Strona 83 z 103 PierwszyPierwszy ... 3373818283848593 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 821 do 830 z 1025

Temat: [8L] Notlauf

  1. #821
    Pawel_yu's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Pruszków
    Auto
    SB
    Model
    A3 8V
    Silnik
    2.0 TDI - CRLB( 150 KM)
    Pomógł
    122 razy
    Podziękował
    19 razy

    Domyślny

    jak poczytasz to bedziesz wiedzial co trzeba zrobic

  2. #822

    Data dołączenia
    Apr 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wrocław
    Auto
    AUDI
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Pomógł
    6 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Witam, mam taki problem otoz auto lapie mi notlaufa przy 200km/h na 6. Przy nizszych predkosciach nie ma tego problemu. Czym to moze byc spowodowane? Ma ktos moze pomysl jak wykonac logi przy takiej predkosci bo raczej do ponad 4000 na 6 to sie nie bujne bo nie ma gdzie i w pl nie wolno Wywala blad ze przeladowalo, na nizszych biegach i predkosciach notlauf nie wystepuje. Jakies pomysly?

  3. #823

    Data dołączenia
    May 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Radom
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BMN
    Pomógł
    raz

    Domyślny

    Hej!

    Dzisiaj pojawił się u mnie notlauf ( tak mi się wydaje ) . Po przejechaniu 10 km wszystko w porządku, zgasiłem samochód, za 10 min znów odpaliłem i po kilku km tak przy 3tys obrotów na 4 biegu kompletny brak mocy. Samochód powoli się rozpędzał, max do 120km/h i dalej nie dało rady. Zgasiłem, odpaliłem znów auto i wszystko w porządku. Wróciłem do domu, zacząłem czytać ten temat, w międzyczasie przejechałem się autem i ciągnął tak jak powinien, trochę mu dałem 3-4k obrotów, nie było problemu. Wcześniej niekiedy miałem wrażenie kilka razy, że jakby tej mocy brakowało, szczególnie przy 100/120km/h ale po chwili znów było ok, jednak to były sporadyczne, naprawdę rzadkie przypadki. Robić coś z tym? Czy czekać co się będzie dziać? Pewnie poradzicie, że logi trzeba zrobić, ale musiałbym jechać do mechanika bo nie mam sprzętu. Czy póki co dać sobie spokój jak się nic nie będzie dziać?

  4. #824

    Data dołączenia
    Mar 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    opolskie
    Auto
    Seat
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    43 razy
    Podziękował
    10 razy

    Domyślny

    Sam sobie odpowiedz czy jazda samochodem ktory wpada w tryb awaryjny jest bezpieczna? Pamietam jak na tym forum pewien kolega opisywał jak podczas wyprzedzania autko wpadło w "notlauf"a ,prawie przypłacił to życiem a a3 kasacja.Warto?
    Pod kompa i spisac bład (przeładowanie czy niedoładowanie)logi i działać dalej. Powodzenia

  5. #825

    Data dołączenia
    May 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Radom
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BMN
    Pomógł
    raz

    Domyślny

    Fakt, prawda, nie ma co ryzykować. Zrobiłem nim do tej pory 6 tys. km i na przestrzeni tego czasu zdarzyło się to może ze 3/4 razy. Znajdę wolną chwilę to się tym zajmę.

    Pozdrawiam

  6. #826

    Data dołączenia
    Jul 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Rybnik
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Jestem posiadaczem audi a3 1.9 tdi 130 km asz i mam podobne objawy
    przed i po wymianie wszystkich filtrow nadal spotyka mnie problem ze spadkiem mocy gdy ja mu gazuje a on powoli sie kula jak diesel 90 konny
    a poza tym na obrotomierzu tak jakby byla na nim blokada do 2400 obr i to jest max
    takie cos zdarza sie rzadko ale przewaznie gdy depne mu bardziej po wylaczeniu auta i ponownym zalaczeniu auto chodzi prawidlowo
    czyzby to bylby problem z turbina lub pompowtryskami a moze komputer wariuje ?
    slyszalem ze moze byc to problem z zanieczyszczonymi kierownicami w turbinie a jak wam sie wydaje ? jaka jest cena naprawy tego incydentu ?
    Ostatnio edytowany przez kruszyna1 - 28-07-13 o 01:21 Powód: dopisanie pytania

  7. #827
    Zachodniopomorskie neoeinz's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Szczecin
    Auto
    Passat B5fl
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    27 razy
    Podziękował
    8 razy

    Domyślny

    Zapieczone kierownice, trzeba bedzie turbo wyjac i wyczyscic.

    Cena: pewnie ze 200-250 za wyjecue i wsadzenie turbo no i czyszczenie pewnie tez od 200

    Wyslane z kalkulatora...
    .......

  8. #828
    Marcinn87's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Lubuskie
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8V
    Silnik
    inny
    Pomógł
    21 razy
    Podziękował
    7 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez neoeinz Pokaż post
    Zapieczone kierownice, trzeba bedzie turbo wyjac i wyczyscic.
    Tak jak kolega napisał , dla pewności zrób logi , mi za czyszczenie turbiny wzięli 300zl

  9. #829

    Data dołączenia
    Jul 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Rzeszów
    Auto
    AUDI
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.9TDI AHF

    Domyślny

    Witam
    Panowie mam pytanie bo zaczalem remont rozrzadu i czyszczenie turbiny tylko jeszcze jej nie rozebralem i pytanie brzmi czy to jest turbo ze zmienna geometria?
    http://imageshack.us/photo/my-images/534/l5tg.jpg/

  10. #830
    Marcinn87's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Lubuskie
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8V
    Silnik
    inny
    Pomógł
    21 razy
    Podziękował
    7 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Karol Rz Pokaż post
    czy to jest turbo ze zmienna geometria?
    tak to jest Turbo ze zminna geometria ,tylko AGR nie miały zmiennej geometri

Strona 83 z 103 PierwszyPierwszy ... 3373818283848593 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •