka słabo mierzy. Zrób log dynamiczny 008 oraz log 003 w trybie BS
    Ostatnio edytowany przez Stacho - 08-03-13 o 14:35

  5. #764

    Data dołączenia
    Aug 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Katowice
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.9TDI ALH
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Nie chodziło o to, że miałem wypiętą przepływkę tylko o to, że jeden log jest z przepływką - grupa 003, a drugi to tylko grupa 011. Dzisiaj wymieniłem o-ring i podkładkę w EGR bo miewał małe wycieki oleju i sprawa lekko się poprawiła ale to jeszcze nie to. Przewody podciśnienia sprawdzone i są szczelne. Poniżej zamieszczam dzisiejszy log. Widać jak przy 4074 obrotach spada doładowanie.

    Log dynamiczny (grupa 011)
    http://vaglog.rtnet.pl/heelouu_117402.html

  6. #765
    Stacho's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Radzionków
    Auto
    audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Pomógł
    20 razy
    Podziękował
    7 razy

    Domyślny

    Nić się nie zmieniło log wygląda podobnie jak poprzednie. Zastosuj się do tego o czym pisałem wcześniej.

  7. #766

    Data dołączenia
    Aug 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Katowice
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.9TDI ALH
    Podziękował
    2 razy

  8. #767
    Stacho's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Radzionków
    Auto
    audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Pomógł
    20 razy
    Podziękował
    7 razy

    Domyślny

    Tak więc EGR widać że zaślepiony, sprawdź jeszcze czy nie ma jakiejś nieszczelności między przepływomierzem a turbiną. Jak będzie szczelnie to przepływka do wymiany no i podstawa sprawdź tą geometrię turbiny i gruszkę.

  9. #768

    Data dołączenia
    Aug 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Katowice
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.9TDI ALH
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    EGR byl zaslepiony do niedawna podczas robienia loga byl nie zaslepiony, jak moge sprawdzic geometrie i gruche?

    Wysłane z Wildfire S

  10. #769
    Stacho's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Radzionków
    Auto
    audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Pomógł
    20 razy
    Podziękował
    7 razy

    Domyślny

    Najlepiej to wejdź pod auto odkręć od turbiny gruszkę i poruszaj dzwignią z turbiny oraz sztangą z gruszki wszystko ma chodzić bez najmniejszych zacięć w dodatku potrząśnij gruszką i sprawdź czy nie sypie się z niej rdza. Podczas logowania EGR nie pracował i jeśli nie był zaślepiony to go zaślep Bo jest uszkodzony i może być cały czas lekko uchylony i z tąd słabe wskazania przepływki. Tylko nie tak, że odetniesz od niego wężyk. Włóż blaszkę między niego a rurkę co wychodzi z turbiny. Jak ogarniesz doładowanie i EGR to ponów logi zobaczymy przepływkę.

  11. Podziękowania dla Stacho za pomoc w problemie

    heelouu (09-03-13)

  12. #770

    Data dołączenia
    Aug 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Katowice
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.9TDI ALH
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Ok. Dzięki za informacje, w przyszłym tygodniu postaram się to ogarnąć, jak dostanę się na kanał

Strona 77 z 103 PierwszyPierwszy ... 2767757677787987 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •