Ja tak mam.. ale juz nie na dlugo
Ja tak mam.. ale juz nie na dlugo
|
poogladajcie sobie zdjecia wspanialych 8p
mozna zawalu dostac
http://www.audi-sport.net/vb/new-a3-...-warranty.html
Nie pomagam na PW, nie muszę
Od tego jest forum i tematy na nim
Witam na wstępie proszę o ewentualne przerzucenie do odpowiedniego działu.
Do sedna.. ostatniio zauwazylem na swojej a3 kilka pęcherzy w roznych okolicach.. tj, przedni blotnik (ranty), tylny błotnik, ranty drzwi (zaraz nad ta listewka plastikową), nie są to duże pęcherze.
Ogarniał ktoś z was temat częsciowego malowania elementów? (szkoda malować cały, choćby na pozniejsze spojrzenia kupujących przy ewentualnej sprzedaży).
Jak wygląda temat ewentualnych wpyleń.. okoliczny lakiernik mówił ze zrobi na cacy za ok 200zl za element.. nie do końca jestem przekonany.. wiadomo zaraz po malowaniu, polerowaniu i nalozeniu wosku wszystko beedzie cacy.. tylko czy nie wyjdzie "piękna" plama po kilku umyciach?
Ma ktoś z was takie doświadczenia? A może lakierował ktos z was metodą SPOT?
http://www.s-plus.pl/lakierowanie-spot-2
Może ma ktos z was namiary na dobrych lakierników którzy ogarna temat w miare przystępnej cenie?
Najlepiej na trasie Kraków-Tarnów, ewentualnie w samym Krakowie/Tarnowie.
jest juz o tym spory temat, troche wysilku czasem,
http://www.a3-club.net/forum/showthr...678#post957678
8p nie jest promem kosmicznym, a zwyklym starym autem, ze zwyklym lakierem
maluje sie go tak samo jak poloneza,
technologia "wpylki" jest stara jak samo malowanie, dla normalnego lakierniak ktory to robil tysiace razy nie jest to zadnym problemem,
tak samo jak odpowiednie przygotowanie "podloza"
jesli wychodzi Ci rdza przy listwach plastikowych to po ich zdjeciu na 100'% okaze sie ze cale drzwi pod nimi sa zgnite juz, to samo ranty nadkoli, wiek, zima, sol itd robi swoje
Nie pomagam na PW, nie muszę
Od tego jest forum i tematy na nim
a może ktoś próbował?
http://www.napraw-sam.pl/index.php/F...lachy-stalowej
probował ktoś SPOTa? czy raczej gra nie warta świeczki?
DODANO:
czy przy malowaniu elementu klapy na ktorej jest 3ci stop..wycinaliście szybe?
byłem u jednego typa i taki temat mi właśnie przewinął ze trzeba wyciąć żeby dokładnie wyczyścić z rudej.
Dodano:
temat z szyba potwierdził drugi lakiernik wiec pewnie trzeba wycinać.
jak u was wyglądają elementy "wpylane" po jakimś czasie? Jeden z lakierników u którego byłem mówił iż będzie ja widać po jakimś czasie (ok. rok) i tedy przyda sie kolejna polerka która załatwi sprawę na kolejny rok.. jak to wygląda u was?
Inny droższy.. nic o tym nie napominał ( zapomniałem zapytać).. i teraz czy ich umiejętności na tyle się różnią czy po prostu droższy ominął ten temat?
Ostatnio edytowany przez the0 - 12-05-13 o 10:56
Witajcie
Od kilku miesięcy jestem szczęśliwym posiadaczem A-trójeczki z silnikiem 2.0FSI. Ale do rzeczy.
Jeszcze przed zakupem zauważyłem na przednich błotnikach (nadkolach) mlimetrowe odpryski.
Rzecz praktycznie niewidoczna więc po prostu jeździłem. Teraz, po zimie, przyjrzałem się dokładnie tym miejscom.
Nie wygląda to za ciekawie i czas najwyższy działać.
Pomyślałem, że dobrym wyjściem będzie zakup takiego zestawu na rdzę - http://allegro.pl/show_item.php?item=4153867907
Ale to przecież nie wystarczy. W jaki sposób zadbać o takie miejsca w aucie?
Czy ktoś z Forumowiczów montował może jakieś osłonki / chlapacze z przodu w A3 8P?
Będę wdzięczny za wszelkie sugestie co z tym fantem zrobić. Poniżej zamieszczam fotki:
![]()
![]()
Pierwsze co bym zrobił to odkręcił nadkola i wyciągnął cały ten syf co się tam zbiera. A wiadomo że jest on cały czas wilgotny więc rdza ma się tam dobrze. Ja właśnie dzisiaj zawiozłem swoje A3 do lakiernika bo też już tam było nie ciekawie.
No lepiej zacznij działać. Ten zestaw sobie odpuść szkoda roboty , czasu i kasy.
Żeby to dobrze zrobić zdemontuj koło , nadkole . Nie polecam specyfików na rdzę typu brunox .
Oczyść te miejsca do gołej blachy - to co widać i to co zobaczysz jak ściągniesz tą mała listewkę z błotnika.
Jak oczyścisz do gołej blachy , pomaluj podkładem do gruntowania , zabezpieczającym metal przed korozją . Jakim ( poczytaj opinie w gogle ) dużo zależy od kasy ale myślę że ok 30-50 pln.
Następnie szpachlowanko - użyj szpachli z włóknem potem po wyszlifowaniu szpachel wykańczająca . Szlifowanko i podkład wyrównujący . następnie szlifowanko papierem na mokro .
Potem przemyj powierzchnię i lakierem ( dwie cienkie warstwy nie staraj się za pierwszym razem koloru uzyskać ). jak podeschnie 0,5h i kładziesz bezbarwny ... tutaj na jeden strzał musisz zrobić.
Jak wyschnie , najlepiej na drugi dzień polerka . jak dobrze dobiorą Ci odcień nie będzie widoczne bo nawet jak wejdziesz na błotnik to na dole gdzie się już zawija do dołu .
A na przyszłość . Ja założyłem ori chlapacze na przód i tył. Cena w ASO chora bo za komplet 400pln . Na aledrogo wyrwałem za 140 za komplet. Pasują idealnie i przynajmniej nie ma piaskowania progów i rantów błotników.
Ale nie wiem czy nie warto oddać lepiej do lakiernika , zapłacisz myślę około 300-400pln za oba.
Dobra chemia jest droga wiec licz się z kosztami około 150 - 200 pln za materiały a nie 40.
Możesz też samemu przygotować do lakierowania i samo tryśnięcie kolor + bezbarwny i polerkę dać do lakiernika.
Chlapacze tylko takie.
http://allegro.pl/audi-a3-8p-chlapac...164893324.html
tylnych jest więcej i są po 40 pln średnio.
simopl (24-04-14)
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)