Strona 16 z 29 PierwszyPierwszy ... 6141516171826 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 151 do 160 z 289

Temat: Zegar TURBO

  1. #151
    nosscore's Avatar
    Data dołączenia
    May 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    Audi A3 1.8T Ambition
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AGU
    Pomógł
    7 razy
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    U mnie manualny wskaźnik Racetech drga jednak już się do tego przyzwyczaiłem.
    Nie wiem jak go montowałeś. Ważne jest coś takiego: http://www.dabtuner.pl/Trojnik_do_po...ienia-206.html
    W kierunku wskaźnika musi iść strona z tzw dławikiem, redukcją czy jak to tam ludzie potrafią nazywać. Podobno to załatwia temat. U siebie robiłem prowizorkę (nie pytaj jak... ) i nieco się uspokoiło ale drga nadal. Wskaźnik mam wpięty bezpośredno do kolektora dolotowego w miejscu odmy-Drga tak czy siak.
    Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą Błogosławionaśty między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego moment.
    Święta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy amen.


  2. #152
    PoldasSs's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Świat GWE
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF
    Pomógł
    4 razy
    Podziękował
    5 razy

    Domyślny

    a mógłbyś mi podać jakie masz ciśnienie lądowania na biegu jałowym i dodaniu gazu na jałowym , jak jest w czasie jazdy jakie ciśnienie przy 2tys a jakie przy 3500tys i jak po puszczeniu gazu?

    Było Punto Mk1 1,1 + LPG 6 speed

    Był Cienias 704 cm2

    Jest Audi A3 1,9 TDI

  3. #153
    nosscore's Avatar
    Data dołączenia
    May 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    Audi A3 1.8T Ambition
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AGU
    Pomógł
    7 razy
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez PoldasSs Pokaż post
    a mógłbyś mi podać jakie masz ciśnienie lądowania na biegu jałowym i dodaniu gazu na jałowym
    z tym ciśnieniem lądowania to mogę mieć problem... całą resztę posprawdzam jutro gdy odzyskam autko mody wykonane i będzie się czym pochwalić
    Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą Błogosławionaśty między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego moment.
    Święta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy amen.


  4. #154
    misiekuk's Avatar
    Data dołączenia
    Sep 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Cardiff-Gdańsk
    Auto
    audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF
    Pomógł
    9 razy
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Ja u siebie zasstoaowalem zwezke drgania ustaly ale nie calkowicie

    Wysyłane z mojego LT26i za pomocą Tapatalk 2

    Audi 100 C3 - Zawał 87 rok i prawie 800tys
    Audi 80 Quattro Sport Edition - Przełożony w PL klik
    Audi 90 Quattro Camei Edition - for sale klik
    Audi A3 - Się okaże co z tego będzie KLIK

  5. #155
    PoldasSs's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Świat GWE
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF
    Pomógł
    4 razy
    Podziękował
    5 razy

    Domyślny

    ja dwa filtry wstawilem jeden odrazu na poczatku przy silniku drugi w połowie i troche przestało ale i tak drga ;/

    Było Punto Mk1 1,1 + LPG 6 speed

    Był Cienias 704 cm2

    Jest Audi A3 1,9 TDI

  6. #156
    nosscore's Avatar
    Data dołączenia
    May 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    Audi A3 1.8T Ambition
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AGU
    Pomógł
    7 razy
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez PoldasSs Pokaż post
    ja dwa filtry wstawilem jeden odrazu na poczatku przy silniku drugi w połowie i troche przestało ale i tak drga ;/
    A czy posiadasz trójnik z "wentylem" o którym pisałem wcześniej, bo nie odp.? i jaki Ty masz u siebie dokładnie wskaźnik? Marka i model? Może to wina wskaźnika? Ja mam racetech (wg mnie dobra marka, choć niedostępna w PL). Ważne aby wskaźnik nie pokazywał pogody i aby odczyt był poprawny.
    Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą Błogosławionaśty między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego moment.
    Święta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy amen.


  7. #157
    PoldasSs's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Świat GWE
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF
    Pomógł
    4 razy
    Podziękował
    5 razy

    Domyślny

    nie takiego trójnika nie posiadam możesz pokazać gdzie go ogarnąć przy silniku i co on daje ?
    wskaznik mam niestety auto gauge

    Było Punto Mk1 1,1 + LPG 6 speed

    Był Cienias 704 cm2

    Jest Audi A3 1,9 TDI

  8. #158
    nosscore's Avatar
    Data dołączenia
    May 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    Audi A3 1.8T Ambition
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AGU
    Pomógł
    7 razy
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez PoldasSs Pokaż post
    nie takiego trójnika nie posiadam możesz pokazać gdzie go ogarnąć przy silniku i co on daje ?
    wskaznik mam niestety auto gauge
    trójnik ma na jednym końcu dużą redukcję średnicy- podobno to zapobiega zawirowaniom powietrza itp historie, jednak co do tego to nie jestem pewny- tak czy siak podobno pomaga. http://images32.fotosik.pl/212/1c2e072d98df4da0.jpg
    foto poglądowe znalezione na szybko w sieci. Wpinasz go w przewód podciśnienia, koniec z redukcją idzie do wskaźnika i powinno być ok.
    Co do samego wskaźnika ta marka podobno bardzo lubią przekłamywać, ale to nie o tym dyskusja.
    Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą Błogosławionaśty między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego moment.
    Święta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy amen.


  9. #159
    gabi901120's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Jarosław
    Auto
    audi
    Model
    S3 8L
    Silnik
    1.8T AMK
    Pomógł
    5 razy

    Domyślny

    nie prawda

  10. #160
    cabus4's Avatar
    Data dołączenia
    Aug 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Okolice KrK
    Auto
    OOOO
    Model
    S3 8L
    Silnik
    1.8T BAM
    Podziękował
    6 razy

    Domyślny

    Witam, przerabiałem ten temat u siebie
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/...66ace7cb9.html

    i z tego co się orientuję poldasSs nie potrzebujesz tego trójnika. W dieslu wpinasz się w układ turbo->IC->kolektor ssący
    ja u siebie zrobiłem to zaraz za turbo (z tym że ja nie mam ori układu smic tylko centralny IC) za pomocą czegoś takiego http://allegro.pl/quick-tap-adapter-...196682291.html. Podaj e-maila wyślę Ci pomocny artykuł utworzony przez ProXa & Młody dot. montażu zegarów w TDI. Dodam że u mnie nie występują żadne drgania. Co do doładowania na biegu jałowym jak przy gazujesz nie co wskazówka na wskaźniku drgnie tylko delikatnie ponieważ nie masz obciążenia. Skala poniżej zera tyczy się silników benzynowych wskazuje wtedy podciśnienie w układzie

    Pozdrawiam.

Strona 16 z 29 PierwszyPierwszy ... 6141516171826 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •