btw
jezdzilem na kicie koni z reg twardosci wewnetrzna - KOZAK
duuuuzo lepiej niz na szajsowatym gwincie mts czy nawet oryginalnym FK

Najwazniejsze sa amory - zeby byly o odpowiedniej charakterystyce no i odpowiednio dobrane do masy auta

Sprezyny sa mniej wazne - wazniejsza cecha sa tutaj charakterystyka zmeczeniowa i to, zeby byly progresywne a nie linearne, ale w sportowym zawieszeniu zawsze (no chyba, ze "Topowi" producenci pokroju MTS i tutaj szukaja oszczednosci)

Wniosek - kup cokolwiek na wkladach koni, albo Bistein na grubym tloku, ale Bistein ma duzo bardziej skomplikowana operacje zmiany twardosci.

Jak kupisz cos na wkladach koni bez reg twardosci, to tez bedzie fajnie
W niektorych FK standardowo sa KONI amortyzatory, ale zawias musi byc z wymiennymi wkladami,
aha, czasem sa z przodu Koni a z tylu FK